Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
No akurat Swiss będzie w GDN od 2019
gość_6fa4a
2018-12-14 15:58
gość_d865c: uwielbiam tego typu komentarze!! Fachowość kosmiczna. Nie tak dawno jeszcze pisane tu były "fachowe" analizy i "insider" informacje, iż Air France, KLM, Swiss itp nie są zainteresowane Wrocławiem. Wszystkie wymienione jakoś do WRO zawitały, lub za moment zawitają.... części z nich ( AF, SWISS, SN ) nie widać w GDN, ale to przecież mało ważne. Poza tym to artykuł o połączeniu z Gdańska....
Gratuluję GDN nowego przewoźnika i kierunku, ale apeluję o trochę więcej merytoryczności w komentarzach. Pozdrawiam z Wrocławia
gość_89731
2018-12-14 14:11
Katowice protestujom! Zablokujemy autostradę i spalimy trochę opon to może wymusimy.
gość_d865c
2018-12-14 13:56
Nie spodziewalabym się Easy Jeta we Wrocławiu podobnie jak i Norwrgiana w najbliższej pieciolatce. Obie linie maja gdzie latać i nie myślą o Wrocławiu
gość_c86ea
2018-12-14 12:05
gość_89b60 RZE zapłaci U2 zamiast RYR?
gość_b2cd9
2018-12-14 10:06
Poznaniacy Przestańcie temu Wrocławiowi zazdrościć. Bo może przyjść czas, ze to Wy będziecie gorą. Ale trzeba wyzbyć się pesymizmu i otrząsnąć się i myśleć pozytywnie.
gość_29954
2018-12-14 08:49
Ludzie o jakich nowych kierunkach easy jeta z Gdańska? O jakim zbazowaniu?
Easy Jet po wykupieniu części Air Berlin ma sporo slotów w Berlinie i Wiedniu. Oni ewentualnie podłączą kolejne miasta Polskie do Berlina/Wiednia niż coś zbazują w Polsce.
usuniety
2018-12-14 08:34
Oooo... !! Gratulacje dla .. uwaga ... dla Poznania !!!!
Bo w koncu kokejny samolot , kolejna linia przeleci nad glowami Poznaniakow.
Ale co tam... w mysl strategii miasta POZNAN i Panow Prezesow Lawicy , bedzie mozna pojechac autem do Berlina na samolot do Gdanska ,a do Wroclawia na polaczenia krajowe i Europejskie. Dla Gdanska brawo !!!
gość_a7002
2018-12-14 07:26
PrzeprasPrzepraszam miało być ze od kwietnia nie polecimy z Warszawy do Genewy i Gatwick*
gość_a7002
2018-12-14 07:23
Tym samym EasyJet usuwa z Warszawy połączenia do Gatwick oraz Bazylei (nie polecimy od kwietnia), a WizzAir kasuje połączenia do Wilna z Gdanska. OBY WIĘCEJ TRAS EASYJET!!!
był też Lublin... przez chwilę. Całe lotnisko chyba tylko przez chwilę.
gość_7592a
2018-12-13 22:11
No to teraz czekamy na nowe trasy EZY z Gdańska i czas zawitać do Wrocławia - myślę, że jest kilka tras z Wrocławia na których EZY mógłby się dość wygodnie rozgościć
gość_25e4e
2018-12-13 21:37
Do piorun!!Błędna hirarchie przedstawiasz kolego!!!Napisze Ci hierarchie polskich lotnisk wg Easy Jeta:
1)KRK
2)WAW
3)GDN
Kraków pierwszy bo ma najwięcej kierunków z Polski,Warszawa druga bo ma ich bodajże 5 czy 6 ,a Gdańsk trzeci bo jak na razie ma jeden kierunek.Czekamy na nowe kierunki z Krakowa i innych polskich lotnisk!!pozdrawiam
gość_103ce
2018-12-13 21:24
Gratulacje! Szkoda ze jak zwykle nic z Poznania. Taki ogromny potencjał nie wykorzystany ... czy zarząd Ławicy w końcu poda się do dymisji ?
gość_6e5ab
2018-12-13 21:04
piorun - Swiss, Eurowings czy Brussels weszly do WRO zanim dotarly do GDN nie wspominajac o Air France ktore wszly do WRO po WAW. Tak wiec twoje teorie nie maja poparcia w praktyce.
gość_edf2d
2018-12-13 20:26
Gratulacje, to prawda, KLM nie był pewny jak wyjdzie KRK ale jest dobrze więc następnie jest GDN i WRO. Powoli będzie coraz więcej ważnych graczy w polskich regionach.
Takie linie jak KLM czy EASY pokazują , jaka jest hierarchia polskich lotnisk dla zagranicznych linii oferujących połączenia do Polski.
1/ WAW
2/ KRK
3/ GDN
Myślę, że kolejne lotnisko do których wejdą te linie to będzie Wrocław.
Lotnisko w Krakowie jest dla nich doświadczalnym polem i gdy loty do KRK wypaliły, rozwijają skrzydła na inne porty.Gdyby loty do KRK okazały się porażką, pewnie lataliby tylko do stolicy.
lysypiotr76
2018-12-13 19:25
Pomarańczowa alternatywa wobec dwóch ultra tanich FR i W6. Brytyjczycy muszą wcześniej jednak mocno rozwinąć siatkę z Polski by nasi rodacy mogli porównać i zmienić przyzwyczajenia.
gość_0b5af
2018-12-13 18:54
Czekamy na LGW :))
gość_26378
2018-12-13 18:47
po chwilowej zadyszce, nadal bez tzw."południowych" kierunków, z chyba niemożliwym do osiągnięcia przez awarię ILS progiem 5mln pasażerów, ale jednak GDN od wiosny 2019 wyglądać będzie coraz lepiej.
Teraz jeszcze jeden poważny gracz typu BA a do tego chociażby A3 i kilka nowych tras EasyJet (o ile testowy Berlin zaskoczy).