gość_fd3f6
2018-12-03 14:10
Rozwijają się cały czas to mają dochody. Kilka biur podróży im zaufało więc generują zyski. Nie ma porównania samolotów tanich linii lotniczych a tych czarterów.
gość_732f0
2018-12-02 15:51
Czartery to dla LOTu też mogłaby być dobra sprawa zwłaszcza przy rozkręcaniu niektórych kierunków, część miejsc w samolocie/biletów blokowana jako czarter a pozostała w ogólnej sprzedaży i można ugrać trochę. Do wielu miejsc ludzi ciągną zorganizowane wycieczki.
Zamiast latać raz na tydzień np do Tajlandii lepiej chyba 3 x tygodniowo zwiększając sobie kontrybucje na siatkę jak i możliwości CARGO ale to LOT musiałby Entera kupić albo sporo 738 kupić. Trzeba poczekać na to wielkie zamówienie PGLa, żeby być ważnym graczem podejrzewam, że zamówienie będzie spore
@gość_732f0: LOT Charters nie był firmą ale marką LOTu do obsługi czarterów.
zobacz link
Gratulacje dla Enter były składane na tym forum już wielokrotnie.
Firma ma sensowną wizję rozwoju, potrafi to realizować i daje powody do kolejnych gratulacji – więc można to nadal robić. Gratuluję wyników.
@gość_732f0: „LOT powinien przywrócić swoją spółkę” – moim zdaniem to jest jedno z najgorszych podejść do biznesu. LOT próbował to już kilka razy i kilka razy średnio to wyszło.
Moje zdanie jest takie, że LOT powinien się skupić na tym co robi dobrze, albo na tym co unikalnego oferuje, przynajmniej w skali naszego kraju.
A tym są przede wszystkim loty dalekodystansowe (np. USA, Kanada, Daleki Wschód) oraz odległe czartery (głównie w zimie np. Kuba, Dominikana, Brazylia, Kenia, czy Mauritius). Do tego zasilenie hubu w Warszawie lotami z regionów i związana z tym oferta z WAW.
I to jest naprawdę dużo - trzeba tylko to dopinać i doskonalić operacyjnie (a jest co robić np. kwestia opóźnień, czy najbardziej w historii zróżnicowana flota).
Oferowanie tego, co robi już kilka firm (do tego prywatnych i giełdowych) to tylko walka ceną i niestety można w ten sposób obniżyć jakość głównego biznesu.
gość_732f0
2018-12-01 12:55
kiedyś była firma LOT Charters ... ponoć się nie opłacało ... a tu proszę ... Enter Air z flotą 20 737 i za chwilę RyanAir Sun z taką samą flotą
LOT powinien przywrócić swoją spółkę ... o ile nie jest za późno. Czartery są fajną formą posiadania samolotów w zapasie, posiadania monopolu z TuorOperatorami, zwiększania sobie zniżek na lotniskach, lepszego wykorzystania załogi, mniej doświadczona zaczyna od czarterów, na mniej obłożone trasy pracowników na wakacje wysyłać można.
Czartery sprzedaje się poza systemem czyli odchodzą prowizje. Można otwierać kierunki w formule czarter MIX i badać rynek, jest wiele takich rynków jak np Chorwacja czy Tajlandia gdzie to w początkowej fazie rozkręcania ruchu lepiej zacząć jako czarter MIX
gość_732f0
2018-12-01 09:14
warto dodać, że bez związków zawodowych
gość_c518b
2018-11-30 23:15
Niech rosną. Na pewno kolejne lata będą tylko sprzyjać przyszłym znaczącym wzrostom, a co za tym idzie dostawą nowych samolotów oraz zwiększeniem zatrudnienia.
gość_45822
2018-11-30 23:08
Super polska linia. Brawo Enter. Napewno 2019r bedzie jeszcze lepszy sporo nie bedzie Small Planet.
Świetnie zarządzana i prowadzona prywatna firma. Można? Można.