"Przekąski na drogę". Test nowej usługi dla pasażerów Lufthansy

Osoby często latające, całkiem dobrze znają tę sytuację: jesteś w drodze na lotnisko i nie możesz się doczekać filiżanki kawy i małej przekąski w saloniku Lufthansy. Jednak, gdy faktycznie docierasz na lotnisko, patrzysz na zegar i zdajesz sobie sprawę, że czas ucieka. Pasażerowie Lufthansy z dostępem do saloniku mogą teraz korzystać z wysokiej jakości przekąsek i napojów w...
01/10/2018 09:48   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_79ac3 2018-10-02 11:17   
gość_79ac3 - Profil gość_79ac3
Zgodnie z rozumieniem przez Lufthansę określenia "pasażer statusowy" dotyczyć to powinno również posiadaczy srebrnych kart "Frequent Traveller" w programie Miles and More, o ile oczywiście jest się uprawnionym do skorzystania z lounge'u w danym momencie
gość_dd0cd 2018-10-01 17:07   
gość_dd0cd - Profil gość_dd0cd
gość_f6b9e: to o czym mówisz, to był serwis dla każdego pasażera, w ten sposób Lufthansa ułatwiała załogom prace w czasie krótkich lotów. W tym wypadku mowa o serwisie tylko dla pasażerów, którzy maja wstęp do business lounge, niezależnie od serwisu na pokładzie.
adam7691 2018-10-01 14:59   
adam7691 - Profil adam7691
Czyli status Frequent Traveller wystarczy, żeby z tego skorzystać?
gość_f6b9e 2018-10-01 13:58   
gość_f6b9e - Profil gość_f6b9e
W 1989 roku leciałem Lufthansa z Dusseldorfu do Frankfurtu. W poczekalni każdy pasażer dostawał paczuszkę z przekąskami, a na pokładzie serwowano tylko napoje. Wniosek: nic nowego.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy