gość_063ac
2018-03-30 13:11
Skoro w o połowę mniejszej Bydgoszczy Lufthansa się udała,to i w Łodzi będzie się rozwijać-tak myślę.Ale Bydgoszczy też by mogli oprócz Frankurtu dorzucić jeszcze Monachium chociaż 2-3 razy w tygodniu.
gość_e8f9c
2018-03-29 14:35
Uwielbiam tę małomieszczańską zawiść polaków, przelewająca się w komentarzach. Byle tylko komuś się nie udało. Jeszce się zdziwicie jaki będzie efekt tego połączenia.
gość_07e06
2018-03-29 10:23
no to teraz w Lodzi beda kilkudziesiecio procentowe wzrosty :)
gość_dd2a4
2018-03-29 09:25
Z KRK powinny być rotacje a nie z LCJ. i w ogóle z KRK powinny latać nasze Drimki i to KRK powinno być najważniejszym i największym portem lotniczym w Polsce.
gość_5783d
2018-03-29 08:48
gość_03057 - co ty pleciesz?? Szybka kolej Łódź - Warszawa ma przyciągnąć paxów z WAW do LCJ? Na jedną rotację LH do MUC? Czy Ty wiesz jakie jest oferowanie z Warszawy? Po co ktoś miałby jechać pociągiem do Łodzi? Gratki dla LCJ, ale godziny sa fatalne, pod transfery w MUC niewiele się łapie, więc połączenie nie będzie miało wystarczającego wypełnienia. No, ale jak się pojawiły pieniążki, to czemu przewoźnik miałby ich nie podnieść.
gość_e2b47
2018-03-29 08:32
Z uwagi na pracę, z Adrią latałem w tym kierunku bardzo często - na 1 dzień. Przy wylocie ok. 8, biorąc taksówkę z lotniska - można było byc w biurze o 9. Spotkania do 16-17 i wieczorem (23) w domu w Łodzi. Niestety, przy tym rozkładzie lotów nie jest to możliwe. Wylot z Łodzi po 10, czyli w biurze ok. 13 i nie da się wrócić tego samego dnia.
Hotel to nie problem, ale żeby mieć pełny dzień, na delegację tracimy 3.
Dodatkowo, żeby wrócić - wyjazd z hotelu przed 6 rano.
Monachium to świetne miejsce na przesiadkę (Frankfurt byłby lepszy), ale nie wydaje mi się że wspominanie firm ulokowanych w Monachium (Siemens, Fujitsu,...) jako docelowego adresata połączeń ma jakikolwiek sens.
Przy takim rozkładzie lotów taniej (czas też kosztuje, jest wręcz droższy niż hotel i diety) jest pojechać taksówką do Warszawy i tego samego dnia również wrócić przez Warszawę.
gość_03057
2018-03-28 22:25
Łódź powinna jak najszybciej wprowadzić połączenie kolejowe Łódź lotnisko - Warszawa, by w ten sposób przyciągnąć jak najwięcej pasażerów jak i linii z WAW przepędzonych, mając RegioExpress w pół godzinnym (bezpośrednie) takcie to mogę o Łodzi pomyśleć jako LOTNISKU, czas przejazdu to około godzinny. Przy braku skomunikowania to dla mnie lotnisko 3 wyboru czyli żadnego
gość_287e4
2018-03-28 21:52
Akurat z Lufą może się udać, ale muszą szybko rozkręcić połączenie i dodać drugą rotację dziennie. W tym przypadku tym mniejszy samolot tym lepiej. Jeśli nie to biznes, nie skorzysta i będzie klapa.
gość_a089d
2018-03-28 21:51
a czy ktos moze wie jak wygladalo oblozenie?
gość_0fe43
2018-03-28 21:30
Pitu pitu o potencjale a prawda jest brutalna: Łódź pozyskała Lufthansę na długo po Rzeszowie, Bydgoszczy i Lublinie.
gość_54c63
2018-03-28 20:23
Nie wróżę temu połączeniu sukcesu z jednego powodu .
Łodzianie korzystają z innych lotnisk nie mając zaufania do lokalnego a ponieważ jest to biznes relacyjny to nie sądzę by to się zmieniło bo łódzkie lotnisko sobie na to solennie zapracowało .
gość_44fcf
2018-03-28 19:10
Super! Swietna wiadomosc z LCJ =)