MarekRurka
2018-03-29 09:20
Nowy podmiot na rynku to zawsze dobra informacja.
9 miesięcy certyfikacji do obsługi liniowej to bardzo długi okres(z niepotwierdzonych źródeł: certyfikowali się znacznie dłużej) który jak widać, opłaci się dla operatora.
Myślę że Enterowi zależy głównie na usamodzielnieniu się. Wiadomo- własny sprzęt + własny personel = większa elastyczność i krótszy czas reakcji na AOG.
Sądzę że certyfikowanie się do obsługi bazowej/hangarowej to dla Entera będzie długa droga.
Nie wystarczy ściągnąć do kraju ludzi, potrzebny jest sprzęt(bardzo drogi), miejsce oraz pomysł na to jak to zrobić aby się opłacało. Czy w najbliższym czasie będzie im to potrzebne, wątpię.
Linetech- temat rzeka. Jedyna pewna sprawa w tej firmie to zarządzanie- typowo polskie- kara, donosy, zwolnienia... dobrze że ktoś wreszcie utarł im nosa.
gość_cb7e3
2018-03-28 19:55
Poszuka innego klienta o którego bedzie dbał lepiej niż o ENT . Może ten klient zapłaci koszty najdroższego hangaru w Europie który to LT wygrał w konkursie finansowym przebijając cena innych 4 krotnie . Entera nie stać na marnowanie środków na płacenie za hangar . Firma raczej szuka uczciwej usługi w cenach rynkowych . Jak nie było takowej to stworzyli swój projekt . Prosta kalkulacja biznesowa .
gość_de975
2018-03-28 19:44
Ciekawe czy na budowę hangaru dla ENT zostaną wybrane KTW ?
gość_7349c
2018-03-28 16:18
Uuuuj, no to Linetech stracił grubego klienta... Ale to było do przewidzenia...
gość_046d0
2018-03-28 15:51
Co w tym momencie się stanie z LineTech w KTW który (chyba) świadczył głównie obsluge techniczna własnie dla Enter Air ?