gość_00546
2017-12-21 23:38
@ raiders
Take się składa że ogromna większość ludzi lata w ekonomicznej i różnica między ekonomiczną LH a LOT jest szczególnie odczuwalna na długich trasach. Jak się przelecisz w 787 w ekonomicznej a następnie w 747, 380 lub innym Airbusie to nawet jak cena jest podobna to wolisz LH. Nie mówiąc już o obsłudze na lotnisku i pokładowej. Na Europejskich trasach bardzo często LOT ma problemy z punktualnością. Tu nie chodzi o dorównywanie konkurentowi ze strony LOTu tylko o to aby LOT miał przewagę w jakiejś formie i gościu trafnie zauważył że latanie P2P dałoby mu taką przewagę ale wiadomo że w Polsce obowiązuje zasada naśladowania zachodu w większości rozwiązań choćby to dla nas nie było zbyt skuteczne. LOT jest za mały żeby wygrać z LH stosując ich metody i zasada ogromnego hubu dla LOTu raczej nie zda egzaminu bo ludzie nadal będą latać przez wiele innych hubów w Europie a maksymalne cięcie cen na dłuższą metę dla małego przewoźnika jest samobójstwem. Dlatego mowa o P2P bo to jest coś co pasażer chce a LH raczej z regionów w Polsce takich połączeń oferował nie będzie.
@gość_1c339
LOT ma lepsza klasę biznes na lotach krótkodystansowych niż LH.
W eco lepsza jest LH.
Jeżeli chodzi o niższe ceny tez nieprawda......może jeżeli kupujesz bilety z 3 miesięcznym wyprzedzeniem to tak ale inaczej to LOT ma bardzo podobne ceny jak LH
spotter10
2017-12-21 10:24
Dziwne to posunięcie z FRA tylko 4x week, ale moim zdaniem to kwestia czasu jak wzrośnie do 7x week. Genralnie 7x dziennie połączenie LH do Niemiec to już niezły most powietrzny i bogata oferta. KLM też się ma całkiem dobrze, o SAS nie wspominając.
Kłoskowski już od jakiegoś czasu "straszy" nas niespodziankami. Mam nadzieję, że to faktycznie będzie coś bardzo, bardzo ciekawego.
gość_41e87
2017-12-21 09:00
nareszcie... chciałoby się rzec :) tego FRA mam nadzieję że uzupełnią do 7x week ?! Brawo GDN, potencjał macie i widać że zaczynają to linie dostrzegać. Czy AUH będzie ???? Myślę że jeszcze nie, teraz Lufa przejmie rolę dowozową dla Etihad. Ale myślę że przyszły rok przyniesie małe i DUŻE zaskoczenia ! Życzę GDN pięknych wzrostów !
gość_1c339
2017-12-20 23:23
LOT z LH może skutecznie walczyć w regionach jedynie poprzez latanie P2P. I nie ma znaczenia czy będzie CPK czy nie. W przeciwnym wypadku LH wygra bo ma lepszą siatkę połączeń, niższe ceny i lepszą obsługę pokładową i naziemną. Jedyne co LOT ma lepsze to pilotów a to jest trochę za mało żeby wygrać z LH. Aby rozwinąć siatkę połączeń P2P z regionów trzeba więcej samolotów i wystarczy rozbudować lotnisko Chopina bo CPK nie będzie potrzebny po rozbudowie WAW i przy lataniu P2P z regionów.
gość_6e5ab
2017-12-20 22:17
Boze co za belkot na tym forum. Chyba je opanowaly czterolatki.
gość_dde01
2017-12-20 21:35
Gdańsk to baaaaaaaaardzo dobry rynek, miasto rozwija się, robi Nam się wielka otwarta na świat metropolia północy!!!! Cieszy to niezmiernie, i żyje się co raz lepiej. Na szczęście "dobrej zmiany" tu nie ma więc i my bardziej europejscy i otwarci!!! Niech żyje Gdańsk!!! Tu się mieszka
gość_5f6a9
2017-12-20 20:32
To tyle w temacie "w KTW tyle nowości, a w GDN nic, podium zagrożone!" xD
Pracuje w firmie w Gdańsku która miesięcznie wysyła z Pomorza ponad 500 seamenów, głównie SIN, MNL, HKG...
Wczoraj przyszedł email z biura Etihad w Berlinie z prośbą o określenie miesięcznego popytu i zasad kupowania klas wyższych w firmie.
Ktoś tu wspomniał o AUH, mysłałem że sobie toczy bekę, teraz pytam się: Psypadek? :D
gość_1dd34
2017-12-20 19:47
No no no................ zaczyna się ostra walka o GDN
gość_70b9d
2017-12-20 18:47
Niebawem wiekszosc polskich lotnisk stanie sie "przedmiesciem" FRA i MUC, z dojazdami co dwie godziny, albo i czesciej.