Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_5faa9
2017-11-09 16:53
Singapore w WAW??? Oj jeszcze długo tego nie doświadczycie...
Po co ten A380 miałby latać. Najmądrzej postąpił Qatar, zamiast wrzucać ciągle to większy samolot, dał po prostu drugą rotację, która daje większe pole do manewru.
TravelFan
2017-11-02 15:17
Trochę szczerze mówiąc nie rozumiem tej ekscytacji. Emiraty będą miały w przyszłym sezonie 100 samolotów A380. Gdzieś muszą latać. To że nie ma jeszcze lotów do Warszawy tym samolotem a np. latają do Pragi, ośmiesza nas jako rynek, ale jest oczywiście realną odpowiedzią na popyt. Nie ekscytujemy się więc, bo nie ma czym. Mogą postawić kolejne samoloty na płycie lub polecieć nimi np. do Warszawy… Sami sobie odpowiedzcie, co byście zrobili… Oni mają jest naprawdę trudny okres.
Jeśli chodzi o lotnisko Chopina, to szkoda gadać, bo większość rzeczy jest naprawdę nie tak jak powinno być. Firmy headinggotowe, było to już wcześniej mowione, to jest jakiś dramat. Wiecznie dostarczanie bagażu trwa 45 bądź więcej minut, choć faktycznie w przypadku Emiratów, okazuje się że można zrobić to krócej. Najwyraźniej ta linia zawarła sobie z dostawcą punkt, ze bagaż musi trafić po 15 min na belt, żeby ściany srały. Resztę mają generalnie w poważaniu. Niestety zawsze tak jest, jak państwowa firma dopuszcza dostawców, niby prywatne filmy do obsługi lotniska i rączka rączkę myje..
gość_ac22c
2017-11-02 12:49
Zbędna dyskusja... A380 w barwach EK się nie pojawi mam zrobione rezerwacje na czerwiec, sierpień, koniec września i samolot przypisany na te chwile w każym przypadku to 777 wiele "nieoficjalnych" bzdur...
gość_73475
2017-11-02 09:47
@gość_73475 w punkt. Temat rzeka. Osoby rozeznane w temacie wiedzą w co grają w tym momencie EK razem z DXB, pozostałym polecam randkę z wujem Google lub slepa wiarę w oficjalne info.
gość_2ce5e
2017-11-01 22:21
mppt. dla twojej informacji,25 lat pracuje w zagranicznych liniach na stanowiskach managerskich, wiec komentarz dot. niewiedzy to kula w płot. topic. Katalogowo ceny paliwa są rzeczywiście podobne, natomiast Emirates nie prowadzi księgowości tak jak w firmy z EU, subsydiowanie EK przez ZEA jest tajemnicą poliszynela. Pomijam sprawy podatków, związków zawodowych i praw pracowniczych i emerytalnych. Początkowo subsydiowanie było stosowane w w związku z boomen budowlanym ,w celu sprowadzenia chętnych do zakupu i korzystania z apartamentu. Nastepnie w związku z checią uzależnienia ZEA od ropy naftowej, gdy hossa na rynku nieruchomości przerosła oczekiwania zakupiono A380. Aktualnie dodatkowym stymulatorem ukrytego finansowani jest docelowa eliminacja konkurentów na połaczeniach tranzytowych przez ZEA. I to własnei czeka linie w EU.
gość_d935a: Twoje obawy są bezpodstawne a brak wiedzy razi w oczy.. A tak na poważne to poszperaj i dowiesz się jakie są ceny paliwa na DXB a szybko dowiesz się, że nie są to najniższe stawki i np AMS ma tańsze paliwo niż DXB
gość_73475
2017-11-01 15:52
Post dotyczy A388 EK w rejsach EK179/EK180, a standardowo robi się offtop.
gość_251b0
2017-11-01 12:00
Może Singapore wyśle swoją tanią linię Scoot do Warszawy zamiast pojawić się osobiście?
gość_95838
2017-11-01 10:13
Singapore nie pojawi sie w WAW nawet w ciagu najblizszych 5 lat, wyrazili sie na ten temat dyplomatycznie, ale bardzo stanowczo. Wiec tu nie robilbym sobie nadziei. Predzej poleci tam LOT.
gość_86914
2017-11-01 09:45
SIN ma potencjał, na pewno była by to trasa ważna dla przewoźnika hubowego
gość_9d3bf
2017-11-01 07:25
gość_99f61, to jest wywiad z lutego 2015 roku (minęły prawie trzy lata), a przedstawiciel linii nie powiedział że w najbliższych latach nie poleci do WAW, tylko "póki co nie mamy żadnych ścisłych planów, aby latać do i z Warszawy".
Potencjał na takie loty na pewno jest, jeśli SQ tego nie zrobi, wyprzedzi ich LOT.
gość_d935a
2017-11-01 00:34
Euforia forumowiczów jest zadziwajaco krótkowzroczna, jak mozna mówic o zdrowej konkurencji w przypadku gdy w jedna stronę paliwo jest własciwie za darmo ? czy na podobne przywileje mogą liczyc linie europejskie ? za luksusowe wakacje z tanim biletem EK/QR, zapłacimy słono, np. w redukcji europejskicj i polskich miejsc pracy. Wspieraj swoje ( EUropejskie).
gość_99f61
2017-10-31 22:05
Texan: byl wywiad i oswiadczenie bezposrednio od Singapore, ze w najblizszych latach nie planuja latac do WAW.
gość_9d3bf
2017-10-31 22:02
Również czekam na Singapore Airlines. Spekuluje się o nich już od 2012 roku, i dalej nic.
Niech do PL lata jak najwięcej różnych przewoźników. Konkurencja to fantastyczna rzecz dla pasażera.