Amadeus zwraca uwagę na wykorzystanie big data w turystyce

Amadeus zwraca uwagę na wykorzystanie big data w turystyce Choć turyści mają dziś praktycznie nieograniczony wybór kierunków podróży, organizacje promujące kierunki wyjazdów (tzw. DMO, destination marketing organisations) mogą ich zainspirować, a tym samym rozwijać turystykę przyjazdową, dzięki znajomości trendów i intencji - przekonuje Amadeus w swoim najnowszym raporcie. Biorąc pod uwagę popularne...
17/05/2017 15:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy