Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_robci
2009-05-03 15:05
Panie Szudorowicz Pan mi wyglada na "oblatywacza" z Tarnowa :-)
gosc_da.
2009-04-30 14:56
strona RZE jest juz zaktualizowana
gosc_yeah
2009-04-30 12:32
tam sie nic nie zmieni, wschód..
szumny:To jest tylko wizualizacja :) zamiast W6 mógł tam być nawet Singapore Airlines lub jakaś inna linia lotnicza.
Moderatorze: Proszę zatem o udostępnienie forumowiczom do artykułu w dzisiejszym dzienniku gcnowiny.pl dotyczącego RZE oraz publikację makiety projektu nowego terminala zamieszczonego w artykule.
W!ZZ będzie latał z/do RZE !! Polecam link (wiem że zabronione) .... Komentarz moderatora: bez linków
Babimost is the best, cause is on the west!
Niestety strona lotniska jest "redagowana" przez Warszawę to PPL odpowiada za stronę i nijak nie można go zachęcić by ją aktualizował.
dareck: Tak i tak jest te tlumaczenie lepsze niz u corki 4U *hihihi*
hamburg: To świetnie, ale ja używałem polskiej wersji serwisu i widząc takie ostrzeżenie zrezygnowałem z zakupu biletu (a było to ponad rok temu). To zdecydowanie ICH problem, że wersje językowe serwisu są niespójne i wprowadzają w błąd. Widocznie Lufthansa może sobie na to pozwolić :]
lmajchrowski
2009-04-29 16:37
Tak sie u nas dba o linie. To samo jest na innych lotniskach np. Krakow wiec nie ma sie co dziwic. Ale w roskladzie lotow juz dawno powinno byc dostepne to polaczenie moze trzeba do nich zadzwonic i im powiedziec ze maja takie polaczenia i zeby je umiescili na stronie. Nie wiem czy ci ludzie nie zdaja sobie sprawy ze teraz wizytowka kazdej firmy jest strona www i tam w pierwszej kolejnosci trzeba dodawac aktualnosci. Szkoda ze w Rzeszowie jest inaczej. Moze oni rozdaja ulotki w okoliczych wioskach na temat uruchomienia poalczenia z FRA :)
gosc_szymo
2009-04-29 16:28
ale Wy sie czepiacie EPRZ powoli moze nie najlepiej ale IDZIE do przodu i nie długo bedzie takie jak kraków czy katowice
Ale na niemieckiej stronie nie ma takiego tlumaczenia.....wiec na polskiej zapomnieli skasowac te zdanie.
Jeżeli rzeczywiście Lufthansa zezwala na płatność "cudzą" kartą, a informacja na stronie jest rzeczywiście tylko "nieaktualna" to naprawdę GRATULUJĘ przewoźnikowi... Czyżby nie wiedział, że takie ostrzeżenie skutecznie zniechęca wielu pasażerów do zakupu biletu?
mariusz.m: Bardzo wymagajacy jestes, jesli widzisz tzw "baby z podhala" posiadajace komputer z internetem w domu, i kupujace bitety Lufthansy samodzielnie ;O (a nastepnie checkin online 24h przed lotem). One, lacznie ze wszystkimi "gazdzinami z Zakopca" kupia bilety w agencji turystycznej na dworcu PKS :]
mariusz.m
2009-04-29 12:48
that: być może jest tak jak piszesz, ale potencjalny pasażer (w tym przypadku musimy wziasc pod uwage ze to paszerowie z podkarpacia, ukrainy i tzw. "baby z podhala") który samolotem leci pierwszy raz lub nawet juz lecial kilka razy nie musi o tym wiedziec i wiekszosc pasazerow pewnie o tym nie wie. A juz nie wspominam nawet o posiadaniu przez nich karty miles&more czy rejestracji uzytkownika.
Aha a z Lini "L" mialem okazje korzystac. Kumpel mi powiedzial, ze mozna zaplacic w walucie i kosztuje to jednego Funta. Tak tez zamierzalem zrobic, lecz spelzlo to na... kiedy pani w autobusie skomentowala: " Panie, ja tam nie wiem co na internecie pisze. Bylo po 1 funta, pozniej po 2 Euro a teaz tylo PLN..." Samolot wyladowal po 10-tej o ile dobrze pamietam. Autobus odjechal jakos 11.20...gdzie komunikat internetowy informowal, ze linia "L" obsluguje kazdy przylot!!! Nastepna sprawa: Wymiana pieniedzy. W odlotach w kantorze zobaczyem numer telefonu, pod ktory moge zadzwonic i sprawdzic, czy na przylotach jest otwarte... Eh postanowilem sie tam udac - co za ulga otwarte:) Jednak gdy powiedzialem panu, ze chce wymienic tylko 10 Funtow (kurs waluty = Haracz) - jego reakcja nadwyraz dobitnie uswiadomila mi, ze marnuje jego cenny czas i przeszkadzam w lekturze lokalnej prasy. Gratuluje polaczenia, ale szczerze powiem, ze to najgorsze lotnisko, na jakim kiedykolwiek bylem, a moja pewnie subiektywna ocena to glownie efekt Jasionka customer service;)
Informacja na temat pasazera, ktory musi pokazac karte z rezerwacji przy odprawie check-in zawsze pokazywala sie na stronie Lufthansy przy zakupie biletow.Sa na to dwa rozwiazanie- poniewaz nie polecam bookowac czyjas karta dlatego, ze znam przypadki ze dana osoba nie zostala przyjeta na poklad.
1. Wykorzystac karte Miles&More (plastikowa, tymczasowych nie przyjmuje).
2. Zarejestrowac profil uzytkownika na stronie, nastepnie logujac sie jest mozliwosc wyboru "dowod osobisty/paszport" jako identyfikacja, a informacja o tym, ze wlasciciel karty musi byc pasazerem nie pojawia sie wiecej.