Plany powiększonego terminala w Modlinie gotowe

Plany powiększonego terminala w Modlinie gotowe -Wszystkie sprawy formalne są już za nami. Praktycznie skończyliśmy planowanie terminala. Pozostało pytanie, kto to sfinansuje? Czy port z własnych środków będzie spłacał zobowiązania wobec zewnętrznych instytucji, czy zostanie rozważony scenariusz w którym np. jeden z udziałowców zainwestuje swój kapitał, który pozwoli na rozbudowę lotniska....
15/02/2017 15:30   
gość_edfa9
gość_edfa9 - Profil gość_edfa9
gość_d3e3a 2017-03-02 13:40   
gość_d3e3a - Profil gość_d3e3a
Niestety kłania się brak wizji dla Mazowsza, do tego dochodzi kwestia stawek dla LCC. Terminal jest potrzebny, jednak chyba należy podjąć decyzję co do pozycji lotniska, albo utrzymujemy obecny status - dobudowujemy kawałek po kawałku i mamy kiepską infrastrukturę niedającą zarobić, albo z Modlina robimy lotnisko odpowiadające w przybliżeniu WAW. Chodzi o to, ze teraz wydamy mln zł a za kilka lat ktoś stwierdzi, ze trzeba lotnisko kompletnie przebudować ...
gość_7c3d6 2017-02-24 09:18   
gość_7c3d6 - Profil gość_7c3d6
gość_f0a4f dokladny cennik LUZ: zobacz link
Zniżki co sezon sa mniejsze, a w Modlinie sa uzaleznione tylko od ilosci pax i sa na stale!!! co w praktyce faworyzuje tylko jedna linie
gość_7c3d6 2017-02-24 09:13   
gość_7c3d6 - Profil gość_7c3d6
gość_f0a4f Przelicz wszystkie oplaty dokladnie. Do stawek Modlina LUZ bardzo daleko..
ortler 2017-02-16 21:34   
ortler - Profil ortler
W chwili obecnej przekroczenie przepustowości terminala w Modlinie, o czym wspominają poprzedni dyskutanci, nie stanowi raczej większego problemu. Przecież część ruch przenieść można na niemal puste RDO i/lub LCJ, na co zarządy tych lotnisk tylko czekają.
gość_f0a4f 2017-02-16 08:31   
gość_f0a4f - Profil gość_f0a4f
@d72c3 A jak skomentujesz fakt, że W6 płaci za obsługę 1 pasażera w LUZ aż 2zł 20gr ?
gość_16fea 2017-02-15 20:32   
gość_16fea - Profil gość_16fea
Tylko na co tu czekać .Rządzący są zbyt mało kompetentni by podjąć jakąkolwiek decyzję. A aglomeracja potrzebuje decyzji prawie na ,,dziś ''. Pamiętajmy że proces inwestycyjny nie jest krótki i na końcu okaże się że będzie problem.
lysypiotr76 2017-02-15 20:12   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
kelo - Dokładnie jak piszesz. Prezes Modlina ma problem bo nadal nie ma decyzji w temacie ani duoportu ani CPL-u. A lotnisko się ,,dusi''.
Kelo 2017-02-15 20:06   
Kelo - Profil Kelo
zobacz link
Michael presje robi na szybszą rozbudowę :D planowane 5mln to trochu dalej za mało. Zanim będzie gotowe to już będzie pewnie ponad 3.5 przy wstrzemięźliwości Ryanaira i spartańskich warunkach spokojnie wykręcone, tuż po rozbudowie od FR dołażą pewnie z 15 tras, większe częstotliwości na obecnych i jeszcze w tym samym roku od otwarcia będą już się zbliżać do granic przepustowości i co wtedy? :)
lysypiotr76 2017-02-15 19:50   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Czyli nadal każde lotnisko samo w sobie kreuje rozwój . Brak nawet ogólnej strategii w branży lotniczej powoduje że aglomeracja warszawska ma dwa lotniska które żyją swoim niezależnym życiem. Potem nagle coś w sferach rządowych się ,,wykluje'' i .......i pieniądze będą wyrzucone w błoto. Z drugiej strony lotniska takie jak Modlin nie mogą czekać w nieskończoność bo już są u granic przepustowości terminala.
gość_d72c3 2017-02-15 15:59   
gość_d72c3 - Profil gość_d72c3
obecnie lotnisko peka w szwach a jeszcze nie zarobiło na siebie i jest zakładnikiem jednej linii, opłata za paxa na Okęciu to 60 PLN a w Modlinie 10 razy taniej, jest taniej niż na Ukrainie. Paradoksalnie Modlin tak ułożył cennik, że po powiększeniu lotniska Ryanair będzie miał jeszcze taniej.
Biznes po polsku
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama