W Sejmie o LOT rozprawiali

W Sejmie o LOT rozprawiali Nowe samoloty zasilą flotę Polskich Linii Lotniczych LOT już w maju lub czerwcu. To ważna informacja, gdyż LOT miał ponad 600 mln zł straty netto w 2008 roku. Państwo konsekwentnie dąży do prywatyzacji przewoźnika, ale będzie to możliwe dopiero po zawarciu porozumienia z syndykiem spółki Swissair, byłego inwestora LOTu. Takie zapewnienia usłyszeliśmy wczoraj (03.04) w...
04/04/2009 19:08   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
nadja 2009-04-07 09:45   
nadja - Profil nadja
"A nasze kochane Limy i Micky stoją i rdzewieją na stójkce Okęcia. "Benki Centrala stoją, bo personel pokładowy LOT musi najpierw zostać ponownie przeszkolony na ten typ.
gosc_Pepit 2009-04-06 13:55   
gosc_Pepit - Profil gosc_Pepit
Koledzy, zapomnijcie że w maju przyjdą jakiekolwiek samoloty, chyba że LOT przemaluje sobie te po Centralwings i pokaże jako nowe. Ani 787 nie będzie, i wszyscy o tym wiedzą (poza prezesem LOTu i ministrem) ani nawet żadnych Embraerów. Czy wyobrażacie sobie że w dzisiejszej sytuacji finansowej ktokolwiek na świecie da LOTowi jakiś kredyt? A bez tego nie ma za co tych nowych 175-tek po prostu kupić...
flybe 2009-04-05 16:06   
flybe - Profil flybe
gral: moj w sumie tez tylko ze ja latam na Embraer ERJ-190-200LR 195LR i Dash 8
gral 2009-04-05 15:59   
gral - Profil gral
tak czy siak, E145 to jak dotąd mój ulubiony samolocik :)
flybe 2009-04-05 15:51   
flybe - Profil flybe
gral: zwracam honor..masz racje odrzutowe!!! ...mozna sie doczepic ze byly i sa jeszcze E135,E140...ale to rodzina E145... nieco skrócona wersja o zwiększonym zasięgu: ERJ-140 na potrzeby rynku USA:
podwersja ERJ-140 ER - Extended Range, o wydłużonym zasięgu. Stanowi proste skróconie ERJ-145, zabieraąc 44 pasażerów (o 6 mniej).
podwersja ERJ-140 LR - Long Range, o dalekim zasięgu. Zabiera więcej paliwa, posiadając lepsze silniki.
wersja skrócona o 3,6 m o jeszcze zwiększonym zasięgu: ERJ-135
o podwersja ERJ-135 ER - Extended range, o wydłużonym zasięgu. Jest to podstawowy model 135; stanowi proste skróconie ERJ-145, zabieraąc 37 pasażerów (o 13 mniej).
o podwersja ERJ-135 LR - Long Range, o dalekim zasięgu. Zabiera więcej paliwa, posiadając lepsze silniki....to tyle...
gral 2009-04-05 15:27   
gral - Profil gral
przeczytaj uważnie: "Embraery 145, najmniejsze pasażerskie samoloty odrzutowe oferowane przez Brazylijczyków liniom lotniczym"... a teraz pokaż mi 110 lub 120 bez śmigiełek
flybe 2009-04-05 14:36   
flybe - Profil flybe
no tak pan minister popelnil blad..najmniejszymi samolotami brazylijskiej firmy sa samoloty:Embraer 110 Bandeirrante-21 miejsc oraz Embraer 120 Brasila-30 miejsc...nie liczac samolotow dyspozycyjnych,awionetek czy samolotow szkolno-treningowych...ale pan minister..co innego portal pasazer.com...wystarczylo podac male wyjasnienie lub sprostowanie wypowiedzi p.ministra...chyba czas odrobic lekcje p.Marcinie... Komentarz moderatora: Czy "p. Marcin" ma nadal "odrabiać lekcje"?
gosc_Paulo 2009-04-04 22:52   
gosc_Paulo - Profil gosc_Paulo
Badzo dobrze ,że LOT bieze nowe sprzęty i się rozwija , uważam ,że to bardzo dobra linia , i nie można jej sprzedawać , bo trzeba pielęgnować co POLSKIE !!!!
gosc_ex FA 2009-04-04 22:34   
gosc_ex FA - Profil gosc_ex FA
A nasze kochane Limy i Micky stoją i rdzewieją na stójkce Okęcia. Aż sam bym do tych biedactw siadł i poleciał, jak za starych, dobrych "Centralowych" lat. Łezka się w oku kręci na mysl, kogo i gdzie te Benie gościły na swoim pokładzie!!!
mimis 2009-04-04 22:17   
mimis - Profil mimis
To ja wkleję to, co wcześniej napisałem w wątku 4techa o nowych samolotach LOT-u: _____
Nie no, po prostu kurna rewelacja. Te samoloty, które są - niewykorzystywane. 737-ki po Centralce - stoją. LF niski, bo jest kryzys i mało ludzi lata. A ci, w czasie zapaści finansowej, zamiast jak najdłużej odwlec przyjęcie zamówienia, odbierają kolejne samoloty (ciekawe czy mają już wyszkolone załogi), zaczynają płacić wysokie raty leasingowe (dużo wyższe niż dla stojących benków) i jeszcze się tym chwalą! No ale nic, Skarb Państwa zapłaci. Zresztą pewnie w sumie odbiorą znacznie mniej niż się przechwalają, jeśli w ogóle.______ Podsumowując: dynamiczne rozbudowywanie floty podczas gdy istniejąca nie ma co robić a firma robi 600 mln strat to lekkie szaleństwo. A jeszcze przechwalanie się tym - to już nie wiem nawet jak nazwać.
disorder 2009-04-04 21:38   
disorder - Profil disorder
Ale kit - nowe Boeingi nadlatują - daleko nie mają, bo z Centralwings lecą! :)
gosc_hesti 2009-04-04 21:13   
gosc_hesti - Profil gosc_hesti
portal tak "opiniotwórczy" jak pasazer.com nie powinien popełniać błędów w postaci "Embraery 145, najmniejsze pasażerskie samoloty odrzutowe oferowane przez Brazylijczyków" Komentarz moderatora: A gdzie tkwi błąd?
marlot 2009-04-04 19:52   
marlot - Profil marlot
Wszystko brzmi nadzwyczaj idealnie.
Tylko Panowie w sejme chyba nie wiedza o czym mowia.
Po pierwsze ,kto bedzie tymi samolotami latal.
Po drugie Boeing przewiduje nastepne 6 miesiecy opoznienia w pierwszych dostawach 787.
Po trzecie jak ma sie takich fachowcow w zarzadzie firmy,ktora robi hedging paliwa na 24 miesiace ,to pozostawiam to bez komentarza.
Po czwarte przygotowanie i przeszkolenie obslugi technicznej .
Wymiana floty to jeden z najbardziej logistycznie zlozonych zadan dla kazdej linii lotniczej na swiecie.
Pan minister mowi o maju lub czerwcu?

Powodzenia
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy