Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
moherowy
2016-11-25 09:36
Pablakiss, nie widzisz tego,ja bardzo jesteś żałosny? Twoje wypowiedzi są na poziomie dziecka ze żłobka.
gość_89b60
2016-11-25 09:22
Teraz czas na Wrocław.
gość_dee3c
2016-11-25 08:13
pablakiss - 10/10 ;)
gość_d62a2
2016-11-24 01:01
Proponuję Babimost-San Francisco
gość_3bc85
2016-11-23 19:37
Kelo - lysy pisał. Dzisiaj również.
gość_16fea
2016-11-23 19:33
Kelo - Nie raz i nie dwa negowałeś . Jak tylko były tematy z ewentualnymi połączeniami z regionów za ocean to jak ktoś napisał że to matecznik PIS-u to negowałeś. Poczytaj komentarz redaktora Sipińskiego . To może zrozumiesz. Te połączenie z KRK i ewentualne z RZE to zasługa politycznych układów. Bez nich patrząc z ekonomicznego punktu tych połączeń by nie było.A tłumaczenia obecnego prezesa można między bajki włożyć. Był naciskany i uległ. Dobrze że tylko na jeden kurs w tygodniu.Posyp głowę popiołem za te swoje mądrości.
gość_3bc85: Kto pisał i kiedy? Ja negowałem i mądrowałem o ile mnie pamięć nie zawodzi zawsze w kwestiach technicznych (pas startowy itd) a nie politycznych
gość_3bc85
2016-11-23 16:07
Kelo - Czekałem aż się pojawisz na portalu. Rzeczywiście jesteś mądrala. Wielu pisało że dzięki polityce z KRK bedzie połączenie za ocean . Zawsze negowałeś takie komentarze. A teraz co ? Nie wypowiadasz się w tym temacie? Prawda boli ?
gość_48d9f: na AEP nie lata się z Europy tylko na EZE :)
gość_48d9f
2016-11-23 14:42
A ja poproszę KTW-SCL albo KTW-AEP ;)
gość_05ee0
2016-11-23 13:14
Jak na razie to Polonia lata z USA i Kanady do Rzeszowa via Monachium na code share z Lufthansą.Gdyby było to połączenie LOT-u z Rzeszowa do Nowego Jorku i miało dalej połączenie z code share z innymi liniami na całą Amerykę Północną i Południową to Lufthansa znalazłaby się w kłopotliwej sytuacji i mogła w ogóle wycofać się z Rzeszowa.Bo to połączenie do Monachium jest głównie dla Polonii amerykańskiej i kanadyjskiej.
vscrew - na chłopski rozum masz racje. Tyle że na rynki azjatyckie LOT ma konkurencję a na USA-regiony raczej nie a w sezonie wakacyjnym wypełnienie gwarantowane. Ja zaryzykował bym, że to może się udać nawet finansowo. Z RZE z cargo nie ma problemu a parę firm, które produkują dla boeinga i wysyłają towar przez Paryż w okolicy jest.
kinder - delikatnie rzecz biorąc, LOT nie mówi jeszcze o wynikach finansowych ICN, PEK czy NRT, ale na chłopski rozum - mając możliwość wypełnienia tych rejsów pasażerami tranzytowymi z ponad 60 kierunków, plus cargo, a wypełnienie rejsów z RZE i KRK polonią i VFR, praktycznie bez klasy C i cargo ( w KRK musi być małe, bo udźwig-długość pasa) - jest jednoznaczne.
gość_183b7
2016-11-23 10:48
gość_25a13: Nie jestem pewien, czy to na pewno miłośnicy WRO napisali o long-haulach z tego lotniska. Moim zdaniem uruchamianie z naszego lotniska takich lotów póki co się nie opłaci- co najwyżej czartery, ale to jeszcze chyba nie teraz. Wrocław biznesowo się ostatnimi czasy mocno rozwija, ale to jeszcze za mało żeby myśleć o takich lotach. Poza tym nie znajdzie się stąd aż tak dużego ruchu Poloni, jak z KRK czy RZE (czy ewentualnie KTW).
moherowy
2016-11-23 10:39
Były już linie organizujące festiwale tras. Jak na tym wyszły, wszyscy wiedzą.
Wieli tutaj ubolewa nad ekonomicznym aspektem takiego połączenia.
A czy są Wam może znane dane na temat opłacalności połączeń z Warszawy do Pekinu czy Tokyo ? Nie znam danych, ale śmiem twierdzić, że te połączenia do rentownych nie należą. Tylko nie piszcie, że to prestiż albo, że potrzeba czasu na "rozkręcenie się" takiego kierunku.
gość_72cb0
2016-11-23 09:10
Ech, rzekłbym "bul i rzal"... Bo jesz c ze oba loty z KRK lub z KTW zrozumiałbym, jako powiedzmy, drugi mini-hub, takie MUC na mierę naszych możliwości.
KRK zbierałby ruch z Podkarpacia (jest autobahn!), a dodatkowo ruch ze Śląska, może miałoby to wtedy jakiś sens...
Ale nie.
Siła woli Pierwszego Sekretarza PZPKaczystowskiej zwycięży nad ekonomią i wskaźnikami. Tylko pieniędzy i szans szkoda...
marqoos_pl
2016-11-23 08:47
Właśnie tak mi się jakoś skojarzyło z "nagrodą" dla wyborców pisu w USA... Tylko po co? Kto to może wiedzieć.
gość_07719
2016-11-23 08:28
Nie zapełnią ani jednego samolotu w całości nawet przy rotacji raz na miesiąc. Ten region Polski jest bardzo biedny a wszędzie się słyszy, że tam tyle Polonii. O.K jest sporo, ale oni stamtąd uciekli i nie zamierzają wracać. Bo po co?