gość_e054c
2016-07-25 10:50
Żeby LOT latał do Teheranu potrzebuje zgody władz irańskich, o które wystąpił już jesienią zeszłego roku. Tylko żeby taką zgodę uzyskać niezbędna jest aktywne wsparcie dyplomatyczne ze strony polskich władz. A tymczasem dzień po powrocie polskiej delegacji biznesowej z Iranu, minister Waszczykowski wyzywa sędziów od irańskich ajatollachów. Też bym w takiej sytuacji zgody LOtowi nie dawał. W Iranie są wrażliwi na takie sprawy jak zwykły szacunek.
adam7691: POZ nie w tym sezonie, może w następnym; inna sprawa, że zapomnieli napisać o upgrade KRK z A320/A321 do B787-9 ;-)
adam7691
2016-07-23 13:22
a dlaczego w tym zestawieniu brak LHR-POZ, codziennie A380
gość_9d1f1
2016-07-23 01:55
Żeby LOT latał do Iranu, Kazachstanu czy w tamten rejon świata musi mieć odpowiedni samolot - latanie tam E190 to żart - konkurencja bedzie tam latać 777 czy chociażby A320/321. E190 na takie długie trasy i bez odpowiedniego udźwigu cargo to żart i strata pieniędzy. Dopóki LOT nie dostanie tych nowych zapowiadanych maszyn ( prawdopodobnie 737-800), to nie ma co nawet ruszać w tamte rejony.
gość_14a59
2016-07-22 19:55
LOT znowu przespał szanse na interesujące połączenie do Teheranu.Niestety Polska marginalizuje,a wręcz lekceważy takie kraje jak Uzbekistan, Kazachstan czy Azerbejdżan.Europa Zachodnia nie popełnia tego błędu.Nawet z Mińska, Tbilisi czy Erewania są loty do Teheranu.
gość_f8972
2016-07-22 16:17
a o połączeniu LOTu na trasie do Teheranu cisza !!!!!!!!!!!!!!!!! szkoda