greg0303
2016-03-30 02:49
Linie SAS postanowiły pozostawić dłużej w swojej flocie maszyny A340-300 (8 sztuk). Niskie ceny paliwa lotniczego obniżyły koszty operacyjne tych 4-silnikowych samolotów.
PrivatAir rozpoczął wykonywanie rejsów na trasie Kopenhaga - Boston dla linii SAS (B737).
Nie jest to nic zaskakującego, zawsze co roku cięli oferowanie do GDN na okres letni, aczkolwiek w tym roku pocięli Polskę wyjątkowo mocno. SAS do GDN jest połączeniem czysto biznesowym a nie turystycznym.
gość_18306
2016-03-28 23:09
Niech spadają z POlski raz na zawsze i przestana ludziom zawracać głowę !!!
gość_0ee92
2016-03-28 20:10
SAS przez lato ma wiele polaczen z roznych miejsc w Skandynawii na wakacyjnych kierunkach (Morze Srodziemne, Kanary). Widac uwazaja, ze na tym zarobia wiecej, niz na kierunkach w Polsce. Nie pierwszy raz rak robia a sezonie letnim, wiec chyba maja to juz sprawdzone.
gość_a0303
2016-03-28 19:10
skoro SAS się wycofuje to pustkę pewnie zapełni W6 i FR.
lysypiotr76
2016-03-28 17:50
wroord Też uważam to za dziwne GDN latem jest pełen turystów a jednak SAS jest zdania że nie znajdzie chętnych na loty w okresie wakacyjnym
To jakis dziwne podejscie przez dwa miesiace szczytu wakacyjnego zawieszaja zupelnie polaczenia z wielu miejsc. Rozumiem redukcja z 2 x dziennie do 1x dziennie, ale zero polaczen to jakas pomylka.
gość_bab05
2016-03-28 15:21
Dziwna linia, na okres wakacyjny normalne linie dodają połączenia. A oni kasuja..
gość_6e5ab
2016-03-28 15:04
SAS ogranicza na lato a LH zwieksza - inne ktos tu nie ma logiki.
lysypiotr76
2016-03-28 14:55
A do KTW nie lata SAS Dlaczego?
Ograniczają liczbę połączeń w okresie wakacyjnym ;)
gość_b6b5c
2016-03-28 13:34
w KRK nie ma czego ciąć z uwagi na ŚDM ..... dużo by stracił to chyba logiczne
gość_890ee
2016-03-28 13:08
W KRK jest tak slabe polaczenie, ze nie ma co ciac.
GDN, najwazniejszy kierunek SAS w Polsce ma wiecej ograniczen na lato, ale
pozostaje na swej pierwszej pozycji dla skandynawskiego przewoznika.
dpietrzak17
2016-03-28 12:51
Jakieś szczegóły co do tych cięć można prosić?
lysypiotr76
2016-03-28 11:09
GDN który był największym kierunkiem w Polsce dla SAS traci Czyli bardziej jest to biznesowe połączenie Widać na Pomorzu nie przesiadają się w CPH na rejsy do Ameryki To jednak nie KRK
gość_e9110
2016-03-28 11:00
Jak to jest że oni mają tyle tras z Gdańska?
A KRK to co? Tylko 3 razy w tygodniu i jedno połączenie!
:) w KRK nie ma z czego ciąć :P bo to 3x week