Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76
2016-03-27 16:04
Frankfurt - Bydgoszcz trasą 2015 roku ? Kto tam zasiada w jury ? Nawet jeśli obłożenie 95 % to od razu trasa roku Dziwny kraj O Ryanair to nawet wolę nie pisać bo tłumaczenie za co dostał tytuł przemawia chyba do nielicznych
maciek_waw
2016-03-22 10:24
Myślę, że na długich trasach LOT został doceniony również za czartery, tu połączeń ma znacznie więcej (niż 5) i do tego bardzo ciekawych.
gość_50884
2016-03-22 05:55
Wyroznienie LOT cieszy, ale z drugiej strony skad tyle fatalnych opinii jakie pisze sie o lotach dlugodystansowych na skytrax?
LOT ma w USA nie za dobra reputacje. Zawsze mnie to zastanawialo.
gość_81ead
2016-03-22 00:27
Własnie o tym mówie ze gdybys wiedział co komentujesz, poczytal więcej (w sensie artykuly pokrewne) a potem wypowiadal się to bys takich bredni nie pisal.
Affinitor
2016-03-21 23:57
gość_81ead: Problem w tym, że nie wiem gdzie miałem to przeczytać, bo w artykule takich słów nie ma. Czyżby okazało się, że p.com nie wywiązał się z zamówienia działu PR FR?.... ;)
gość_81ead
2016-03-21 22:52
Affinitor: Gdybyś przeczytał coś więcej - zanim zaczniesz stulać te swoje teorie spiskowe to byś znalazł np. "Dużym wyróżnieniem dla Ryanaira jest też nagroda specjalna od Stowarzyszenia Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie". Została ona przyznana w oparciu o dane dotyczące tempa i sposobu rozpatrywania roszczeń pasażerów. To podkreśla, że Ryanair wychodzi naprzeciw oczekiwań podróżnym, choć trzeba też przyznać, że ma to czynnik ekonomiczny - sprawne i pozasądowego rozstrzyganie sporów z pasażerami jest po prostu tańsze."
gość_81ead
2016-03-21 22:49
Affinitor: ta mania sypania kasa mnie bawi, wszyscy placa i sypia kasa. Troche to infantylnie zabawne:)
Affinitor
2016-03-21 20:28
Pisanie w tytule, że znamy najlepsze linie i Ryanair wygrywa jest zdecydowanym nadużyciem. Do tego to zdjęcie - "najlepsza linia lotnicza", sugerowanie, że FR został po prostu najlepszą linią jest chyba nieuczciwe. Ale rozumiem, że FR podsypało trochę, żeby zrobić im reklamę....
Affinitor
2016-03-21 18:37
Postscriptum - swoją drogą ciekaw jestem czy i jak często ta fundacja otrzymuje zastrzyki finansowe z Irlandii... :)
Affinitor
2016-03-21 18:20
gość_3da5e: wskaż, w którym miejscu wiadomości jest mowa o tym, że ta nagroda jest za przestrzeganie praw pasażerów, bo ja jakoś nie widzę. Następnym razem przeczytaj ze zrozumieniem to co jest napisane, a nie to co chciałbyś widzieć....
gość_7b454
2016-03-21 18:12
Wszystkim hejterom LOT-u radzę polecieć w klasie premium lub biznes. Poziom obsługi jest bardzo wysoki, personel traktuje każdego z osobna indywidualnie, jest wygodnie, smacznie i przyjemnie. Leciałem niedawno zwykłą klasą ekonomiczną do Nowego Jorku i szczerze nie spodziewałem się tak smacznego posiłku :)
PS. Byłoby miło, gdyby po zdobyciu tej kolejnej nagrody, Singapore Airlines zmienił swoje stanowisko nt. lotów do Polski. Zapraszamy na EPWA :)
gość_3da5e
2016-03-21 17:34
gość_3a2fb: Od kiedy liczba kierunków determinuje jakość obsługi?
gość_3da5e
2016-03-21 17:33
Affinitor: Nie przeczytałeś tego co komentujesz. Stowarzyszenie pomaga pasażerom w ubieganiu się o odszkodowania w liniach lotniczych. I to Ryanair w porównaniu z innymi liniami najsprawniej najszybciej i najbardziej bezproblemowo rozstrzyga takie wnioski. Czytaj ze zrozumieniem, zanim napiszesz...
gość_3a2fb
2016-03-21 17:27
LOT jako najlepsza linia dalekodystansowa z 5 kierunkami międzykontynentalnymi to jakiś żart.
gość_16fea
2016-03-20 10:35
Trochę dziwne te wyniki Trasa BZG-FRA trasą roku Jakie argumenty zdecydowały ?
Affinitor
2016-03-20 00:18
Mnie w tym zestawieniu chyba najbardziej dziwi wybor linii najbardziej przyjaznej pasażerowi. Oczywiście jesli za najważniejsze kryterium przyjazności przyjmiemy liczbę biletów po 19/79 zł, to nie ma dyskusji, ale przyjazność pasażerowi to jak dla mnie nie tylko ceny i możliwości zabrania dwóch sztuk bagażu podręcznego, ale takze polityka dotycząca bagażu rejestrowanego, ilosc miejsca na pokładzie, polityka zamykania gejtu, czy wreszcie kwestia przyjazności lotniska, na ktore linia lata. Biorąc pod uwagę wszystkie te elementy Ryanair raczej nie bardzo kwalifikuje sie do 1 miejsca. Ciekawe czy fundacja, ktora te nagrodę przyznaje jest wspierana przez FR i jak bardzo...
gość_89688
2016-03-19 14:30
LOT zasłużenie dostał nagrodę za daleki dystans - Dreamlinery robią swoje, serwis w Ekonomii jest bardzo dobry, młode, uśmiechnięte załogi, dobry catering, szkoda, że alkohole płatne,ale jeśli lata się np. SASem, Finnairem czy liniami amerykańskimi - to normalka. Natomiast w Premium Ekonomii i szczególnie w Biznesie, LOT jest świetny! Serwis o niebo lepszy niż w LH, AF czy BA! Zresztą nie ma co porównywać - LOT ma w biznesie tylko 18 foteli, kiedy LH czy BA potrafią mieć i po 90! Poziom "indywidalności" serwisu i dbałości o pojedynczego pasażera jest oczywisty! Brawo!
gość_514f7
2016-03-19 12:08
W W6 wiekszym problem niz bagaz jest dla mnie nieprzewidywalnosc siatki i czeste zmiana. Do tego FR naprawde zrobil wielki krok do przodu.
gość_ce673
2016-03-19 12:05
@gość_25fe Bydgoszcz-Frankfurt(Lufthansa) średnie wypełnienie 95%.
gość_d1d5b
2016-03-19 09:27
uwielbiam ryanaira ale dziwi mnie wygrana Small Planet leciałam lotem czarterowym z Łodzi na Kretę i całe 2 godziny modliłam się, żeby samolot nie rozpadł się w powietrzu, a pasażer przede mną miał rozwalony fotel+ tak niesympatycznej i niemiłej obsługi pasażerów nie znajdziecie nigdzie indziej.