gość_7e18f
2016-07-01 16:32
Zaryzykuję stwierdzenie, że ATR 72- 600 to wcale nie gorszy samolot. Nawet w polskiej wersji wikipedii, hasło kończy się na modelu nawet nie 500 a 200 za to o 72-600 ani slowa.
gość_24d03
2016-02-20 12:31
jak tak dalej pójdzie z samolotami turbośmigłowymi Q400 to niebawem okaże się , że śp. AN24 to był szczyt wygody.
gość_d0a08
2016-02-20 09:00
Airbus się nie godzi bo ma to szansę uderzyć w A318? Nie sądzę. A318 jest to zupełnie inna rodzina samolotów, droższa w zakupie, utrzymaniu i lataniu. Sprzedaż A318 jest mizerna, ale widocznie opłaca się koncernowi.
Mam nadzieję że udziałowcy zgodzą się na 90-miejscowego Q400 by utrzymać konkurencyjność. Osobiście bardzo lubię ten samolot
greg0303
2016-02-20 07:16
Francusko-włoski producent, ATR, miał planowany wydłużenia swojego modelu ATR-72, aby zabierał na pokład około 90 pasażerów, ale projekt ten nie został zatwierdzony przez udziałowca producenta, Airbus Group.
gość_98be0
2016-02-20 01:11
Siedzenia w Q400 sa marnie zaprojektowane. Siedzenie wąskie, a mimo to do okna kawał niewykorzystanej przestrzeni - przynajmniej w tych, które teraz lataja w Locie.
Psychodelik
2016-02-19 10:22
Już i tak Dashe LOTu są tak ciasne, że niezbyt wygodnie się siedzi a tutaj kolejne zmiany i zagęszczenie siedzeń. Niezbyt mi się to widzi..