Jet2.com odlatuje z Krakowa na zimę

Jet2.com odlatuje z Krakowa na zimę Tanie linie lotnicze Jet2.com rezygnują z trasy Kraków - Leeds Bradford w okresie zimowym. Ostatni lot odbędzie się 24 października - wynika z systemu rezerwacyjnego linii. Brytyjski przewoźnik rozpoczął loty z Krakowa do Leeds Bradford oraz Newcastle w październiku 2006 roku. W styczniu 2008 r. zrezygnował z połączenia do Newcastle. Trasa powróci w kwietniu. Anna...
29/08/2008 19:47   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
humbak 2008-09-01 08:03   
humbak - Profil humbak
paolu: Juz przesadzasz. Kury sa elementem tego miejsca przypisanym do niego i wkrotce zostana wpisane na liste swiatowego dziedzictwa UNESCO. :o)
paolo-79 2008-09-01 04:08   
paolo-79 - Profil paolo-79
nie dlugo zobaczymy news : 'Kury odlatuja z Balic'..i to wtedy bedzie juz naprawde koniec...
gosc_frane 2008-08-31 20:09   
gosc_frane - Profil gosc_frane
Faktycznie sprawdzalem i w kwietniu sa normalnie dostepne - czyli tylko na okres zimy zawieszone
franek
michalb 2008-08-30 18:29   
michalb - Profil michalb
mikerus, równie dobrze mógłbyś porównywać lotnisko w katowicach z lotniskiem w gdansku ,tego ci nikt tez nie zabrania
marian 2008-08-30 17:25   
marian - Profil marian
4tech: pewnie, że tak. ja do lotniska w KTW mam 20km i pewnie to jest mój główny powód, że lubię je naj :) ale z KRK też lubię latać i już od dawna czekam i czekam na jakieś wieści o jego rozwoju... jak i innych lotnisk w PL też.
4tech 2008-08-30 17:21   
4tech - Profil 4tech
marian: tak zgoda to swiadczy o przewozniku o ich podejsciu do biznesu...a za to nalezy sie szacunek...
a w calej tej dyskusji bardziej chodzilo mi o to ze nie mozna pisac,wypowiadac sie w ten sposob jak robil to paolo-79,...jezykiem nienawisci i pogardy dla tego co nie jest zwiazane badz jest konkurecja dla KTW..ot i tyle...
marian 2008-08-30 17:15   
marian - Profil marian
4tech: nie :) ale ja napisałem takie swoje przemyślenia...
marian 2008-08-30 17:15   
marian - Profil marian
kiedyś gdy chcialem leciec DUB - KTW to zawsze wiedzialem, że jest C0 i było wszystko okej - ale to było dawno temu. Poźniej zaczeły sie zminy dni, godzin i skakanie, aż wycofali sie z KTW. W6 do luton lata od zawsze i właśnie STABILNOŚĆ jest tym co pozwala bydować dobry wynik finansowy - w C0 tego zabrakło, szkoda...
4tech 2008-08-30 17:13   
4tech - Profil 4tech
mikerus: i tu sie z Toba zgadzam..ale nie wszyscy tak jak sadzisz wiedza o tym...
marian: a czy w moich wypowiedziach bylo cos na temat W6 ze nie jest stabilnym graczem?
hamburg 2008-08-30 17:11   
hamburg - Profil hamburg
marian: Poza tym jak by mieli fatalny wynik finansowy by nie wchodzili na rynek Ukraiński, bo to jednak bardzo trudny rynek i może się okazać bardzo nie stabilny (oczywiście rynek) Więc popieram twoim teze że W6 jest stabilnym przewoźnikiem. No i jeszcze W6 ma swoich inwestorów z czego mają mocne ,,plecy`` :-)
marian 2008-08-30 17:06   
marian - Profil marian
4tech: tak sobie czytam i czytam te wszystkie wątki. Dla mnie W6 to stabilny gracz - bo jesli np. chcę lecieć z KTW do LTN lub BVA to wiem,że W6 było, jest i pewnie jeszcze długo będzie... I dotyczy to nie tylko KTW ale i innych lotnisk w PL. Tak właśnie zdobywa sie zaufanie, ludzie wiedzą, że kierunek jest i zawsze mogą lecieć. Też nie znam ich wyniku finansowego, ale chyba jest okej, skoro tyle lat już są i pewnie będą jeszcze długo. Jak dla mnie to bardzo stabilny gracz.
mikerus 2008-08-30 16:59   
mikerus - Profil mikerus
Faktycznie, nie odpowiedziałem. Jaki wpływ na upadek C0 ma zarząd lotniska - dokładnie żaden i wszyscy o tym wiemy. Zarząd jednak ma wpływ na to, jakie linie lotnicze będzie w stanie przyciągnąć zarządzany przez niego port. Może to robić na wiele sposobów, choćby poprzez ustalanie konkurencyjnych opłat lotniskowych, zapewnienie tańszych dostawców kerozyny, czy zapewnienie rozwoju lotniska - budowy terminali, zapewnienie infrastruktury. Wszyscy nawet na tym forum widzieli dokąd zmierza C0 - zarząd powinien widzieć co najmniej tyle co pasażerowie... Warunki terenowe, "zastane" Pyrzowice miały dużo gorsze - i dlatego po prostu po ludzku boli mnie, że tam jest rozsądny zarząd, który potrafi rozwijać port, a w Krakowie nie. Lubię Kraków, ale nie będę udawał, że dzieje się super - kiedy się tak naprawdę nie dzieje:(
adams 2008-08-30 16:46   
adams - Profil adams
ludzie z nimi nie latali tez, ze wzgledu na ceny, mało kiedy z KRK były ciekawe, a 19,99ł juz do rzadkosci.
4tech 2008-08-30 16:44   
4tech - Profil 4tech
mikerus: nikt nie neguje rozwoju KTW, ja osobiscie neguje styl wypowiedzi forumowiczow na temat KRK a w szczegolnosci forumowiczow ktorych nazwalem "piewcami" KTW...stawiasz 3 tezy a nie odpowiedziales na moje pytanie no coz najlepsza obrona jest atak...czy W6 to stabilny gracz? mozliwe choc z przyjemnoscia poznalbym jego wynik finansowy( jako jedyny LCC nie podal go do wiadomosci publicznej-fakt firma prywatna nie ma obowiazku) wtedy moznaby potwierdzic lub zaprzeczyc tezie o stabilnosci...co do terminala zgoda,opieranie stabilnosci lotniska w zasadzie na jednym przewozniku LCC to bledna teza..przyklad RZE to potwierdza...siatka polaczen kurczy sie sie nia ze wzgledu na dzialania zarzadu KRK poza jednym wyjatkiem o ktorym juz pisalem...kurczy w wyniku posuniec wlascicieli,zarzadow lini lotniczych a nie dzialalnosci KRK jako lotniska...strata 8 kierunkow z C0 to boli i to fakt, ale czy to jest wina KRK ze C0 zmienia swoj profil dzialalnosci aby nie powiedziec ze "plajtuje" na rynku LCC , przy okazji WAW stracila troche wiecej kierunkow z C0 bo 10, o powodach wycofania sie LS pisal hamburg wiec nie bede sie powtarzal..
piszesz indolencja zarzadzajacych portem....to co prezes ,vice- prezes caly zarzad i sekretarka maja pasc na kolana i prosic C0 aby nie plajtowal bo spada wynik w KRK bo tracimy ilus tam potencjalnych paxow..chyba nie..
problem polega na tym ze w chwili obecnej ciezko jest sciagnac innego przewoznika na lotnisko. nawet przyklad KTW jest nie trafiony...FR jest w calej Polsce i KTW jako ostatnie lotnisko w Polsce ma polaczenia by FRanca....wiec reasumujac CZYTAC ZE ZROZUMIENIEM i jeszcze jedno nie mam nic wspolnego z KRK ani z KTW staram sie byc obiektywny, i tyle
mikerus 2008-08-30 16:22   
mikerus - Profil mikerus
nie kocham Katowic, nie jestem ze Śląska. Nie jestem związany ani z jednym portem, ani z drugim. Powiedzcie mi, czy można porównywać lotniska czy jest to prawnie zabronione? Jeśli jednak można, to powiedz mi z kim należałoby porównywać KTW? Z lotniskiem w Kinszasie czy lotniskiem aeroklubu radomskiego? Dla mnie to logiczne, że lotniskiem porównywalnym w Polsce z Krakowem są Katowice. Może dla Was to nowość. Założę przez chwilę, że wolno mi porównać lotnisko KRK do lotniska KTW. Katowice przyciągnęły dużego(jak na tę część Europy) i stabilengo gracza jakim jest W6. Konsekwentnie rozwijają swoją siatkę połączeń, mają świetny terminal. KRK nie mają ani terminala, ani wiodącej, stabilnej LCC, a siatka połączeń się kurczy zamiast rozwijać. Jesteście w stanie zgodzić się z tymi trzema twierdzeniami? Moim zdaniem świadczy to o wielkiej indolencji zarządzających tym portem, gdyż Kraków ma wielki potencjał turystyczny, a do tego jest dobrze skomunikowany z miastem. Dalej jesteście w stanie się z tym zgodzić? Tutaj nie trzeba być fanatykiem, wystarczy obiektywnie spojrzeć na sprawę.
hamburg 2008-08-30 16:21   
hamburg - Profil hamburg
Oj kłócicie się :-) Powód wylotu LS z PL jest po prostu wynik finansowy LS w ostatnich miesiącach. Czytałem o tym jak LS zwinął żagle z LBC, bo skarżył się na mało pasażerów, poza tym wyszło na jaw że ma poważne problemy finansowe i że w następnych tygodniach wszystkie nierentowne połączenie zlikwiduje. Ja osobiście myślę że to jest powód na likwidacje swoich lotów do KRK a nie że są wysokie opłaty w KRK.
michalb 2008-08-30 16:08   
michalb - Profil michalb
spider ,wcale się nie dziwie ze się zgadzasz z mikerusem przecież jesteś z bytomia .mikerus to chyba ty pomyliłeś watki bo ten artykul jest o krakowie i utracie połączenia a ty tu wypisujesz o katowicach ,nie lepiej założyć "watek moje ukochane katowice "i tam wychwalać po niebiosa te lotnisku .Fakt jest ze lotnisko w krakowie ma nie najlepszy (czyt.bardzo słaby ) zarząd który nie robi nic aby linie lotnicze zatrzymywać i się jakoś rozwijać
4tech 2008-08-30 16:01   
4tech - Profil 4tech
spider_85/mikerus:chyba naprawde macie problem czytania ze zrozumieniem.
Pytam jeszcze raz i ostatni: Jaki wplyw ma zarzad lotniska A ze Linia lotnicza B likwiduje swoja siatke polaczen z tego lotniska gdyz SPLAJTOWALA? badz konczy operacje lotnicze w danym PANSTWIE??..idac waszym tokiem myslenia mozna by pomyslec ze Air Polonia splajtowala bo wogole zaczela latac...np z BZG czy innego polskiego kurnika...gdyby NE lub tez LS chcial latac dalej z PL to przenioslby swoje operacje lotnicze z lotniska w KRK np: do KTW,WRO,POZ...czy trudno wam jest zrozumiec najprostszej sprawy...ze za plajte C0 nie odpowiada zarzad KRK tylko zarzad C0??czy KRK travi polaczenia z wlasnej winy? tak, stracil jednego przewozniaka Germanwings i tu zgoda
a pozostali to wina zarzadu KRK? nie!
spider_85 2008-08-30 15:47   
spider_85 - Profil spider_85
mikerus: Zgadzam sie z Toba w 100% !
4tech 2008-08-30 15:41   
4tech - Profil 4tech
mikerus: czytasz ze zrozumieniem??zadam jedno pytanie: Jaki wplyw ma lotnisko A na linie lotnicza, ktora podejmuje decyzje o likwidacji polaczen do ilus tam portow lotniczych gdyz plajtuje?? badz konczy operacje w danym panstwie??
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy