Raport: LOT zyska dzięki Turkishowi

Raport: LOT zyska dzięki Turkishowi Porozumienie polskich i tureckich linii lotniczych na razie wiele nie zmienia. Prezesi spółek, Sebastian Mikosz i Temel Kotil, podpisali wczoraj (13.8) jedynie list intencyjny o wspólnej analizie rynków i badaniu potencjału tras, na których linie mogłyby współpracować. Ale celem tego porozumienia, co zostało jasno napisane w komunikacie prasowym, jest wejście we...
14/08/2015 11:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_d0219 2015-08-22 13:37   
gość_d0219 - Profil gość_d0219
Kiedys pewien niemiecki koncern motoryzacyjny chcial kupic polski FSO. Podniosly sie oburzone glosy Januszow, nie oddamy nic Niemcom! I oddali. Jak sie skonczylo to kazdy wie. A gdzie jest Skoda to tez kazdy widzi.
Jakis czas temu Lufthansa chciala kupic wiekszosc udzialow w LOT. Znowu podniosly sie glosy oburzenia i sprzeciwu. Polska histeria.
No i LOT wpadl w niekonczace tarapaty, zawierano bezsensowne wspolprace i jaki jest efekt to wiemy.
Teraz Lufthansa ma LOT gdzies i sama wchodzi sobie tam gdzie chce.
I LOT nawet razem czy to z TK czy nawet z kilkoma liniami naraz, co jest oczywiscie nieprawdopodobne nie zaszkodzi niemieckiemu przewoznikowi. Nic a nic, a kto mysli inaczej to jest po prostu naiwny, albo nie zna realiow.
LOT przez fatalne zarzadzanie, nietrafione decyzje jest na dzien dzisiejszy niczym. Mala, nieliczacy sie linia, ktora bedzie przez jakis czas reanimowana, a potem upadnie.
Ucieszy sie Lufa, Wizz oraz Ryanair.
Na razie po glosach propagandy sukcesu i samozachwytu przyszedl wstrzas po odejsciu prezesa. Teraz bedzie juz tylko gorzej. Zaklad?
gość_f225b 2015-08-18 17:43   
gość_f225b - Profil gość_f225b
szkoda Mikosza...mial plan...wszytsko dopiete na ostani guzik, 2016 ruszamy nowe samotoy za kase z Indigo itd. i co ....dziekujemy teraz zostaje ciagnac ten wozek z 734 po odswiezeniu wnetrza i czaekac na kolejne rozdanie po wyborach...bezsens...

porozumienie moze wejdzie pewnie teraz pociagnie jakis zastepca jako p.o. Prezesa i powinien to domknac bo Turkish zalezy zeby wejsc a LOT potzrebuje kasy....
gość_f225b 2015-08-18 17:39   
gość_f225b - Profil gość_f225b
A po co ktoś ma lecieć CPH-WAW-IST-CPT jak już może lecieć z TK CPH-IST-CPT ???

troche naciagane ale na przyklad:
bo na CPH-IST zabraknie miejsc np: plus cenowo plus godziny wylotu lepsze ;)
lepiej miec wiecej opcji niz mniej ;)
usuniety 2015-08-18 14:06   
usuniety - Profil usuniety
Nie bedzie zadnego partnerstwa tych dwóch linii. Politycy właśnie podpisali wyrok śmierci na LOT. Turkish nie będzie z trupem współpracował
gość_10e96 2015-08-18 12:37   
gość_10e96 - Profil gość_10e96
Sebastian Mioksz podal sie wczoraj do dymisji, dymisja zostala przjeta, no to po Locie a szkoda to bzl jedyny czlowiek z wizja
gość_71c30 2015-08-18 01:46   
gość_71c30 - Profil gość_71c30
A po co ktoś ma lecieć CPH-WAW-IST-CPT jak już może lecieć z TK CPH-IST-CPT ???
gość_82130 2015-08-17 20:35   
gość_82130 - Profil gość_82130
jeszcze do kolegi co wczesniej wspomnial o tym ze to nie rozwinie HUB w Warszawie...wlasnie ze rozwinie...bedzie mozliwe polaczeni lotu np: Kopenhaga-Waszawa-Istabul-Kapsztad i za takie poalczenie kasa tarfi do LOT ;)...dzieki temu HUB Warszawa stanie sie tez HUB dla Turkish oczywiscie w innej skali ;)
teraz LOT nie zarabia ze dowozi do Monachium czy Frankfurtu....Turkish sie zgodzil jak wynika z artykulu na sprzedaz na calej trasie i podzial zyskow ;)

to jest rozwoj HUB bo wiecje osob bedzie sie przesiadac w WAW ;)
gość_f225b 2015-08-17 17:43   
gość_f225b - Profil gość_f225b
do wczesniejszego wpisu mialo byc Denver nie Dallas ;)))
gość_f225b 2015-08-17 17:36   
gość_f225b - Profil gość_f225b
fajne pomyslane...dzieki temu LOT bedzie mial kase z latania Turkish, licze na "tanie" polaczenie do RPA, Ghany czy Nigerii, plus Arabia Saudyjska, Zatoka Perska itp. i pewnie Indie / bo teraz wszytsko leci Emirates lub Qatar i LOT z tego nic nei ma, a teraz bedzie kasa bez zadnych kosztow ;) nawet gdyb Indie weszly do tego JV licze ze chociaz 3 loty do Delhi w tygodniu LOT zrobi sam, ten rynek jest wazny plus z 2-3 razy do Teheranu ;) moze LOT w ten sposob zaistnieje w Azji srodkowej Kazchstan, Uzbekistan, Azerbejan...to tez ciekawe kierunki....

pytanie czy to nie oznacza ze LOT zwroci sie do USA gdzie jego przyszly wlasciel i odpusci bliska Azje????

pewnie dowiemy sie na jesieni bo jak wyjdzie z Indigo to lot do Dallas bedzie musial byc na 100% /hub Frontiers Airline/ ;)
gość_9a6e0 2015-08-17 12:32   
gość_9a6e0 - Profil gość_9a6e0
gość_fb651: A przeczytałeś artykuł przed komentowaniem? Tam jest wyjasnione, jakie korzyści LOTowi może przynieść JV z Turkishem, jeśli się wszystko odpowiednio ustali. Zresztą LOT samodzielnie może w dłuższym okresie nie poradzić sobie z tak ogromną konkurencją, zwłaszcza w czasach konsolidacji rynku lotniczego.
gość_fb651 2015-08-17 06:27   
gość_fb651 - Profil gość_fb651
Od kiedy linia lotnicza probujaca budowac swoj wlasny hub szuka polaczen z innym? Jaki to ma sens biznesowy? Na te pytania sobie nalezy odpowiedziec. Turkish nie stanowi w tym rownaniu jakiejs wartosci dotatniej.
gość_20f1c 2015-08-15 20:49   
gość_20f1c - Profil gość_20f1c
Obiło mi się o uszy, że Turkish chce podstawić do Warszawy Airbusa A330-200... czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć?
gość_08ca1 2015-08-15 20:03   
gość_08ca1 - Profil gość_08ca1
Do north far east LOT wychodzić będzie bezkonkurencyjnie. Turkish, Emirates i Qatar będą konkurencyjni tylko do Azji południowo-wschodniej i na przesiadki do Australii i Oceanii. Jednak gdy pojawi się Warszawa-Bangkok to może będzie wyglądało to inaczej - zależy od CS. Liczę na dobre połączenia do Auckland. Pozdrawiam.
gość_bd0a7 2015-08-15 15:51   
gość_bd0a7 - Profil gość_bd0a7
Bo WRO to jest tak podany dla zmylenia przeciwnika. TK w ogóle nie ma planów co do WRO.
gość_0d4b9 2015-08-15 07:26   
gość_0d4b9 - Profil gość_0d4b9
Budując Hub w WAW, LOT nie powinien zwiększać możliwości połączeń do hubów konkurencyjnych. Głowni konkurencji do wożenia Polaków na Wschód to Turkish, Emirates i Qatar. Ze wszystkimi LOT podpisał code-share i teraz cały ruch azjatycki i australijski leci przez nich. Ja rozumiem, że LOT chce tu konkurować z LH, ale to mżonka.
gość_16f91 2015-08-15 07:00   
gość_16f91 - Profil gość_16f91
Bardzo dobry raport. Należy się także zastanowić ile na tym zarobi lub straci rynek polski i turecki ? Szkoda że LOT odpuścił większość portów regionalnych i teraz inne linie czerpią z nich zyski. A i na Okęciu konkurencja coraz silniejsza.
gość_fb651 2015-08-15 06:15   
gość_fb651 - Profil gość_fb651
LOT nie powninien nawet z nimi gadac. Oni tak na prawde nie maja nic do zoferowania. Po otwarciu, dodatkowych tras przez LOT wspopraca po prostu nie ma sensu. Niech szukaja biznesu z kim innym.
gość_fe1c6 2015-08-15 01:24   
gość_fe1c6 - Profil gość_fe1c6
wszystko już jawnie przemawia , że prywatyzacja LOT jest jedynym wyjściem
gość_9a6e0 2015-08-14 23:48   
gość_9a6e0 - Profil gość_9a6e0
gość_fbbf5: Może już odstaw to co tam masz i idź spać. Dziwnym pomysłem jest porównywanie LOTu do LH, która jest jedną z największych linii w Europie. Poza tym dalej nie rozumiem, jak LH wzmacnia swoją pozycję niszcząc swój własny alians...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy