Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8542a
2015-08-12 13:21
@gość_d0086 - bez epitetow, jesli zamierzasz mnie obrazac, to skonsultuj to z moderatorami. I porozmawiaj ze Spohrem nt. cateringu, polecam.
Wbrew pozorom zalezy mu na zroznicowaniu oferty LH od np. 4U.
I ani OS, ani LH, ani LX nie zamierzaja wprowadzic systemu obowiazujacemu np. w SN. I tyle w tym temacie.
gość_8542a
2015-08-12 13:18
Coz, trudno, mam nadzieje, ze to koniec ciec. A co do SASu to nie wiem czy on taki przyjazny cenowo. Jedyny plus to bezplatny (na razie) bagaz. KLM+AF, AB, AZ, grupa LH... trend jest widoczny, niestety.
gość_531f5
2015-08-12 11:16
Wielka szkoda :-(
Do tej pory LH byla lina mojego pierwszego wyboru do GDN - niestety po zmianach nie jest juz wcale atrakcyjna. Za to zauwazylem ze SAS zrobil sie bardziej przyjazny jesli chodzi o polaczenia i ceny z GDN. (Kiedys mial zupelnie nieatrakcyjne ceny)
Po prostu ukryte powyżki taryf lotniczych.
gość_d666c
2015-05-26 09:08
Dokładnie! To samo mówią pracownicy LH, wiem, bo jeden z pracowników jest moją żoną :-) Prawdopodobnie od końca roku, w najtańszych taryfach ekonomicznych, serwis cateringowy będzie płatny, podobnie jak nadanie bagażu, wybór miejsca itd.
gość_d0086
2015-05-25 22:55
f7d45: co za pierdoły wypisujesz. Załogi OS są już poinformowane przez nowego CEO, że jedną z "nowości" (gdyż raz to już było przerabiane i nazywało się szumnie Bistro on Board) będzie płatny serwis na niektórych trasach europejskich. Niestety nie wiem dokładnie na jakich, gdyż tego dnia byłam akurat w DXB!
gość_f7d45
2015-05-24 22:58
Cateringu platnego nie bedzie ani w LH, ani w OS, ani LX, Spohr ostatnio ucial wszystkie domysly w tym temacie
gość_46605
2015-05-24 21:58
Z tego co mówią pracujący w LH znajomi, jeszcze w tym roku LH ma wprowadzić płatny catering w najtańszej klasie ekonomicznej, na wzór Brussels Airlines....
gość_4ccb3
2015-05-24 15:20
Dlatego kolejne podroze z Wroclawia planuje odbywac LOTem i Lufthansie juz podziekuje. Taryfa bez bagazu w Locie jest duzo tansza niz poprzednie: rejs WRO-WAW-MAD kosztuje 496 zl w obie strony a po dodaniu bagazu w obie strony 614 zl. Mimo ze sie cofam na wschod, w WAW mam szybkie przesiadki i rejs trwa tylko jakies pol godziny dluzej niz przez MUC/FRA. Najtanszy bilet w LH z WRO do MAD kosztuje okolo 950 zl. Jesli w najtanszych taryfach LH nie bedzie zawarty bagaz, wybor jest bardziej niz oczywisty, majac takze na uwadze wieksza pewnosc lotu, ktorego nie zakloca strajki. Co prawda serwis pokladowy w LO jest skromniejszy, ale wole kupic swieza kanapke niz otrzymac rozmrozone ciastko w LH, z terminem przydatnosci do spozycia uplywajacym w przyszlym roku.
Jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać? Do tej pory jeśli leciałem Lufthansą to właśnie dla bagażu i innych przywilejów wliczonych w cenę. Zresztą sami to podkreślali w reklamach. W 2016 Ryanair przewiezie 120 mln pax...
gość_b5d6a
2015-05-23 00:59
Coraz więcej tradycyjnych przewoźników wprowadza dodatkowe usługi, a tylko LOT był przez to be...
Dokładnie tak samo zrobiła Iberia wprowadzając taryfę BASIC oraz British Airways wprowadzając taryfę "hand luggage only".
gość_34cde
2015-05-22 23:08
Dokładnie tak zrobił przed chwila airberlin. Ceny biletów w taryfie bez bagażu rejestrowanego sa takie jak wczesniej były w taryfie flyDeal, zaś ceny w tej ostatniej poszły w gore.
Zaloze sie w LH nowa taryfa Light bedzie w cenie obecnej ekonomicznej, wiec lecac z bagazem zaplace wiecej. Kolejna linia schodzi na psy wmawiajac nam, ze to dla naszego dobra.
gość_6ce1a
2015-05-22 21:15
Gdyby LOT wprowadził taryfę Light w takiej formie jak LH (bez przywilejów statusowych) to byłoby tu plucie jadem i morze hejtu.
Lufa zaczyna gonić rynek i idzie tak wyśmiewaną drogą LOTu