gość_9ef86
2015-08-17 13:35
Zna na rzeczy? Dobre sobie. Właśnie, to że skakał jak żabka od fotela do fotela świadczy o jego fachowości. Włącznie w kierowaniem departamentem lotnictwa w ministerstwie, który to departament rozłożył na łopatki i branżę i ULC nie wprowadzając niezbędnych zmian prawnych lub bujając się z nimi nie wiadomo ile. Taki to jest fachowiec o dobrego wyglądania...
gość_77c83
2015-02-13 23:35
Kapis byl ostatnim szefow wszelkich firm/urzedow w polskim lotnictwie, ktorzy znaja sie na rzeczy i znaja branze od podszewki. Wszyscy pozostali to miernotki przyniesione w teczce przez politykow i rozkladajace firmy na lopatki vide chocby LO (wystepujace o pomoc publiczna) czy ELO (planujace zakonczyc operacje w prima aprilis). Podobnie bedzie z PPLem czy PAZPem jak tylko przez rok czy dwa bedzie nimi kierowal czlowiek nie majacy pojecia o co w tym biznesie chodzi. Tak oto politycy rozkladaja polskie lotnictwo, ktore moze miec problem z podzwignieciem sie. Podobnie jest w wielu innych branzach: stocznie, kopalnie etc.
gość_d8d17
2015-02-12 08:06
To miał być pomysł na ukryte dotacje dla LOTu. To jak teraz Pani Premier zamierza utrzymać narodowego przewoźnika, jak nie pozwala na opodatkowanie pasażerów regionalnych na jego rzecz?
gość_ced8e
2015-02-11 19:18
Nie dziwi, że gdzie ruch większy to koszty rozkładają się na większą ilość operacji, co może prowadzić do obniżenia kosztów i niższej stawki jednostkowej. Nie rozumiem czemu linie z WAW mają "dopłacać" lotniskom BZG czy IEG albo RDO. Co więcej to żadna rewolucja tylko powrót do systemu który zmienił się kilka lat temu.
gość_ae0d5
2015-02-11 17:07
gosc 008d6 dlaczego się poprzewracało ponizej było napisane na równych zasadach a nie po równo a po drugie "Warszawa nie potrzebowała więcej inwestycji" ale te inwestycje tez kiedys robiła to skąd brała za to pieniądze i jesli robiono CAT II w WAW to inne porty tą oplatą tez sie do tego dokładały
gość_96877
2015-02-11 16:57
gość_008d6: tutaj bardziej chodziło o Pegasus. Na rynku Infrastruktury jest nieco więcej na ten temat.
gość_008d6
2015-02-11 16:43
poprzewracało się wam w głowach z tymi socjalistycznymi pomysłami że wszyscy powinni mieć po równo. warszawa nie potrzebowała więcej inwestycji i miała najniższe koszty jednostkowe per operacja, to należała się jej niższa stawka. a jak ktoś chce sobie strzelić w bydgoszczy CAT II, to niech płaci.
usuniety
2015-02-11 16:05
Bardzo dobrze. Za durne pomysly powinno sie tracic stanowisko.
gość_9ef86
2015-02-11 15:50
Ciekawe gdzie teraz wyląduje spadochroniarz...
gość_4f369
2015-02-11 15:41
Jesli to był powód to bardzo dobrze niech wszystkie porty rozwijają sie na równych zasadach.