Prezes PAŻP odwołany

Prezes PAŻP odwołany Na stanowisku prezesa PAŻP Kapisa zastąpi dotychczasowa wiceprezes Agencji, Magdalena Jaworska. Kapis w przeszłości kierował Departamentem Lotnictwa w Ministerstwie Transportu, a przez krótki czas był także prezesem LOT-u. Nie są znane powody odwołania Kapisa, choć według nieoficjalnych informacji "Gazety Wyborczej" miał do tego doprowadzić pomysł byłego już...
11/02/2015 15:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9ef86 2015-08-17 13:35   
gość_9ef86 - Profil gość_9ef86
Zna na rzeczy? Dobre sobie. Właśnie, to że skakał jak żabka od fotela do fotela świadczy o jego fachowości. Włącznie w kierowaniem departamentem lotnictwa w ministerstwie, który to departament rozłożył na łopatki i branżę i ULC nie wprowadzając niezbędnych zmian prawnych lub bujając się z nimi nie wiadomo ile. Taki to jest fachowiec o dobrego wyglądania...
gość_77c83 2015-02-13 23:35   
gość_77c83 - Profil gość_77c83
Kapis byl ostatnim szefow wszelkich firm/urzedow w polskim lotnictwie, ktorzy znaja sie na rzeczy i znaja branze od podszewki. Wszyscy pozostali to miernotki przyniesione w teczce przez politykow i rozkladajace firmy na lopatki vide chocby LO (wystepujace o pomoc publiczna) czy ELO (planujace zakonczyc operacje w prima aprilis). Podobnie bedzie z PPLem czy PAZPem jak tylko przez rok czy dwa bedzie nimi kierowal czlowiek nie majacy pojecia o co w tym biznesie chodzi. Tak oto politycy rozkladaja polskie lotnictwo, ktore moze miec problem z podzwignieciem sie. Podobnie jest w wielu innych branzach: stocznie, kopalnie etc.
gość_d8d17 2015-02-12 08:06   
gość_d8d17 - Profil gość_d8d17
To miał być pomysł na ukryte dotacje dla LOTu. To jak teraz Pani Premier zamierza utrzymać narodowego przewoźnika, jak nie pozwala na opodatkowanie pasażerów regionalnych na jego rzecz?
gość_ced8e 2015-02-11 19:18   
gość_ced8e - Profil gość_ced8e
Nie dziwi, że gdzie ruch większy to koszty rozkładają się na większą ilość operacji, co może prowadzić do obniżenia kosztów i niższej stawki jednostkowej. Nie rozumiem czemu linie z WAW mają "dopłacać" lotniskom BZG czy IEG albo RDO. Co więcej to żadna rewolucja tylko powrót do systemu który zmienił się kilka lat temu.
gość_ae0d5 2015-02-11 17:07   
gość_ae0d5 - Profil gość_ae0d5
gosc 008d6 dlaczego się poprzewracało ponizej było napisane na równych zasadach a nie po równo a po drugie "Warszawa nie potrzebowała więcej inwestycji" ale te inwestycje tez kiedys robiła to skąd brała za to pieniądze i jesli robiono CAT II w WAW to inne porty tą oplatą tez sie do tego dokładały
gość_96877 2015-02-11 16:57   
gość_96877 - Profil gość_96877
gość_008d6: tutaj bardziej chodziło o Pegasus. Na rynku Infrastruktury jest nieco więcej na ten temat.
gość_008d6 2015-02-11 16:43   
gość_008d6 - Profil gość_008d6
poprzewracało się wam w głowach z tymi socjalistycznymi pomysłami że wszyscy powinni mieć po równo. warszawa nie potrzebowała więcej inwestycji i miała najniższe koszty jednostkowe per operacja, to należała się jej niższa stawka. a jak ktoś chce sobie strzelić w bydgoszczy CAT II, to niech płaci.
usuniety 2015-02-11 16:05   
usuniety - Profil usuniety
Bardzo dobrze. Za durne pomysly powinno sie tracic stanowisko.
gość_9ef86 2015-02-11 15:50   
gość_9ef86 - Profil gość_9ef86
Ciekawe gdzie teraz wyląduje spadochroniarz...
gość_4f369 2015-02-11 15:41   
gość_4f369 - Profil gość_4f369
Jesli to był powód to bardzo dobrze niech wszystkie porty rozwijają sie na równych zasadach.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy