Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fdefc
2015-01-15 17:04
Od dzisiaj CS PLL LOT na tej rotacji.
powiem krótko, ale treściwie: PAŁY jesteście, co to w ogóle za porównania i wojny między LUZakami a Bydgoszczą? Już bardziej rozumiem (chociaż też strasznie mnie to drażni) wojna między LUZ a RZE. Czy w końcu Polacy, tak wiem, strasznie ogólnie, ale czy Polacy zaczną walczyć w końcu o swój własny interes w skali kraju? Co to za wojenki, Rzeszów ma więcej niż Lublin, Bydgoszcz ma więcej niż Łódź itd... To są tak malutkie liczby i tak malutkie różnice, że w kraju typu Niemcy, czy Francja nikt by nawet głosu nie zabrał w tej sprawie, a Polacy? Ten się śmieje z tego, tamten z tamtego. Powiem jeszcze inaczej... Albo nie, bo miałem napisać bardzo niecenzuralnie. Po prostu wyluzujcie. Jak komentujecie, to w końcu na temat. Co wam daje pisanie źle o innym porcie? Ja jestem z Lublina, ale strasznie ubolewam nad stratami Łodzi, bo to ogromne miasto, ale ma pecha, co do bliskości Okęcia i Modlina, cieszę się, że do Bydzi wraca Weeze, że Lusia zawitała, mimo, że Rzeszów dopłaca też się cieszę, że ma super wyniki jak na 19 miasto w Polsce, co do liczby mieszkańców i ma naprawdę wielki potencjał, a Lublin? Lubelacy... nie brońcie się, nie wdawajcie się w dyskusje, bo to bez sensu, nasz port jest jeszcze niemowlakiem. Mamy 5 linii w 2 lata. Jest super. Naprawdę, dajcie portowi się rozwinąć, a zamiast tu narzekać? Kup jeden z drugim bilet, poleć do znajomych w Londynie, Oslo, czy niedługo w Sztokholmie, nabij statystyk, zabierz znajomych, rodzinę, poleć innym i nie biadol, że nikt nie lata z lotniska. Tyle moich wypocin. Na koniec - ludzie, macie coś do powiedzenia? Mówcie z sensem, bo pasazer.com staje się jakimś osiedlowym bełkotem i jak naprawdę chcecie brać udział w rozmowie, proszę... logujcie się.
usuniety
2015-01-13 20:27
Od kiedy to CDG albo FCO jest klasycznym kierunkiem Eurolotu?? Latają tam przecież (jeszcze) tylko z jednego lotniska. Ciągle mnie zadziwia co ci ludzie tu wypisują...
gość_fdefc
2015-01-13 19:28
No to muszą mieć analfabetów w operacyjnym bo notam wisi już od jakiegoś czasu. GDN zamyka pas co chwilę do czerwca więc chyba więcej niż 2 tygodnie się uzbiera. To dopiero jaja!
gość_7c1d4
2015-01-13 18:11
Ale jaja, dzwoniłem do Ryanair i nic nie wiedzą o remoncie! :)
Remont bardzo poważny, ale nadal GDN robi zamknięcie w 48h. To, że wykonawca im rozwalił kabel ILS w grudniu to co innego - rzeczywiście jaja, ale faktem fakt - zamknięcia potrzebują dwa dni. A nie 14. I robią więcej rzeczy na dłuższym pasie.
gość_9ef86
2015-01-13 16:11
@gość_20271 rzeczywiście ma sens wożenie powietrza XD tak jak pisano LF na poziomie 30-45% to cienizna dla Dasha, powinni się dogadać ze Sprintairem i wykorzystywać mniejsze samoloty...
gość_5783d
2015-01-13 15:35
Remont bardzo poważny, 2 tygodnie to wcale nie tak długo.
gość_da2f3
2015-01-13 14:10
Tak czytam te gimbo posty i się śmieje, Dzieki za poprawę humoru.
gość_7c1d4
2015-01-12 21:01
To zamknięcie to jakaś żenada. Niech p.com się zainteresuje dlaczego w BZG trwa to 14 dni (a robią tylko jakieś odwodnienie na 2500m), a w GDN są w stanie się spiąć w 48h (robiąc modernizację pasa do gołej ziemi z instalacją lamp do CATIIIb na dłuższym pasie)?
BZG bedzie zamkniete na dwa tygodnie z powodu koniecznosci wykonania instalacji odwodniajacej pas.
W zamian udzielenia rabatu za nie wykonane loty, K2 dołożył 3 rejs.
Od sezonu letniego, możliwe jest nowy kierunek z BZG by K2. " Mówi " się o jednym z trzech "klasycznych" kierunków K2-AMS/FCO/CDG...ale to tylko się "mówi"
gość_51d50
2015-01-11 21:31
jaki sens ma lot z bydgoszczy do wawy? to samo modlin > gdansk, no chyba ze na jakas przesiadke
gość_51065
2015-01-11 19:50
W związku z tak ogromnym potencjałem Bydgoszczy czekamy na
EK do DXB na A380.
gość_1c004
2015-01-11 16:49
Do widzenia mówimy hejterom z LUZu. Jesteście słabsi i tyle. A Bydgoszcz w końcu się rozwija ze swoim ogromnym potencjałem.
gość_6f09b
2015-01-11 14:56
gość_20271 śmieszny to ty jesteś bo jako osoba z branży powinieneś wiedzieć, że połączenie do LUZ ma się coraz lepiej, i na pewno nie lata tym lotem mniej niż 10 osób, ja latam często i tak jak mówię jest coraz więcej pasażerów, a inna liga od Bydgoszczy to nie jest, gdyż w tym wypadku Eurolot z własnej inicjatywy otworzył to połączenie.
gość_ca434
2015-01-11 01:48
Gość_20271 tu nie ma z czego się cieszyć
K2 zbankrutuje, zwinie się FR i Bydgoszcz zostanie z czterema LH tygodniowo.
gość_ca434
2015-01-11 01:44
gość_20271: to temat dotyczący BZG a nie LUZ... Inne krajówki z LUZ? Godziny lotów WRO były beznadziejne. Powrót z WRO ok. 10 rano w niedzielę.... A GDN został uruchomiony na sezon letni 2013. Jest już 2015 i samoloty dalej latają. tydzień przed świętami wracałem z Gdańska, było tylko 15 miejsc wolnych. Jeśli chodzi o WAW-BZG, Bydgoszcz zapłaciła za określoną liczbę lotów. Uruchamiając trzeci lot dziennie, K2 ma szansę wcześniej wywiązać z umowy i zwinąć z portu.
usuniety
2015-01-11 00:26
Mam nadzieję, że na stałe te 3 połączenie. Teraz to połączenie może mieć większy sens, niż dotychczas.
gość_f9436
2015-01-11 00:10
Pomyłka, nie zauważyłem, że chodzi o dodanie kursu o 8 rano, a nie wieczornego ;)
gość_f9436
2015-01-11 00:08
Gość_a233f Nie podpisał, ale miał to zrobić. WAW (LOT konkretniej), niestety, ale blokuje loty w LCJ jak się da, czy się to lobby warszawskiemu podoba czy nie. Zablokował Turkisha w LCJ i KRK, zablokował Eurolot, jedynie Adrii nie miał jak. I jak się okazało w Łodzi jest potencjał na bazę i 3 loty dziennie do dwóch wielkich europejskich hubów i zapowiadane są kolejne.
A WAW-BZG mógłby mieć poranny lot rano, a nie same wieczorne.
gość_26b77
2015-01-10 23:52
gość_20271: Połączenie LUZ-WAW jest i będzie. To połączenie nie było tak atrakcyjne i miało niski LF przez cennik na przesiadki w Warszawie, ale powoli się to zmienia i zaczynają poprawiać cennik.