Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9ef86
2014-09-08 10:19
@gość_02d16 myślę, że ULC nie ma czasu na popierdółki tym bardziej będąc zawalonym re-certyfikacjami obecnych przewoźników, więc szybciej niż w listopadzie nie spodziewałbym się AOC. "jeśli chodzi o koncesję to o ile się dobrze orientuję nie jest konieczna do rozpoczęcia lotów" owszem jest, ba ona być powinna już przy sprzedaży biletów.
gość_91108
2014-09-04 11:08
Do gość_2d0d0: Chcesz przez to powiedzieć, że ludzie z Łodzi i Rzeszowa są bardziej naiwni niż w innych miastach Polski? Jakieś statystyki?
gość_4d648
2014-08-28 11:13
No bo to nie jest to OLT. Czy teraz za każdym razem jak pojawi się nowa tania linia lotnicza będzie od razu porównywana do OLT? A może tak poczekajmy kilka miesięcy i zobaczmy jak będą fukncjonować?
gość_3a6ce
2014-08-28 07:36
Zarządu nie ma, jest wiceprezes ;)
Przecież wystarczy pytać Jachimka z LCJ, on tak mocno się wachlował na konferencji, że przecież to nie jest to samo, co OLT.
gość_dccce
2014-08-27 11:00
Też mi się wydaje, że loty ruszą planowo, to leży głównie w ich interesie żeby nie popełnić błędu. Brak regulaminu nie wydaje mi się jakiś wielkim problemem, pewnie w ciągu kilku dni się pojawi, chociaż z tego co pamiętam to już wcześniej regulamin był na stronie.
gość_02d16
2014-08-26 12:01
Myślę że certyfikat spokojnie otrzymają po 28 października, jeśli chodzi o koncesję to o ile się dobrze orientuję nie jest konieczna do rozpoczęcia lotów, zawsze znajdzie się sposób i raczej nie pozwolą sobie na to żeby przełożyć loty, o to jestem spokojny.
gość_595d6
2014-08-26 10:44
Ja słyszałem że Smartlynx ma dla nich latać od 1 września co by tłumaczyło szukanie załóg na a320. Problem w tym że obecne załogi nie chcą dla nich latać z różnych powodów i większość z nich robi aktualnie conversiona na Q400. Dla mnie jest to śmiech na sali że po tylu przykrych wpadkach nadal w naszym kraju nie ma mocy która zabroniłaby takim praktykom jakie uskutecznia aktualnie 4YOU.
pablakiss
2014-08-26 10:23
@marlena-mamy wresien za pasem.,., do startu zostalo troszke ponad 65 dni,., nie ma fizycznej mozliwosci,.,aby zostały zatwierdzone pozytywnie wszystkie dokumenty,., zapewne 1 listopada uslyszymy komunikat ; z przyczyn od Nas nie zaleznych z przykroscia informujemy o opznieniu realizacji naszych lotow,., blaaa blaaaaa blaaaaa za co z gory Panstwa przepraszamy,., i poinformujemy o dalszych naszych dzialaniach ,., blaaaa blaaaa blaaa. Swoja droga,., Pan prezes jakos dziwnie zapadl sie pod ziemie,., nie ma z nim zadnego kontaktu,., i jeszce taka aluzja,., Po kiego,., ten tego,., szukaja persolelu na 320 a leasinguja 737 ? ,., to juz chyba swiadczy o niezłym bajzlu
usuniety
2014-08-26 09:04
@gość_09317 Przepraszam, mój błąd z rozpędu, ale to nie zmienia faktu, że nawet jak ten AOC dostaną, to do uzyskania koncesji jeszcze trochę minie...Z resztą już wiadomo, ze od września będą korzystać z AOC i koncesji Grand Cru Airlines. Jak mają z 40-50 mln PLN na przepalenie to przy tej siatce do wiosny polatają, ale na razie tych pieniędzy coś tych pieniędzy nie widać...
gość_09317
2014-08-26 01:48
marlena - jak cie prosze - juz nie dramatyzuj i nie przeinaczaj faktow - aoc najwczesniej moga dostac 28 pazdziernika, a nie listopada. fakt, ze na licencje nie maja szans, ale to juz swoja szosa.
gość_2d0d0
2014-08-26 00:24
kto sensowny kupilby bilety na to cos??? Chyba nikt. Moze dlatego wybor baz padl wlasnie na RZE i LCJ, gdzie ludzie moze nie zauwazaja co sie swieci, tylko wierza, ze poleca za 100 zlotych np. do BCN czy TLV i z powrotem. A potem bedzie jek i wina T....
usuniety
2014-08-25 18:10
@solokhumbu Eurolot ma zakończyć z nimi współpracę do końca sierpnia, czyli za kilka dni. 4you nie sprzedaje niczego takiego jak połączenia rozkładowe. Sprzedają ubezpieczenie z przelotem i to wszystko są czartery. Na pewno do listopada nie dostaną koncesji, bo 28 listopada najwcześniej mogą otrzymać AOC, o ile w ogóle go otrzymają.
Także jedyna rada jak już kupujemy to tylko karta i na krótkie terminy powrotu, żeby przypadkiem później w razie czego nie wracać na własny koszt (a bilet z takiej Barcelony może kosztować sporo na ostatnia chwile). Kibicowałam tej linii, ale po wywiadzie z wiceprezesem w faktach przestałam. Żenada po prostu.
I taka ciekawostka. Akcje Alfa Star po uruchomieniu projektu 4you skoczyły o ponad 30% i to wcale nie wynika ze świetnych zysków Alfa Star. Te są akurat dosyć marne i szykuje się spora korekta. Ktoś na pewno dobrze sobie zdawał sprawę z tej sytuacji i na tym zarobi. No ja bym tych akcji długo już nie trzymała;).
gość_595d6
2014-08-25 17:34
A to że, najpierw samorząd wywala pieniądze w błoto na bóg wie do czego potrzebne lotnisko, a potem p. Prezes ( także Prezes Alfa Star z Radomia ) stwierdza że założy linie lotniczą nie mając o tym zielonego pojęcia. Oczywiście dla mnie każda nowa linia jest czymś ciekawym - nowe połączenia, miejsca pracy i bądź co bądź konkurencja wpływająca na tańsze bilety dla nas konsumentów, jednak to nie jest przysłowiowe Hop Siup i trochę trzeba mieć doświadczenia żeby coś takie stworzyć. Ponoć ma dla nich latać SmartLynx ale jak zwykle nic nie wiadomo, a AOC nie wyrabia się w 2 dni.
gość_f144d
2014-08-25 15:56
A możesz powiedzieć @gość_595d6 co ma z tym wspólnego miasto Radom ?
solokhumbu
2014-08-25 14:37
Gościu - to NIE obciążą K2, Eurolot bowiem firmuje wyłącznie chartery 4You, tymczasem połączenie rozkładowe będą / mają być / nie będą (niepotrzebne sreślić) połączeniami własymi 4You. Zatem z końcem sezonu charterowego skończy się (zapewne) jakakoklwiek zależność pomiędzy K2 i 4You (dla dobra tego pierwszego).
gość_595d6
2014-08-25 14:18
Radom bawi się w miasto...a potem bedzie płacz i lament świętkorzyski
gość_d7cd6
2014-08-25 14:09
A wszystko mimo wszystko w tle obciaza rowniez Eurolot…. Ehhh, szkoda….