wIZZaIR BAZUJE NA pOLAKCH KTORZY NIGDY NIE LATALI I POTRAFI IM WMAWIAC ZE ODWOLYWANIE LOTOW TO NORMA A POLAK W TO UWIERZY BO NIGDY NIE LATAL TO NIE MA POROWNANIA I TO MNIE WKURZA
Latam Wizzem czesto (np jutro tez lece) na trasie DTM-KTW i NIGDY nie bylo mniej niz 100 osob na pokladzie! Nie wiem na jakich lotach Ty byles, ale akurat polaczenie do Katowic zawsze jest pelne!
Racja, jak SkyEurope zmniejsza czestotliwosc lotow (np. z WAWy do Londynu) to juz 2 miesiace wczesniej nie przyjmuje na nie zamowien i wszystko napisane w rozkladzie lotow
To inne linie potrafia zlecic badania rynku zeby dowiedziec sie jakie polaczenia sa oplacalne a oni nie. To na pewno kosztuje o wiele mniej niz potem uziemione samoloty i odwracajacy sie od nich klienci. Takie sytuacje moga sie zdarzac sporadycznie a nie notorycznie. Poza tym tras nie odwoluje sie z uprzedzeniem 1 tygodniowym. Loty z Katowic do Dortmundu sa oblozone srednio 25% ciekawe jak dlugo mozna tak latac. Lecialem 2x to wiem ( Samoloty OK), ale wiecej juz nie polece bo przy takim oblozeniu po prostu boje sie ze nastepnym razem zostawia mnie na lotnisku jak wiele osob albo zadzwonie i dowiem sie (jak moj kolega) ze powinienem sie cieszyc jak w ogole polece. Nie chodzi o samoloty ale nie mozna na nich polegac - lepiej zebysiedzenia byly troche obdarte ale loty wiarygodne
Czemu nie fair?? Testuja rynek. Trudno sie dowidziec jakie bedzie oblozenie trasy nie zapowiadajac jej wcale. Tez nie dokaldnie rozumiem ich strategie, otwierania mamy tras, najlepsze tlumaczeniem chca sie zakorzenic w rynku, i zbudowac podstawe klienteli. Lecialem Bruksela-Wawa-Bruksela, zupelnie bez zarzutu. Fakt ze oblozenie bylo ponizej 50%, ale to byl jeden z pierwszych lotow.
Oczywiscie ze dobra. W Polsce najlepsza z lowcostow sadze. W sumie rozumiem ze dbaja o swoje interesy i nie chca wozic powietrza, to chyba dobrze. Jedyne co mozna im zarzucic to brak informacji o likwidacji polaczen.
Dosyć dobra linia więc szkoda było by sie z nia pożegnać.