Ryanair zapowiada bilety do USA za 50zł

Ryanair zapowiada bilety do USA za 50zł
15/05/2013 21:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl 2013-05-20 10:46   
krzysiekl - Profil krzysiekl
nie sądzę, że można znacząco obniżyć ceny na trasach międzykontynentalnych, ale na pewno można dopracować koszty (dobrze zaprojektowane obiegi, walka o wysoki LF).
a może przyszłość to obniżanie cen w wyższych klasach, rozbudowa ekonomicznej premium tak by za niższe niż obecnie ceny oferować możliwość 'wyciągnięcia nóg'
gosc_91767 2013-05-20 08:49   
gosc_91767 - Profil gosc_91767
gosc_99326: zapoznaj się z technicznymi możliwościami obsługi transkontynentalnych lotów B777/787 czy A330 na polskich lotniskach, a wtedy zrozumiesz że Twoje obawy są przedwczesne ... poza tym najpopularniejsze są loty europejskie bo mamy wszędzie blisko, szybko i tanio, a z pracą wszędzie jest podobnie i tylko pensje oraz koszty utrzymania są różne. Kilka lotów dziennie za Atlantyk z/do PL niczego nie zmieni ...
gosc_bce00 2013-05-19 20:46   
gosc_bce00 - Profil gosc_bce00
B777-300ER w wersji 1-klasowej może przewieźć nawet 550 pasażerów (2.klasy-max 451.pax) ... więc FR być może wybierze ten sprawdzony samolot Boeinga do obsługi połączeń europejsko - amerykańskich.
gosc_99326 2013-05-19 20:40   
gosc_99326 - Profil gosc_99326
Faktycznie, juz widzę te tłumy szturmujace połączenia z każdego miasta w Polsce do każdego miasta w Stanach. Myśle, ze Ryanair specjalnie zakupi kilkadziesiąt dodatkowych samolotów, zeby wozić Polaków za ocean, tak im sie to bedzie opłacać...
gosc_40879 2013-05-19 18:24   
gosc_40879 - Profil gosc_40879
Świetna wiadomość bo wszystkie polskie lotniska pasażerskie posiadające długie pasy startowe będą mogły obsługiwać transatlantyckie loty Ryanaira : WAW, RZE i wkrótce KTW, a po wydłużeniu pasów startowych również inne porty ...
usuniety 2013-05-19 15:27   
usuniety - Profil usuniety
tofik79: w pewnym sensie, program B777, a w szczególności model B777-300ER też doprowadził do słabej sprzedaży modelu B747-8i.
tofik79 2013-05-19 14:05   
tofik79 - Profil tofik79
Chodzi o czystą ekonomikę,Boeing projektują B747 800I,postawił nie na gabaryty ale na ekonomikę,przewidział spadek popytu na duże,cztero silnikowe samoloty.Jego kierunek to rozwój programów szerokokadłubowych projektach B777,a w przyszłości B777X,oraz B787 -1000.
gosc_ce21d 2013-05-19 12:40   
gosc_ce21d - Profil gosc_ce21d
@gm717 no własnie, ale b737800max zaraz wyskoczy że arbuz to wszystko wyżebrał jaki garbaty jest cudny, piękny a a380 to złom.
gm717 2013-05-19 12:18   
gm717 - Profil gm717
gosc_ab475 - no i co z tego ? Widocznie linie, które decydują się na A380 mają na to jakieś ale. Widocznie A380 jest lepszy od B747. Wolny rynek.
gosc_ab475 2013-05-18 23:51   
gosc_ab475 - Profil gosc_ab475
Ten "europejski cud" sprawił że za kilka lat 747 będzie gatunkiem wymarłym.
gosc_b4b4f 2013-05-18 22:45   
gosc_b4b4f - Profil gosc_b4b4f
Interesuje mnie polityka cenowa. WizzAir wprowadził ostatnio różną opłatę za bagaż główny w zależności od długości trasy. Trochę szyderczo, FR wprowadzi zapewne kolejne dwie opłaty. Jak zaczną wozić otyłych Amerykanów, to wyjdą z pomysłem opłaty za masę ciała. Kolejna opłata / kara - za wydanie kart imigracyjnych przed lądowaniem.
usuniety 2013-05-18 21:32   
usuniety - Profil usuniety
gosc_72a8b: a ja własnie potrafię sobie wyobrazić. Wystarczy sobie tylko przypomnieć specyfikę tanich linii lotniczych - zazwyczaj samoloty takich przewoźników mają jednoklasową kabinę, bez klasy biznes (zaraz ktoś mi zarzuci,że W6 ma opcję "więcej miejsca na nogi" koło wyłazu awaryjnego na skrzydle - ale raczej do klasy biznes nie można tego podpiąć). Wyobraźcie sobie, że kiedyś Air Austral zamówił 2 sztuki A380 ( teraz zamówienie jest odwołane (chyba)) które miały mieścić PONAD (!!!) 840 miejsc. Gdyby RYANAIR pokusił się zamówić (przykładowo) B777-300ER dla swojej filii, RYANATLANTIC ( plotkowana nazwa linii longhaul by RYANAIR), to max. konfiguracja siedzeń w B777-300ER to 550 siedzeń, dla B747-8i ta liczba wynosi odpowiednio 467 siedzeń ( nie sadzę, żeby RYAN ATLANTIC miał na swoich pokładach klasę Biznes). Nie wspomniałem o "europejskim cudzie" zwanym A380 bo sądzę, że dla RYAN ATLANTIC byłby to stanowczo ZA DUŻY samolot, gdyby RA zaczęło działalność.
gosc_72a8b 2013-05-18 20:08   
gosc_72a8b - Profil gosc_72a8b
Nie mogę sobie wyobrazić widebody w konfiguracji FR. Ciekawe czy oparcia foteli będą się uchylać do tyłu, czy tak jak do tej pory? Mniej toalet, do tego płatne. Może jeszcze układ 3-5-3? Masakra jakaś...
olo 2013-05-16 09:06   
olo - Profil olo
jesli sprzeda caly samolot po 50 pln ;-) to faktycznie rejs sie odbedzie tam i powrot i chyba tyle haha - zapomnial dodac ze moze beda 2 takie bilety - a reszta drozsza i to duzo bo niestety lot za atlantyk to nie lot stn dub
gosc_67d39 2013-05-15 23:45   
gosc_67d39 - Profil gosc_67d39
NORWEGIAN swoimi B787 będzie wkrótce obsługiwał loty transatlantyckie, więc RYANAIR też nie może odpuścić takiej okazji ... ale może postawi na B777 ?
tofik79 2013-05-15 23:16   
tofik79 - Profil tofik79
A tak na serio,Mr.Michael O
tofik79 2013-05-15 23:09   
tofik79 - Profil tofik79
Na stojąco,bez jedzenia i z płatnymi WC,do każdej rezerwacji będzie,dopisane drobnym druczkiem:Każdy pasażer jest zobowiązany do zabrania ze sobą,kanistra z paliwem,i przed odlotem ma się zgłosić przed samolotem,w celu obowiązkowego tankowania
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy