Resort skarbu buduje LOT-bis

Resort skarbu buduje LOT-bis
16/01/2013 13:18   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ssak 2013-01-17 04:47   
ssak - Profil ssak
Shorty: czy aby na pewno? Lufa: Lufa Regional, Augsburg Airlines, Lufa Cityline, Condor itd.; Austrian i Tyrolean; Swiss i OLT i tak Możnaby jeszcze trochę powymieniac. Gdyby było tak jak piszesz to jaki byłby sens tworzenia i utrzymywania linii, które 90-100% swojej działalności wykonują pod cudzym szyldem?
gosc_77698 2013-01-16 22:57   
gosc_77698 - Profil gosc_77698
gosc_214f2: w obu przypadkach, LOT/eurolot i Lufthansa/Germanwings podział jest utrzymywany tylko i wyłącznie z powodu umów z pracownikami. W LOT i Lufthansie są niekorzystne dla właścicieli, więc rozwijane są spółki eurolot i Germanwings.
gosc_214f2 2013-01-16 21:18   
gosc_214f2 - Profil gosc_214f2
shorty: niekoniecznie się łączą. Popatrz na Lufthansę i jej cókę Germanwings. Lufthansa zostawia sobie loty z/do Monachium i Frankfurtu, a resztę oddaje Germanwingsowi
gosc_b3340 2013-01-16 20:06   
gosc_b3340 - Profil gosc_b3340
gosc_d82c3: Żeby tylko oddzielnego prezesa, ale i oddzielnych księgowych, prawników, marketing, PR, HR, rewidenta oraz 'firmy doradcze' i konsultantów. A niektóre zapewne i kapelanów ... Stąd brednie o misji i cywilizowaniu rynku. W Locie tak samo - my latamy, gdzie innym się nie opłaca , więc należą się nam dotacje. A teraz mówią, że bądą tylko rentowne połączenia. To dotacje do zwrotu?
gosc_d82c3 2013-01-16 19:07   
gosc_d82c3 - Profil gosc_d82c3
na swiecie się łączą ale nie w polsce i nie w spółkach skarbu państwa popatrzmy na pkp jest kilkanaście spółek i każda ma prezesa zastępcę i inne osoby jest to zrobione żeby kolesie z wiejskiej mogli mieć większe dochody dlatego pkp ma takie długi
każdy prezes musi zarobić jak nie na prawo to na lewo
hariko 2013-01-16 17:41   
hariko - Profil hariko
shorty @ my na to nie mamy niestety zadnego wplywu...
shorty 2013-01-16 17:02   
shorty - Profil shorty
Hariko dlatego skarb panstwa powinien miec w locie nie wiecej niz 49% udziałow, reszta powinna byc w LH. to by było najlepsze rozwiazanie dla nas. Jesli Orlen nalezy tylko ok 30%udzialow to tym bardzie w LOT moze byc mniej,
hariko 2013-01-16 16:49   
hariko - Profil hariko
shorty@ ale to kury znioszace zlote jaja dla przekretow itp...przeciez to takie proste!
shorty 2013-01-16 16:43   
shorty - Profil shorty
wogóle to dziwne ze jest LOT i ELO , na całymm świecie firmy sie łączą , zeby ograniczac koszty i czerpać z efektu skali a u nas jeden właściciel ma dwie spółki lotnicze??? jedna i druga ledwo zyja ale za to dwa zarzady i rozbudowana biurokracja. moze w koncu by sie ktos obudził i połaczył te dwie spółki.
gosc_c011c 2013-01-16 15:39   
gosc_c011c - Profil gosc_c011c
skoro LOT traci na tych połączeniach, to jakim cudem zacznie na nich zarabiać Eurolot? A poza tym - czy Eurolot jest dochodowy czy też tonie w długach?
hariko 2013-01-16 14:22   
hariko - Profil hariko
i co to da? jesli i jedna i 2 spolka sa na granicy upadlosci?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy