Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo-79
2007-02-19 21:18
Mysle ze jak bedzie juz wiecej wiadomo nt terminow w Modlinie,FR bardziej skloni sie ku Modlinowi jak ku Lodzi...Potencjal w Modlinie jest o wiele wiekszy.Co do innych baz...Mysle ze mimo wszystko dwie pierwsze powstana we WRO i GDN.Bedzie rozrzut geograficzny,oba porty bardziej sa sklonne do ustepstw jak napchany juz ponad 20 przewoznikami KRK...
powstanie baz w KRK, WRO, GDN i LCJ to nie głupi pomysł. Po połączeniu na mapie tych miast ze sobą powstają nam dwa trójkąty, które swym obszarem obejmują znaczną część potencjalnych pasażerów Rajanka. To także może być strategia w walbe o klienta "prowincjonalnego" z LOTem, który "obudził się w czas" i chce więcej połączen skierować z portów regionalnych... Ja obstaję za Wrocławiem, Krakowem i Łodzią (lub Modlinem), którym Rajan jest zainteresowany!
Odrazu cała flotę zbazuja w Polsce ;-) Jak powstana 4 bazy (w co watpie) to np. rozklad bedzie taki KRK:4x737, WRO:2x737, GDN:2x737 i LCJ:2x737 lub po 3x737 dla WRO i KRK :) A tak naprawde to jak juz bazy powstana to nie 4, a dwie i pewnie nie w tym roku, a za rok i tylko w WRO i pewnie w KRK.
w sumie 10 samolotów na 3 lub 4 bazy? co to jest? bardzo mało!
gosc_macie
2007-02-19 19:01
bazy ryanaira powstana w Gdańsku.Krakowie,Łodzi i Wrocławiu-10 boeingów 737-800 będzie baziwac na bank
gosc_obx
2007-02-19 11:00
oby GDN i WRO
gosc_mpiot
2007-02-17 10:31
RZE mialby byc baza serwisowa tak dla przypomnienia, a nie jakims hubem przesiadkowym. Ze swoimi dwoma polaczeniami FR w Rzeszowie nie zdzialaby duzo. Ja tam stawiam na Wroclaw, Krakow tez ma duze szanse, ale jak tam zbuduja to juz im sie w glowach poprzepraca i beda mysleli ze sa drugim Heathrow albo JFK;)
gosc_macie
2007-02-16 19:29
no no Ryan air pewnie zbAZUJE 10 B 737-800,gDAńSK-2,kRAKóW-3,łódz-2 oraz
wrocław-3
pozpiotr
2007-02-16 10:09
A poza tym spójrz choćby na rozkład centralwings; widać dokładnie że LO Poznania nie lubi.
pozpiotr
2007-02-16 10:05
paolo-79 nie wiem czy to kwestia airberlin, bo ten np. obsługuje chyba tylko 1 trasę do Francji. Podejrzewam raczej, że zarząd lotniska jakiś taki mało obrotny. Choć ostatnio słyszałem, że podobno POZ ma latać z ocean...
pozpiotr
2007-02-16 09:16
Lata FR i lata jeszcze parę innych, ale jest tego bardzo mało jak na POZ :-(
paolo-79
2007-02-15 22:36
no przeciez FR lata z poz na 3 trasach na wyspy..ze szczecina tylko do stn
chromista
2007-02-15 21:26
wogole nie wiem dlaczego wszystkie linie omijaja kurcze ten Poznan zauwazcie ze nawet ze SZczecina lata ryanair a z Poznania .....NIC a NIC
paolo-79
2007-02-15 19:37
pozpiotr:wydaje mi sie,ze macie z Poznania za blisko do Berlina i dostep do wielkiej siatki AirBerlin,a takze do bazy easyjet...poza tym FR coraz mocniej inwestuje we WRO wiec dublowanie tych samych kierunkow w POZ nie byloby im na reke...
gosc_pozpi
2007-02-15 16:35
Pojawiam się po raz pierwszy, więc pozdrawiam wszystkich stałych bywalców ;-) I przy okazji zapytam, czy ktoś mi wyjaśni dlaczego Poznań jest na szarym końcu i np. FR w ogóle o nim nie wspomina???
Każda pliszka swój ogonek chwali...
Zgadzam się, że MOL różne rzeczy opowiada, w końcu kilka miesięcy przed "inwazją na Polskę" obwieścił: "A cóż można obejrzeć w Gdańsku poza stocznią?". Wydaje mi się jednak, że baza nie powstanie w Krakowie , a przynajmniej jeszcze nie teraz (szkoda). Na pierwszy rzut pójdzie Wrocław, który już w tej chwili ma więcej kierunków i bardziej zróżnicowanych geograficznie, niż Kraków, z którego FR lata niemal wyłącznie na wyspy. Mediolan z Wrocławia to - moim zdaniem - pewien objaw strategii. Łódź byłaby prawdopodobna, gdyby miała szybkie połączenie z Warszawą. A ono bezustannie "za dwa lata".
marqoos_pl
2007-02-15 14:00
Na trasie Dublin-Reus i Dublin-Marsylia tez byla polska zaloga w Ryanie. W polskich gazetach w Dublinie tez sa reklamy o naborze do pracy. :)
paolo-79
2007-02-15 12:29
ha...ja spotkalem polska obsluge nawet na trasie ciampino-girona...mysle ze sporo polakow pracuje juz dla FR..
ja też w pierwszej kolejności stawiam na KRK - Ryan wie gdzie udeżać i wie co może zyskać inwestując w Balicach, które prężnie się rozwijają a poza tym Kraków niewątpliwie przyciąga masę turystów.
chromista
2007-02-15 09:49
hmmmmmmmm airliner moze masz racje---ostatnio jak lecialem z frankfurtu-hahn do malagi to cala zaloga byla polska.....zreszta chyba dosc duzo Polakow lata w Ryanie