gosc_David
2007-01-17 15:37
to fakt Ryanair prezentuje niesamowicie niski komfort lotu!! Zdecydowanie wole doplacic kilka centow aby poleciec AerLingusem
paolo-79
2006-12-27 10:37
Dla wszystkich,ktorzy chca poleciec tanio do NYC - do 5 stycznia Continental promuje polaczenie Newark-Kolonia,jest masa biletow za 272 euro z oplatami w 2 strony..
marqoos_pl
2006-12-26 20:53
Aer Lingus ma noworoczna wyprzedaz... Fajne ceny... Najbardziej mi sie podoba NYC z Dublina za okolo 350 EUR z oplatami w 2 strony... Z KRK i WAW tez promocje do DUB sa... No to zapraszamy na zakupy... Irlandia zaczyna jutro szalenstwo wyprzedazy.
gosc_tomek
2006-12-22 22:31
za niską cene ludzie nawet do stanów by latali tych dusznikach jakimi lata ryanair...
marqoos_pl
2006-12-22 15:47
Ale w Aer Lingusie juz bagaz bedzie platny od polowy stycznia... Na trasach europejskich oczywiscie. I tak powiem szczerze, ze jakos sobie nie wyobrazam leciec 6-8 godzin do USA (z Irlandii) samolotem Ryanair'a...
W temacie - broń Panie Boże przed przejęciem Aerlingusa przez Ryanair! Reformy w EI - tak redukcja zatrudnienia - też jeśli trzeba, ale przejęcie przez Ryanair doprowadzi do takich samych mini oszustw jak w FR (np. nieszczęsne dopłaty za bagaż wielkości 15kg) i w ogóle do zmiany stylu i traktowania pasażera na "ryanowe". Mam nadzieję, że EUrzędnicy to zablokują.
gosc_gosc
2006-12-22 13:51
osobiscie uwazam ze to easyjet powinien przejac aerlingusa, maja taki sam model dzialalnosci: linia niskokosztowa latajaca do glownych lotnisk, easyjet nie jest obecny w irlandii, po polaczeniu ladnie siatka by im sie powiekszyla, operuja airbusami, ryanair prawdopodobnie zdaje sobie z tego sprawe i dlatego chce wchlonac aerlingusa, unia eu nie powinna sie na to godzic bo by mieli ponad 60% rynku, ryanair jako kontrargument podaje ze unia zgodzila sie na polaczenie klm z airfrance podczas gdy oni razem operowali 62% polaczen z lotniska charles do gole w paryzu, ryanair pisze ze ryan ma w dublinie 61%, tylko zapominaja ze paryz ma 2 a nawet 3 lotniska (jezeli beavais mozna nazwac lotniskiem) i udzial klm air france po dodaniu tych lotnisk maleje
gosc_dobrz
2006-12-22 12:54
dobrze im tak, hegemonia ryanaira nikomu nie sluzy. choc z drugiej strony patrzac na najblizsza przyszlosc mozna by liczyc na tansze polaczenia do stanow. ale w dluzszej - jesli Ryanair bedzie kosil konkurencje powstanie monopol. sucks.
marqoos_pl
2006-12-22 11:34
Z jednej strony fajnie by bylo, gdyby jednak ta fuzja nie doszla do skutku. Przemawia za tym m.in. to, ze Aer Lingus mimo stosunkowo niskich cen jest duzo bardziej komfortowa i luksusowa linia niz Ryanair. A z drugiej strony nie sposob nie zgodzic sie ze zdaniem Ryanaira, ze w Aer Lingusie TRZEBA szukac oszczednosci (m.in. poprzez redukcje liczny personelu), bo za duzo to wszystko kosztuje... Niestety, tutaj O'Leary ma racje, ze model zarzadzania Aer Lingusem jest jeszcze nieco toporny i nie przynosi to spodziewanych zyskow... Jednak osobiscie bym wolal, zeby to ktos inny sie zainteresowal Aer Lingusem (np. KLM, z ktorym EI ma tyle code-share'owych lotow), a nie Ryanair... Tak samo mysli wiekszosc osob w Irlandii. Lubia Ryanaira za niskie ceny i mnostwo polaczen, ALE... Co za duzo, to niezdrowo... Wiele osob ceni Aer Lingusa za wygodne samoloty, stosunkowo dobra obsluge, przyzwoite ceny i glowne lotniska, na ktore lata... Niestety przejecie kontroli przez Ryanaira spowodowaloby likwidacje Aer Lingusa w tej formie...
mam nadzieje ze urzednicy ue nie zgodza sie aby ryanair kupil aerlingus