Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
moze to proba kolejnego podejscia TK do kupna LOT-u??? oby tak sie stalo!
@gosc_6d70a - myślę że kury mieszkają. Sam znam kilka kurczaków, które chętnie by biznesowo poleciały z jedną przesiadką do RDU :) Bardziej jednak serio pisząc - BA w KRK mógłby sobie porządzić na kierunkach amerykańskich. Choć z drugiej strony wprowadzając sensowną taryfę OW i latając codziennie mogliby łatwo namieszać FR, który co prawda lata do każdej dziury w UK z Krakowa, ale robi to raz na kilka dni.
gosc_5e03d
2014-06-27 10:38
wroord: gosc_8a5bba już napisał, że TK oferuje po kilka rejsów dziennie do VIE i BRU. Codeshare jest pod pasażerów z WAW przesiadających się na TK w VIE/BRU do IST i stamtąd ewentualnie dalej w świat. Dzięki temu TK jest w stanie zaoferować więcej możliwości i godzin przelotów (fakt, że czasami z jedną przesiadką więcej, ale i tak godzinowo może wyjść najkorzystniej).
gosc_6d70a
2014-06-27 10:31
smok1: BA jest zainteresowana kurami a nie kurnikiem. Gdyby w KRK mieszkały odpowiednie kury gotowe latać BA to BA otworzyłby połączenie nie patrząc na to jak wygląda kurnik.
gosc_b9782
2014-06-27 09:14
Do you know that alot of Turkish company wants to fly Poland ( other city then warsaw also ) but Polish government is not accepting
code-share Lo na rejsy TK zupelnie logiczne bo lot nie lata do tych miast ale TK na BRU i VIE? Juz predzej do GDN czy WRO.
@gosc_74751 to mają wspólnego, że BA się wycofał z kurnika w KRK. Skoro się wycofał z kurnika, to tym bardziej nie będzie latać do tymczasowego kurnika na środku placu budowy.
@krzysiekl: nie dojadą do WAW transportem naziemnym, ale polecą Lufą. Takie WAW-DOH-NRT to 2800, a w układzie KRK-WAW-DOH-NRT cena skacze do 3500. Za taką kasę można kupić KRK-FRA-NRT - nie dość że czasowo DUŻO lepsze, to mniej okazji do zgubienia bagażu.
krzysiekl
2014-06-26 17:15
@gosc_b76ef nie wiem czy te stawki są korzystne dla LOTu. Są one wrzucone w cenę biletu, podnosi to cenę tak bardzo, że ludzie raczej dojadą do Warszawy transportem naziemnym.
gosc_4d7a5
2014-06-26 12:17
gosc_a59d3: na razie wolałbym pomarzyć...
gosc_74751
2014-06-26 12:01
gosc_a59d3: co mają inwestycje wspólnego z wejściem BA?
gosc_a59d3
2014-06-26 09:33
@gosc_2d4d2 - do ktw to tylko chartery i cargo lata. O TK AF KL BA AZ możecie narazie pomażyć.
Po zakończeniu inwestycji być może BA wróci do KRK.
Przynajmniej wiemy już teraz po co obaj przewoźnicy dołożyli po jednej rotacji na trasie WAW-IST.
gosc_a5eab
2014-06-26 07:40
@gosc_2d4d2 - myślę zupełnie odwrotnie. Możesz napisać coś więcej na temat perspektywy katowickiego lotniska?
gosc_c78d3
2014-06-26 03:08
Niech LOT zacznie bardziej wspolpracowac z Turkish. LOT'owi wyjdzie to bardziej na zdrowie anizeli wspolpraca z Lufa.
gosc_7aac6
2014-06-25 23:28
ta cała umowa miedzy PL (LOTem a Tk to chyba jest na reke LH bo jakby TK otworzył loty do KRK GDN WRO to oni by stracili najwiecej pax w kierunku bliskiego wschodu ,azji czy afryki
gosc_2d4d2
2014-06-25 22:46
skoro blokuje się krk niech przylecą do KTW to lotnisko z dużą perspektywą na przyszłość.
gosc_8a5bb
2014-06-25 22:36
WAW dla TK jest zablokowane , nie ma opcji na dalsze zmiany - wzrosty rejsów , a wiec dziennie VIE x 6 ze Stambułu i BRU x 6 ze Stambułu , zasila HUB w IST. To są porty blisko PL - w miare tani dolot , i nie są zdominowane bezpośrednio przez LH ( taka umowa z pewnością jest sola w oku dla LH ). Jesli ktoś leci do nowego głównego celu TK do Afryki to przesiadka w VIE BRU jest akceptowalna. KRK jest na dokładkę do połączeń dolotowych TK ze świata głównie z Azji np, Japonii . Ten rejs nie jest oferta dla mieszkańców Krakowa , nie jest na nich targetowany i wyceniony. WB
gosc_3b291
2014-06-25 21:00
Bez złudzeń. LOT traktuje KRK jedynie jako przystanek (w polu) do swojego HUB-a.
gosc_5bcfb
2014-06-25 20:45
@smok1 Latanie do Japonii i Korei z Polski przez IST się nie opłaca czasowo. Dużo szybsza jest trasa nad Syberią.