Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_68beb
2014-06-29 13:05
Warsawfan@ Pewnie, ze interesy unijne sa rożne od narodowych! O to wlasnie chodzi w Unii człowieku. I o to, zeby tacy nacjonaliści, jak Ty i Hitler, juz nie dochodzili do głosu
passenger57
2014-06-24 20:46
Komentarz moderatora: Linki wklejamy poprzez specjalne przygotowane pole poniżej.
zobacz link
Prawda jest taka, że Włosi zrobili lepszy myk z Alitalia. Ta linia nie dostała pomocy rządowej, a została "sprywatyzowana" przez firmy należące do...rządu:) U nas mogliśmy zrobić taki sam schemat czyli sprzedać LO takim firmom jak PKO BP, PZU S.A. oraz PKN Orlen. To jest metoda: zjeść ciastko i mieć ciastko. UE o tym wie i to nie jest do końca w porządku ale my też mogliśmy tak zrobić...
gosc_a6dad
2014-06-23 11:50
gosc_e1236: Czy wezmą wogóle tą drugą transzę, czy nie wezmą- i tak będą mogli otwierać nowe trasy od listopada 2015. Poza tym nie wiem, czemu masz problem w związku z tym, że wypożyczają czasem 787. Póki nie mogą otwierać nowych tras, to muszą mieć jakieś alternatywne opcje.
gosc_bcd9a
2014-06-23 11:46
jak na razie ta rzekoma nieporadność w zarządzaniu przynosi wymierne korzyści, więc po co piszesz bez sensu?
gosc_e1236
2014-06-23 06:27
Nieporadność w zarządzaniu Lotem przybiera coraz bardziej groteskowej formy. Czy jeżeli oni wezmą we wrześniu kolejną transzę pomocy publicznej, tak jak zapowiadali, to czy przez kolejne 2 lata nie będą mogli otworzyć żadnej nowej trasy? Kupić sobie najlepszy samolot na świecie po to, żeby go wynajmować obcym na czartery! To jest przecież zarządzanie w stylu Jasia Fasoli.
piotrek737
2014-06-22 20:46
gosc_1918b: Hmm... żaden nie stoi już w Chicago zepsuty. Wszystko lata ;)
gosc_1918b
2014-06-22 14:45
Mam nadzieje ze nie ten ktory stoi w ORD zepsuty.
gosc_6fa7f
2014-06-22 12:38
Leciał do Belem.
dpietrzak17
2014-06-22 09:19
Właśnie widziałem jak w niedziele późnym popołudniem lądował w Lisbonie na kodzie HFY.
greg0303
2014-06-22 06:03
"Franek" (SP-LRF) obsługiwał ostatnio rejsy dla portugalskiej linii Hi-Fly, między innymi do Brazylii.
gosc_6c195
2014-06-21 13:55
gosc_6012c, banan86: nie wiem czy pamiętacie, ale już były takie plany. Nie wiem, czemu nie doszły do skutku/
gosc_ab74b
2014-06-21 12:55
@gosc_6012c: Może dlatego, że to jest mniej opłacalne niż wynajęcie go dla Finna? A może dlatego, że Eurolot nie ma slotów ani na Newark ani w Bangkoku, ani w Tokio? A może dlatego, że Eurolot nie ma zgody na przeoty nad Syberią w drodze do Tokio? Czy to aby na pewno polska głupota? A może poniosła Cię fantazja?
gosc_6012c: pomysl dobry, tyle ze wymagaloby to code share albo podobnej wspolpracy
gosc_1a5a3: Nie zapominaj, że w międzyczasie był tzw. światowy kryzys, ciężko oczekiwać niewiadomo jakiego rozwoju gdzie większość świata notowała raczej regres.
gosc_87d80: narzekanie to charakterystyczna cecha Polaków - zawsze będą narzekać. W końcu jak się trochę ponarzeka to się lepiej człowiekowi robi :)
gosc_6012c
2014-06-21 01:10
Polska glupota! Dlaczego nie wyleasinguja B787 dla euroLOTu na nowe rejsy do Bangkoku, Newark czy Tokio?
gosc_1a5a3
2014-06-20 19:31
ludzie do momentu wejscia do UE roziwjalismy sie 6 % rocznie, od tamtej pory 2% !
gosc_87d80
2014-06-20 18:33
wojtek i gosc_5f30e: Co z tego, że dzięki UE jest lepiej, skoro wielu Polaków tego nie zauważa i dalej na wszystko narzeka. Poza tym bardzo dobre posunięcie LOTu w czasie, kiedy nie może otwierać nowych połączeń. Cierpliwości, już za niewiele więcej niż rok i 4 miesiące będzie (miejmy nadzieję) rozwój.
gosc_5f30e
2014-06-20 12:31
Gdyby nie Unia to Polska bylaby dzis na poziomie Moldawii czy takiego Kosowa. Bez doplat i wsparcia Brukseli byloby po prostu cienko. I taka jest prawda czy to sie komus poboba czy nie.