Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c2359
2014-11-17 00:22
Powinni sprzedać stare 737-400 na rzecz nowych 737-700 lub 900 LR.
gość_c2359
2014-11-17 00:21
Jeżeli im zależy m.in. na względnie większym zasięgu to przede wszystkim 737-700 ER - 737-900 ER mają znacznie większy zasięg niż 737-800 w tej klasie. Jeśli już decydują o 800 to dlaczego od razu nie mogą wybrać Boeingów 737-900 lub 737-700ER?
gosc_cc8b7
2014-07-08 21:32
Jakoś bez większego echa przeszło rozszerzenie przez Enter kierunków sprzedawanych przez stronę internetową z WAW i KTW. Jestem ciekaw jak daleko posunięte plany ma linia w tej dziedzinie.
gosc_c78f5
2014-07-08 18:58
Myślę, że Enter ma spore szanse na rozwój, jednak muszą te najstarsze Boeingi lub te, które miewały usterki (trochę było takich newsów) powinny być wymienione na świetnie sprawdzone 737-400, 800 czy 900. Sam wiek to jeden z wielu elementów, ale równie ważny.
gosc_4d9b9
2014-06-20 17:08
gosc_1d059 idąc Twoim tokiem rozumowania... LOT za około 7 lat powinien zezłomować Dreamlinery, żeby pasażer się lepiej czuł??
gosc_1d059
2014-06-08 13:35
Wszystko w porządku, tylko nieco zastanawia mnie wiek niektórych maszyn. Może wiek to nie wszystko, bo są inne ważne czynniki, ale pewniej by się człowiek czuł gdyby wiek nie przekraczał 8, 10 lat. A niestety jest większy w przypadku niektórych samolotów.
piotrek737
2014-06-01 11:08
gosc_eb93b: Logo będzie oczywiście na tym hybrydowym malowaniu naklejone ;)
gosc_eb93b
2014-05-30 23:32
pytanie do moderatora: ale te logo ma być jeszcze w hybrydowym malowaniu, czy po prostu przy docelowych barwach?
gosc_2bbfd
2014-05-30 18:42
SP-ENU ma serio być na sezon letni pomalowany jak wyżej? To znaczy nie chodzi mi o samo malowanie, ale o to, czy będzie (a właściwie jest, bo samolot już lata) logo Enter Air? Komentarz moderatora: Tak, będzie logo Entera :)
gosc_c520d
2014-05-29 10:03
Nie uruchomią połączeń do USA czy Ha-Noi bo nikt im nie da zgody na uruchomienie takiej trasy, w tym cały szkopuł. Swego czasu TS próbował coś takiego zrobić w kooperacji z Sunwing`iem o ile mnie pamięć nie myli. Odbyły się ze 2 rejsy ( może trochę więcej ) i na tym zakończył się ten pomysł. Myślę że jak by tylko wymyślili co zrobić w sezonie letnim z tym fantem to długo by się nie zastanawiali
gosc_a4d72
2014-05-29 00:33
b737800: gwarantuje ci, ze tak samo różnic tych nie zobaczy przeciętny Niemiec, Brytyjczyk czy Francuz. Nie kazdy ma pierdolca na punkcie samolotów. Pisanie, ze tylko Polacy świadczy przede wszystkim o tym, ze nie znasz zupełnie innych narodów i jak wielu Polaków odreagowujesz kompleksy. Wbrew pozorom ludzie na całym świecie sa tacy sami. Lecąc z Niemcami tez mozna usłyszeć oklaski po ladowaniu, tak samo jak i zobaczyc np. Holendra w skarpetkach i sandalach.
gosc_cafca
2014-05-28 23:37
b737800max: niestety typowy Polak zaraz będzie się czepiał, że "stary, zdezelowany złom" oceniając jedynie po wieku... ;/
usuniety
2014-05-28 20:52
@mietek: Polacy wszystkim polecą, byle tanio i szybko. Myślisz, że przeciętny Pan Kowalski lub Pani Iksińska albo 60 letni Stacho Kaziu na emeryturze zwracają uwagę jakim samolotem będą lecieć? Podejrzewam, że gdyby nawet lecieli Boeingiem 707, to i tak by nie widzieli różnic między powiedzmy 737,707,757 a takim A320 a A321 albo B787.
gosc_14d38
2014-05-28 19:21
gosc_30541: Po pierwsze skoro LOT lata teraz na 787, a poza tym wielu polaków lata na wakacje z zagranicznych hub-ów, tak więc gdyby się udało dużą część zachęcić do latania z Polski, to 767 miałby rację bytu. A w sezonie letnim mógłby uruchomić np. jakieś sezonówki (regularne) do USA, czy np. do Ha-Noi, które LOT niedawno zlikwidował ;)
gosc_30541
2014-05-28 16:55
Co za różnica czy to 767 czy 787, ważne że bez stopovera...Problem w tym że Enterowi ciezko byloby znalezc kontahentow z Polski ( może za granicą by się udało )aby zapewnic takiej maszynie rację bytu. Dochodzi jeszcze kwestia co z tą puszką zrobić w sezonie letnim?
gosc_c80c2
2014-05-28 12:45
gosc_bab13: Ja bym nie miał nic przeciwko lotom Entera na 767. Poza tym Condorem często latają również paxy z innych krajów, którzy najpierw dostają się np. do FRA. Może tak samo udałoby się zrobić w przypadku Entera, że mógłby wozić też np. wschodnich sąsiadów.
gosc_8f2e7
2014-05-28 12:29
gość_bab13: kto napisał, że Polak musi na 788? Ciekawe, z jakiego powodu chciałeś to koniecznie napisać.
Polacy latali by i na B767 ale tak się akurat złożyło, że są na miejscu B787 do wykorzystania. A koszt czarteru na B767 i B787 pewnie jest zbliżony.
gosc_1fd80
2014-05-28 11:07
albo a320 w zamian za 734...ptaszki coś o tym ćwierkają w kuluarach
gosc_bab13
2014-05-28 08:16
A Condor lata na 763 i dobrze jest. Polak to musi na 788 hahahahhahaha