Embraer: 10 lat E-Jetów na niebie

Embraer: 10 lat E-Jetów na niebie W marcu tego roku Embraer Commercial Aviation świętuje kolejny historyczny krok milowy w programie E-Jetów - 10. rocznicę pierwszej dostawy samolotów E170. Dokładnie dziś (8.03) minęło 10 lat od dostawy w 2004 roku E-170 do Polskich Linii Lotniczych LOT oraz US Airways. PLL LOT był pierwszym klientem programu E-Jetów, natomiast US Airways był pierwszym klientem w USA. LOT...
08/03/2014 01:25   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_91d19 2014-03-12 18:45   
gosc_91d19 - Profil gosc_91d19
Airbus i Boening zawładnęły rynkiem dużych i bardzo dużych maszyn, dlatego Embraer jest bardzo skuteczny w segmencie samolotów średnich ... a dobre linie narodowe mając samoloty o różnej pojemności mogą optymalizować swoją ofertę i są bardziej konkurencyjne oraz lepsze ekoomicznie.
gosc_edba0 2014-03-12 11:35   
gosc_edba0 - Profil gosc_edba0
A moim zdaniem Embraery wprowadziły LOT w stagnację bo zlikwidowały bodziec większego starania się o klienta żeby zapełnić duży samolot... Poza tym LOT przez te lata nic nie robił w segmencie B737-A320 i teraz ma "dziurawą" flotę - małe i duże odrzutowce z brakiem średnich (oczywiście ktoś powie że przecież są 3x B737 ale LOT traktuje je jako uzupełnienie a nie podstawę floty).
gosc_bc32f 2014-03-12 08:31   
gosc_bc32f - Profil gosc_bc32f
Embraer walcząc z konkurencją oferuje zróżnicowaną gamę samolotów krótkiego/średniego zasięgu i w dłuższym okresie czasu będzie ją powiększał o jeszcze pojemniejsze maszyny ... dobrze, że polskie linie mają w tym udział.
gosc_e86b1 2014-03-11 18:44   
gosc_e86b1 - Profil gosc_e86b1
Yach: czy nie pracujesz przypadkiem dla FR, LH albo moze Wizz? To ze sie logujesz o niczym nie swiadczy, poza tym ze mozemy stwierdzic, ze podobno masz na imie Jacek. Byc moze masz wiecej loginow na tym portalu, kto wie. Teksty krytyczne w stosunku do LOTu (np. o "warszawskiej" linii) rowniez czesto powtarzaja te same informacje, ktore z kolei inne osoby prostuja, piszac np. o londynskim BA czy paryskim AF. Czasem sa one wysylane przez osoby, ktore - jak wynika to z listy lotow w profilu - nigdy LOTem nie lecialy. I tak sie kreci biznes na tym forum.
yach 2014-03-11 10:44   
yach - Profil yach
antyoszołom: Piszą o tym ludzie, którzy się nie logują. A dlaczego? Bo robią to w ramach swoich obowiązków. Tak jak i w sprawie kilku innych tematów. Zawsze są za chwile dyżurne, powtarzające się, posty anonimów.
gosc_53ce0 2014-03-11 09:03   
gosc_53ce0 - Profil gosc_53ce0
Embraery 190 E2 i 195 E2 to wymarzone samoloty do obsługi wszystkich polskich linii i bezpośrednich połączeń portów regionalnych z zagranicą i w kraju, ze względu na szybkość i ekonomię - można wykonywać więcej lotów każdej doby ...
antyoszolom 2014-03-09 11:16   
antyoszolom - Profil antyoszolom
Czemu część osób uparła się do tego 2007 roku? Ok, obecna partia też namiaszała, ale przecież w tej firmie dzieje się źle od czasu odejścia Litwińskiego i nieudanej prywatyzacji czyli od 2003 r. To, że były dodatnie wyniki finansowe, to były piekne zabiegi i kreatywna księgowość SLD, PiS i PO. Od tego roku przez 10 lat było 10 prezesów. Oto ich poczet: Marek Grabarek, Krzysztof Kapis, Tomasz Dembski, Marek Mazur, Piotr Siennicki, Dariusz Nowak, Sebastian Mikosz, Zbigniew Mazur, Marcin Piróg i ponownie Sebastian Mikosz. Tak więc nie da się stworzyć niczego konkretnego jak co chwila się zmieniaja władze linii. Przecież patrząc na takiego Christopha Franza, Carstena Spohra czy Willy'ego Walsha, to ci kolesie powyżej to totalne oszołomy lotnicze... Ponadto LOT pakował wiele długów lub kosztów w Centrala... Przykładem tego było malowanie samolotów czy przeglądy. LOT AMS brał od Centrala podwójne lub nawet potrójne stawki tego co płacił sam LO. Tak więc potem samoloty były malowane i przeglądane za granicą bo to się bardziej opłacało. Oczywiście było to ogromnym kretynizmem, ale własnie możemy to zawdzięczać takim gwiazdorom jak Dembski i Nowak. Kwintesencją było zamknięcie C0 i wyszły wtedy na jaw umowy paliwowe LO, a takze pakowanie strat w tą linię no i LOT był grubo na minusie, a potem to już wiem jak było. Nie pszukujmy się, że wybory coś zmienią. Każda parta pakuje tam swoich kolegów oszołomów i jest jak jest. Jedyny ratunek to inwestor i porządki, ale nie tak jak Miko robi tylko konkretne wypierdzielanie niepotrzebnych ludzi.
gosc_5e181 2014-03-08 22:41   
gosc_5e181 - Profil gosc_5e181
Wspaniała rodzina samolotów. Miala tez wielki wplyw na to, ze LOT przetrwał i stworzył węzeł tranzytowy w Warszawie, który przez wiele lat dobrze funkcjonował. Szkoda tylko, ze przez ludzi powiązanych politycznie (i nie znajacych branzy) to wszystko zostało zepsute i od początku 2007 roku LOT jest zarzynany i obecnie musi sie zwijac;-(
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy