keczemot
2013-10-04 15:07
no i co z tym Eurolotem... ???
gosc_f2e87
2013-09-19 16:30
nie będzie biegał do regionów i im dyrygował? oh, łaskawca...
BRAVO! Eurolot za pare latek bedzie dobrom liniom :)
gosc_d5b66
2013-09-17 16:48
Właśnie LOT zmienił zimowy rozkład krajówki i będzie WSZYSTKO robił sam ( Saaby Sprinta do BZG). Czyli się nie dogadali.
to ogólnie bez sensu zabieg, po pierwsze to powinni polaczyc LOT i ELO a potem dopiero budowac siatkę, sam ELO tylko bedzie powiekszal trste, chyba ze podpisze CS z jaks zagraniczna linia bo nawet LOT z nimi nie chce podpisac, a to wszystko w obrebie jednego wlasciciela.
gosc_39874
2013-09-12 18:26
może Wrocław by się postarał o coś takiego bo póki co regres od 1,5 roku zero nowych kierunków.
spotter: nie wiem dlaczego ten link nie działa ale wpisz w googla "przebudowa łącznika t1/t2" to na pierwszym miejscu wyskoczy link do projektu
gosc_b3a79
2013-09-12 09:05
gosc_ac00d: ELO się sprzeda, GDN będzie małym hubem innego sieciowego przewoźnika, :-)
kuba-gda
2013-09-12 08:37
do gosc_e0c74: miesiąc temu było info o takiej mozliwości. Samolot lecący z Zurychu do Krakowa jest przebazowany do Gdańska.
zobacz link
gosc_ac00d
2013-09-12 08:35
czy jak ELO się nie uda i dalej powiększy długi, to będziemy też ratować ELO? czy dostaną pomoc publiczną?
gosc_e0c74
2013-09-12 08:12
Na stronie lotniska w GDN w rozkladzie pojawil sie czesciowo ZRH by ELO... hm
gosc_dd1fd
2013-09-12 07:32
Obstawiam BRU, VIE i ZRH. A reszta to zagadka :P No i mysle ze jednak bedzie kontynuacja lotow do Wroclawia.
gosc_380f6
2013-09-11 22:41
zysk mimo doplat, super ciesze sie szkoda ze w lodzi bez dopłat nawet zysku nie ma.
gosc_0d8a8
2013-09-11 22:06
GDN:
Jeśli chodzi o BGO i SVG to będą musiały lecieć dwie maszyny DHQ jedna z PAX druga z BAG ;)
Brakuje w GDN połączeń w kierunku S ale DHQ ??? raczej ceny byłyby za wysokie.
spotter10
2013-09-11 21:50
Twoja wypowiedź jest porażką gościu! Rejsy z GDN do Chorwacji miały pełne obłożenie, rejsy do KRK też się mają świetnie, o dziwo nawet LUZ ma się dobrze. Z WRO korzystałem w tym sezonie kilkanaście razy i LF na poziomie 70%. Tak więc gdzie niby jest porażka??? To że to nie są kierunki które Ty byś chciał widzieć, to nie znaczy że są błędnymi decyzjami! Popieram inicjatywę władz i właścicieli GDN, aby wspierać ELO w rozwoju, bo przy odpowiedniej siatce i ruchu jakie te połączenia mogą wygenerować, lotnisku może się to opłacić. W końcu nie zarabiają tylko na tym, że ktoś wylatuje/przylatuje, ale też na zakupach jakie paxy dokonują w sklepach i kawiarniach. Oczywiście mówiąc w skrócie.
hehe fajne sformułowanie "wynik napięć między eurolot a LOT". Załóżmy, że jestem właścielem dwóch firm, choćby tak nieporadnym jak Skarb Państwa, właściciel eurolotu i LOTu. Chyba padałbym ze śmiechu czytając o "napięciach" między moimi własnymi firmami. To wszystko to szopka, mydlenie oczu i kreatywna księgowość przed Komisją Europejską, a nie żadne "napięcia".
gosc_881f4
2013-09-11 20:12
Dotychczasowa siatka Eurolotu z portow typu GDN czy KRK to totalna porazka.