Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2013-09-26 09:36
"ilość infantów" śmiesznie brzmi, ale szkoda naszego języka nawet jeśli to pojęcia prawie branżowe:P
L/F powyżej 100% wynika z ilości infantów i stby
gosc_32bcf
2013-09-26 00:15
"Przeciętne obłożenie ponad 100% zanotowano w sierpniu na połączeniach do Lublina (101,4 %), Glasgow (101,0 %), Dublina (102,8%) i Cork (103,5 %)"- to FR już wozi na stojąco?. A dopiero co pokazywali projekt uchwytów dla stojących pasażerów !.
gosc_d7048
2013-09-10 14:36
Do gosc_5009b. Jak bys się znał na geografi to bys wiedział, że ludzie mieszkajacy na Morawach też masowo korzytają z lotniska w KTW, niedawno nawet otwarto Expresowe połączenie Ostrava - KTW a 100 km. nie pisałem, ze w polsce tylko w promieniu! czytaj ze zrozumieniem !!!i ucz się geografi!
gosc_5009b
2013-09-09 12:46
Morawy to nie Polska, więc sobie tak sztucznie nie powiększaj tego potencjału.
gosc_45f58
2013-09-08 12:02
W promieniu 70 km. od KRK nigdy nie mieszkało 4 mln ludzi. Co za bzdury te cyfry odnoszą się do KTW, gdzie wraz z pólnocnymi Morawami w promieniu 100 km. od KTW mieszka 7 mln ludzi. To dopiero jest potencjał, chyba największy w Polsce!
gosc_9ccb5
2013-09-08 11:21
FR załatwił Wizzair-a w Cork poprzes swoje układy-mafię w Irlandii!!!!!!
gosc_06802
2013-09-07 22:22
LUZ super! Ciekawe jak Eurolot ułoży siatkę na przyszły sezon po rozstaniu z LOTem. Widać,że w Lublinie tkwi jeszcze spory potencjał :)
gosc_2289b
2013-09-07 20:14
4 mln potencjalnych pasażerów w promieniu 70 km od KRK. Człowieku, kto Ciebie uczył statystyki??? Gdzie Ty mieszkasz??Zajzyj lepiej do roczników statystycznych nim cos napiszesz!
gosc_84b38
2013-09-07 14:05
Jak najbardziej ale do Krakowa jest troszke dalej , Kraków jest też prawie 3 razy większy , ma obok Katowice i ogółem ok 4 mln potencjalnych pasazerów w promeniu 7O km .. i trasa dziala juz chyba z dwa lata
gosc_1544f
2013-09-07 13:33
Dziwne że Cork jest tak super obłożony a Wizz Air darował sobie ten kierunek bo podobno nikt już do Irlandii nie lata.
przemolot
2013-09-07 10:12
gosc_3f368: Odpowiedż na Twoją wątpliwość jest częściowo w Twoim wątku. Wcześniej do Cork latał W6 i FR Teraz lata tylko FR. Więc teoretycznie osoby, które latały W6 przesiady się w FR ;)
gosc_5d226 - nie więcej paxów z LUZ tylko większe obłożenie. A to delikatna różnica ;)
gosc_c3ecc
2013-09-07 09:15
Ok ok ale ile wzrostu odnotowali....o tym nie ma słówka....KRK tez ma oblozenia prawie max...
gosc_e58c8
2013-09-07 08:48
gosc_5d226, a raczyles wziac pod uwage ze do KRK sa dwa loty dziennie a do LUZ dwa loty tygodniowo?
gosc_5d226
2013-09-07 05:15
No prosze LUZ więcej paxów niż KRK z Eurolot
gosc_45354
2013-09-07 00:18
To Ty się mijasz z prawdą gosc_423dc, ponieważ ta walka Wizza z Ryanem na trasie ORK-GDN trwała zaledwie 5 miesięcy, a nie rok jak napisałeś. Poza tym odszukaj sobie konferencję, kiedy to W6 zrezygnował z tej trasy. Wyraźnie powiedział, że nie ma już na tej trasie komu latać, bo był to kierunek pracowniczy, a teraz już nikt z PL nie lata do IRL.
gosc_9f81c
2013-09-06 23:50
WIZZ oddał ORK ze wszystkich lotnisk bez walki. I dopóki w EIRE jest RYAN WIZZ tam nie wróci. A ten lata tam full z każdego lotniska w Polsce. Pozdrawiam od 6-ściu lat stały pasażer na tej destynacji .
gosc_8b28a
2013-09-06 21:17
A dokładniej w tym samym czasie w Gdańsku W!ZZ odpuścił Cork a Ryanair Eindhoven i tym samym znikły jedyne dwa dublujące się kierunki.
gosc_423dc
2013-09-06 19:58
Ktoś sie mija. Dokladnie Ty. Tekst "nie ma kto latać" dotyczył POZ-ORK. W Gdańsku Wizz odpuscił Cork po rocznej walce z Ryanem. I to właśnie Ryanair lata teraz na GDN-ORK i zapewne niego dotyczą te wyniki.
gosc_3f368
2013-09-06 19:00
Chyba w tym artykule jest błąd. Jak to najwyższe obłożenie może być na trasie do Cork (w zeszłym roku jeszcze na 1. miejscu był Dublin, teraz spadł na 2.) jeśli WizzAir skasował tą trasę w kwietniu twierdząc na konferencji, że nie ma komu na niej latać. Ktoś tu się mija z prawdą I to baaardzo.... (delikatnie mówiąc).