gosc_bf0f1
2013-08-27 16:13
gosc_3544c: rzucić to mogą kamieniem z Bratysławy do Krakowa. Czy ludzie z KRK zawsze muszą pisać o sobie przy okazji wspominania o jakiejkolwiek nowej linii albo połączeniu?? :D jaki sens ma rejs z Bratysławy do Krakowa? A bijecie się też o loty z Krakowa do Katowic? No nie rozumiem tego. A za nową linię trzymam kciuki, Słowacja potrzebuje konkurencji dla FR, a CSA troche zaniedbalo tamten rynek, a szkoda, bo mogli miec z tego niezla kase.
gosc_3544c
2013-08-27 15:09
Moze cos rzuca z Bratyslawy do Krakowa?
katowiczan
2013-08-27 12:55
to jeszcze inna sprawa, bo do airberlin i airserbia nie pasuje według mnie ani LO ani linia na Słowacji, ale jeżeli już w ogóle - to tylko jedna.
gosc_0f03c
2013-08-27 11:55
katowiczan, a wierzysz w AirBerlin i w linie w Polsce?
katowiczan
2013-08-27 11:43
albo to, albo po prostu robią dużo szumu, żeby wszędzie lepsze warunki wynegocjować i zdecydują się na jedno - bo nie wierzę w LOT i linię na Słowacji...
mateuszm
2013-08-26 21:58
@shorty: Pod hub w Abu Dhabi, nie w Dubaju.
to proste, kupia kilka linii i ustawi jako feederow pod HUB w DXB, pewnie jeszcze na wegrzech cos zrobia i napedza sobie sami klientów oraz odbior konkurencji.
W każdym kraju chcą miec kogoś "swojego" ? Czy to nie jest trochę głupie ?
Przy dzisiejszej konkurencji lowcostów, trudno nowym przewoźnikom tradycyjnym zaistniec na rynku bez połączeń dalekodystansowych. Ciekawe, jak będzie się trzymał Air Serbia.
nie rozumiem ich strategii