Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7d3d8
2013-07-10 19:47
mietek: a myślisz, że ja podałem cene W6 za ile stron za 320 złotych na wrzesień z WAW do LTN właśnie w jedną, LOT/BA mają podobne ceny w jedną stronę. W6 odpada z taką ceną, nikt z rejsówek się do nich nie przesiądzie, niby z jakiej racji, za taką ceną i jeszcze dopłata za bagaż a FRanca ma o jakieś dwie stówki tańsze bilety. Kogo oni chcą oszukać. Złote lata W6 jeżeli chodzi o Warszawę już dawno przemineły i nie wrócą więcej.
gosc_c6db4: GTW to czeski Holesov, a Gatwick to LGW. Niestety, tam trudniej o sloty i sa drozsze niz w LTN i STN.
gosc_c6db4
2013-07-10 09:53
mietek: LTN i STN leżą ok 30.km od siebie i oba ok 50.km na północ od Londynu, natomiast nie ma z PL połączeń na południe od stolicy UK tj z GTW ... dobrze że niektórzy mają możliwość wyboru między lotniskami i przewoźnikami nisko kosztowymi, bo linie tradycyjne obsłużyłyby tylko kilka portów lootniczych, a ludzie z reszty kraju dojeżdżali by setki km ... jak Podlasie czy Mazury.
Czy LO i BA oferują LHR za 350, 380 PLN to wątpię, chyba, ze w jedną stronę. W6 wybiorą ludzie co mają ich karty i Ci ktorym bliżej jest z Luton niż ze Stansted. A gdyby nie dotacje to takie lotniska jak RZE czy BGZ nie miały by szans na tyle połączeń co mają. Jeszcze jedną rzeczą na plus dla W6 jest, że jak płacisz za bagaż to masz 32 kg, a nie jak w FR musisz zadeklarować 15, 20 czy 25. Wcześniej jakoś sobie radzili w WAW i teraz też pewnie by sobie dali radę ale i tak przeniosą się do WMI, bo w WAW płacą, będą płacić, stawki jak AF, KL czy LH.
zenek767
2013-07-10 09:26
P.S. Co Wy z tym EURO ? EURO nic nie dalo Polsce, wrecz odwrotnie. a lotnisko ? czy to mialo wplyw na wyniki portów ? Puknijcie sie w glowe, wezcie kalkulator i policzcie !! zalozmy 3 mecze, niech beda cztery. 4 x 50 000 widzow to 200 000 osób na meczach. Odejmijmy 20 % darmowek mamy 160 000, z czego 25% to nasi miejscwoi koledzy -> zostaje 120 000 -> zagrqniczni kibice- poniewz moecze byly raz tu a raz tupolowa przyjechala samochodami zostaje 60 000. Uwaga niektorzy przelecieli na kilka meczow. niech bedzie 50 000. podzielmy to na 8 (4 dni przylotowe/4 wylotoweto) to 6750 przez 8 dni. JEzeli to miala wiekszy wplyw niz kilka procent to gratuluje inteligencji
zenek767
2013-07-10 09:20
"W6 jest skazany na przegraną w WAW, co już widać po cenach pomiędzy FR a W6. Londyn z FR - 120 złotych, tenże sam Londyn w W6 - 320 złotych. LOT - 350 złotych, BA - 380 złotych. " No sprawa prosta, glupie bydlo wybierze FR a potem ze dwa razy tyle wyda na dojazd do LONDYNU. Ja wybralymym LO/BA w zaleznosci od pory, ale lecac do polnocnego LONDYNU wybiore WIZZA
zenek767
2013-07-10 09:18
banan86 ma calkowita racje. Rayanir dotowany w bandycki sposób dotowany przez nieswiadomych obywateli wielu panstw posiada z samego dofinansowania swoj zysk. Posiadając w gotówce z kilka miliardów USD/EUR w każdej chwili postawi promocje na biletu za 49PLN i w ciagu pół roku wizz z WMI sie zmyje. CO do tego dofinansowywania powiem jedną rzecz. WIelu z Was mówi, że bez tego nie byloby panstwowych lotnisk, polaczen, linii lotniczych.... ale przeciez na to skladaja sie gluwnie najbiednijsci Polacy, z ktorych wiekszosc i tak nigdzie nie poleci ! emigracja... ojojoj...to jest bardzo aktywna i bogata grupa. Gwarantuje Ci ze zarabiajac nawet po 1500 EUR/GBP maja duzo wiecej kasy anizeli my za nasza srednia krajowa. Mam nadzieje ze komuna w lotnictwie kiedys sie skonczy
gosc_27ff8: nie zgadzam się, myślę że jest dokładnie odwrotnie. To przenosiny do Modlina spowodowałyby ciągły odpływ pasażerów i zjedzenie przez konkurencje FR
gosc_27ff8
2013-07-10 07:49
gosc_9a557: a Ty skąd jesteś pewien tego, że ktoś na okęciu chce W6? Gadałeś z szefostwem lotniska? W6 jest skazany na przegraną w WAW, co już widać po cenach pomiędzy FR a W6. Londyn z FR - 120 złotych, tenże sam Londyn w W6 - 320 złotych. LOT - 350 złotych, BA - 380 złotych. I co teraz? Pasażerowie low costowi wybierają najtańszą ofertę, czyli wybiorą FR a pasażerowie którzy cenią sobie bardziej wygodę wybiorą LO/BA, tym bardziej, że w tej cenie mają już wszystko posiłek bagaż wszystkie inne opłaty. A oferta W6 do kogo będzie skierowana? Kto z nimi poleci? Tym bardziej, że w tych 320 złotych nie jest zawarte nic, zero, trzeba dopłacać kolejne kilkadziesiąt złotych jeżeli leci się z bagażem np, czyli W6 wychodzi nawet drożej niż LO. Nie wiem gdzie W6 zostanie a gdzie wróci. Ale na Okęciu ma bardzo małe szanse, konkurencja modlinska go zje niczym chrupki na śniadanie. Z takimi cenami nie mają czego szukać w WAW. A W6 nie będzie mógł zastosować niższych cen biletów z uwagi na wysokie opłaty na okęciu. Ta linia jest skazana na porażkę na rynku warszawskim. Skończyły się tłuste lata kiedy byli jednym low costem obsługującym Warszawę. Przewiduje, że kiedy bieda im zajrzy do oczu sami w te pędy będą gnać do modlina, bo w dłuższej perspektywie na okęciu nic nie zdziałają, nie mają z kim konkurować. Nikt kto lata LOTem czy innymi tradycyjnymi przewoźnikami do W6 się nie przesiądzie, a low cosciarze będą latać FR, bo cenowo FR bije W6 na głowę.
gosc_9a667
2013-07-09 19:42
b737800max: skad jestes pewien tego, ze nikt nie chce W6 na Okęciu? Gadales z szefostwem lotniska! A moze jestes dyrektorem lotniska, ze masz taka wiedzę?
gosc_d31d3
2013-07-09 18:32
gosc_7e038: dlatego bo WAW ma drugie dla LCC, które docelowo będzie obsługiwać ten typ pasażera. Wskaż mi proszę drugie lotnisko w GDN dla LCC, bo jakoś nie mogę go odszukać.
gosc_59a5b
2013-07-09 18:04
@gosc_ae979 i gosc_83225 to jeden i ten sam człowiek. On nie ma żadnej wiedzy na temat tego czy W6 wróci do modlina czy nie. Nie dajcie się zwieść. Chodzi tylko i wyłącznie o kasę i to jest jedyny powrót dla którego W6 się waha. Chce znacznych upustów i to jest wszystko. Ten człowiek nie ma nic wspolnego z W6, nie pracuje tam i nie ma na ten temat żadnych przecieków i wiadomości.
gosc_52332
2013-07-09 17:27
gosc_7e038: dlatego bo WAW ma drugie dla LCC, które docelowo będzie obsługiwać ten typ pasażera. Wskaż mi proszę drugie lotnisko w GDN dla LCC, bo jakoś nie mogę go odszukać.
gosc_d2ad6
2013-07-09 17:10
gosc_0c775: a FR nie wraca do modlina nie dlatego, że WMI pokrywa mu jakąs róznice w opłatach na okęciu tylko dlatego, że za wcześniejszy powrót do modlina chce na wstępie dostać upusty i to idą tarcia. WMI i tak ma już niskie stawki, więc jak nie spuszczą z tonu to FR nie opłaca się wracać przed wrzesniem, czyli robić teraz zamieszania z przenoszeniem, skoro sprzedają już w swoim systemie bilety z modlina od września i bedą mogli płynnie przejść z WAW do WMI bez robienia zawieruchy.
gosc_e37f9
2013-07-09 17:07
gosc_0c775: zupełnie nie wiesz co piszesz. Obie linie mają normalne stawki chopinowskie odkąd przeniosły się na Okęcie, dlatego domagają się znacznych upustów od modlina teraz. Modlin nigdy nie pokrywał kosztów różnicy opłat pomiędzy WMI a WAW. Poza tym jaki wrzesień. Lotnisko jest gotowe jest do przyjęcia samolotów od tygodnia. Uważasz, że włodarze modlina strzelaliby gola do własnej bramki, mając już naprawione lotnisko dopłacaliby do pobytu obu linii w WAW zamiast sami na nich zarabiać. Masakra co niektórzy tutaj wypisują.
gosc_7e038
2013-07-09 15:54
I jeszcze jedno - skąd wniosek że jakieś lotnisko nie chce LCC u siebie... Pecunia non olet B737800max
gosc_6ad91
2013-07-09 15:53
Dlaczego akurat od wrzesnia jak już jest otwarte lotnisko WMI ? NIe wierzę w pozostanie W6 na WAW, ani na jego wcześniejsze przejście do WMI
Jedni i drudzy wrócą co da WMI w przyszłym roku ze 2,5 mln na dzień dobry. Jak Franca się rozwinie jak zapowiadała, a i W6 nie odpuści to GDN będzie zagrożony. Jak pojawią się czartery to nawet nie będzie o czym mówić.