Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
strasznie duzo dyrektorow !
gosc_36ee6
2013-07-04 16:13
Mikosz wywalil nastepujacych dyrektorow: Dakowskiego, Szmita, Rusecka, Skowronka, Klucinskego, Chadaja, to pierwsza fala. Pytanie dla kogo szykuje miejsca. Na jaki uklad poszedl? Co ztego ma.
gosc_c2a3e
2013-07-04 15:20
I znowu kolejni darmozjadzi. Po co w ogóle takie stanowiska w dobie kryzysu linii. Kontakt z prasą jest w tej sytuacji mało ważny i może to robić jedna osoba. Pan Mikosz stary-nowy prezes jest co widać likwidatorem LOTu. Zamiast zatrudnić speca od tworzenia siatki połączeń, to zatrudnia za duże pieniądze parę darmozjadów. Z przecieków wynika, że w LO-cie ma pozostać 20 samolotów. To istna paranoja w sytuacji rozwoju rynku przewozów lotniczych.
gosc_41a05
2013-07-04 09:25
korporacyjna kultura w PLL LOT=0 i nie zanosi się na lepsze (kex)
a tych co polecieli ze stanowisk to znali sie czy niemieli pleców? fakt ze w dobie oszczednosci zrobieni dwóch satnowisk z jednego to jakiś zart, jak im brakuje komunikacji to moze niech wysyłaja maile w kpie do calej firmy :) tak to juz jest z panstwowymi społkami , niestety.
gosc_afc0b
2013-07-03 04:16
@ gosc_6cc62 : Którzy dyrektorzy zostali wywaleni?
gosc_3be13
2013-07-02 22:28
No to teraz wiadomo dlaczego nie będzie gazet na pokładzie... Takie oszczędności to tylko w LOT!
@sauvi masz rację :DD nie chcemy przecież obrzydzić lotu:))) chociaż to też jakaś strategia...
@arahja: byle by nie pojmowali swej roli tak jak goluz to robi na rzecz LUZ.
gosc_6cc62
2013-07-02 14:11
LOT mial tylko dwoch dobrych rzecznikow: Balcera i Chorzewskiego. Obaj mieli duza wiedze i switne kontakty z mediami. Tym nowym "profesjonalnym" daje tak jak ostatniemu fiugaurantowi pare miesiecy. Potem i tak zgladzi ich Mikosz. A propos wczoraj wywalono 7 dyrektorow a dzis poleca kolejni. Kaligula w akcji. To musi zdechac.
mam nadzieję że nowa ekipa będzie częściej współpracowała z pasazer.com i podobnymi stronami, poprzez regularne wywiady z kierującymi LOTem i przybliżanie działania firmy. taki PR nic nie kosztuje a ma spore znaczenie dla osób śledzących rynek lotniczy, jak się przekona taką garstkę zainteresowanych to z resztą polski pójdzie łatwiej.
@hops dla ciebie jest to tworzenie dwóch stanowisk z jednego, dla mnie stworzenie ważnego stanowiska którego wcześniej nie było. jeśli statek tonie, używając twojej metafory, potrzeba ratowników z odpowiednią wiedzą a nie liczyć że jak się wyrzuci starych i zniedołężniałych to jakoś się do brzegu dopłynie. po dokapitalizowaniu spółki z naszych pieniędzy dostali kilkanaście miesięcy życia, napisali w ostatnim czasie dokładny plan restrukturyzacji wraz z cięciami personelu i połączeń, teraz trzeba zacząć sprzedawać bilety i zarabiać pieniądze żeby coś z tego było.
@hops: restrukturyzacja i program oszczednosciowy, to niekoniecznie liniowe ciecia. Moze tak byc, ze w dziedzinach w ktorych firma ma deficyt kompetencji, tworzone sa nowe stanowiska, a gdzie indziej sa zwolnienia.
gosc_bc8c6
2013-07-02 13:52
Bardzo dobre posunięcie. I profesjonalne.Brakuje jeszcze dyplomu z fizyki krasnoludków Uniwersytetu w Hulagula oraz pracy w międzynarodowej agencji "Zrób se dobrze".Pięknie szczerzą się do fotografii (taki jestem mądry i piękny).Wszystko będzie dobrze.
Zupełnie jak w służbie zdrowia ,która funkcjonowałaby znakomicie gdyby nie pacjenci.
arahja ale nie piszemy o szwagrach, tylko jak w czasie restrukturyzacji i cięć tworzy się dwa stanowiska z jednego, z Twoim tokiem rozumowania mogę się zgodzić pod warunkiem, że te dwa stołki dostają podzieloną pensję poprzednika i ani złotówki więcej. czy wychodzisz z założenia, że niech statek tonie, ale niech ładnie o tym powiedzą?
nie mieszaj zarządzania linią z budowaniem siatki "na zamówienie".
czasami trudno tu dyskutować szczególnie że wiele osób na tym forum nadal nie rozumie podstawowych zasad jak to że wypełnienie samolotów nie równa się opłacalności połączenia czy różnicy w zarządzaniu pomiędzy liniami point2point jak Wizz czy liniami opartymi o hub jak LOT
@tombik na tym forum wszystkie informacje są odbierane emocjonalnie, więc reakcja jest jaka jest. w artykule zostało to wystarczająco wytłumaczone w pierwszych czterech akapitach. nie ich wina że każdy dostrzega do co chce zauważyć. @hops albo uważamy że LOT jest poważną firmą i powinna zatrudniać fachowców z branży albo oddajemy komunikację firmy w ręce szwagra który skończyć kurs podyplomowy.
@tombik: i wlasnie dlatego potrzebni sa profesjonalisci od komunikacji :)
@arahja - a nie sądzisz, że reakcja na tym forum wskazuje że nie byłoby od rzeczy wyjaśnić to tak jak Ty to zrobiłeś, nawet jeśli to tylko branżowa notka...
@arahja to może nie stawiaj się w roli adwokata diabła, a racjonalnie podejdź do sprawy.
czemu nie przeorganizowano działania biura, jeden człowiek mógł to robić, a np. jego zastępca (który jest na pewno) koordynuje działania zespołu. dwie osoby to dwie pensje - obecnie dyrektorska i rzecznika. po co tłumaczy się taki ruch restrukturyzacją, a nie poprawą komunikacji i wizerunku firmy - bo łatwiej łyknąć? nie sądzę.