Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ce466
2013-04-17 23:26
Qantas - juz psy na nim wieszaja na Facebooku, ze sie sprzedali do emiratow.
Brak wieprzowiny na lotach oraz widoczne podwyzki na loty do europy via Dubai.
w SIN zawsze zmienia sie zaloga bo jest po ok 12-13 godz lotu, treaz lhw sin konczy bieg A 380 i musisz leciec innymi do jkt
ale jest spoko.
nawet jak latali do lJKT to ok 1 godz byla przerwa
krzysiekl
2013-04-17 08:58
a gdy ja leciałem EK przez BKK wszyscy musieli wyjść z samolotu (międzylądowanie handlowe)
gosc_06e93
2013-04-17 01:14
Leciałem w zeszłym roku linią Royal Jordanian na trasie HKG-AMM z międzylądowaniem w BKK. Załoga (przynajmniej stewardessy) się zmieniła, przeszła ekipa sprzątająca, ale wszyscy musieliśmy zostać w samolocie.
gosc_47aed
2013-04-16 22:13
Lecialem w tamtym roku tym lotem z FRA do SYD i wygonili pasazerow z samolotu w Singapurze. Trwalo to jakas godzine czy 2. Juz tak za bardzo nie pamietam.
gosc_66f78
2013-04-16 20:18
jeżeli jest zmiana załogi wtedy obowiązkowo pasażerowie opuszczają samolot podczas międzylądowania, jeżeli załoga się nie wymienia to pasażerowie zostają w samolocie podczas miedzylądowania.
gosc_27947
2013-04-16 17:06
gosc_174d1 co z tego ze numer lotu jest taki sam jak musisz wyjsc z samolotu w HKG lub SIN i od nowa zrobic boarding.
szkoda że nie 17 międzylądowań:) planowe jest JEDNO i zazwyczaj się na nim kończy
niestety sa 3 miedzyladowania z WAW HKT(Tajlandia)-masakra, jak masz mozliwosc to nie lec Enter air , jak dla mnie najgosza linia jaka lecialem,( nigdy wiecej z nimi juz nie polece , poza tym opoznienia po 5-20 h to standard , to nie sciema, jak polecisz to sam sie przekonasz
wg opinii pasażerów na pasazer.com podczas tankowania entera NIE pozwolono nikomu opuścić pokładu
leciał ktoś Enterem do Tajlandii ? tam jest międzylądowanie na tankowanie. Wypuszczają ludzi czy nie ?
usuniety
2013-04-16 15:37
marcowy, słyszałem, że w czarterach trafiają się lądowanie bez możliwości wyjścia. W takiej sytuacji zgadzam się, międzylądowanie jest uciążliwością a nie odpoczynkiem. Sam spotkałem się z lądowaniami, w których pasażerów poproszono o opuszczenie samolotu. Każdy z pasażerów kontynuujących podróż otrzymał specjalny identyfikator a sam samolot został w czasie międzylądowania posprzątany. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, na pewno na tym forum są osoby bardziej zorientowane w temacie, ale wydaje mi się że preferowane jest tankowanie paliwa gdy pasażerów nie ma na pokładzie.
krzysiekl
2013-04-16 14:14
@gosc_97878
ok, myślałem że odpowiadasz na wcześniejszą wiadomość wroord z wczoraj z 22:27. co do wcześniej wiadomości z 15:47 to wiadomo że autor miał na myśli lot bez międzylądowania. kwestia doboru słowa.
krzysiekl
2013-04-16 14:07
ale właśnie pytanie: które międzylądowania są koniecznością wyjścia a które z zakazem wyjścia? jest jakaś lista?;)
kitsune: międzylądowanie bez możliwości wyjścia to chyba słaby odpoczynek dla pasażerów...
usuniety
2013-04-16 13:52
krzysiekl, myślę, że o ile międzylądowanie jest w połowie rejsu, to jest to pewnym odpoczynkiem w podróży. Poza tym istnieje chyba limit pracy załóg, więc dzięki międzylądowaniu można wymienić załogę.
Moim zdaniem z punktu widzenia pasażerów duże znaczenie dla podróży mają dobre godziny lotów (nocne loty) i komfort na pokładzie umożliwiający sen. Mój najdłuższy lot trwał ponad 13 h i akurat wspominam ten lot dość dobrze dzięki temu, że prawie cały przespałem. :)
Enter też lata do Tajlandii bezpośrednio na 737 tylko że z trzema stopami - jak to bywało :)))
gosc_97878
2013-04-16 10:56
@krzysiekl: naucz się czytać ze zrozumieniem. Wroord napisał, że rejs Qatnas z FRA do SYD to nie był lot bezposredni. To jest bzdura, bo to był lot bezposredni tyle tylko, że z międzylądowaniem. Międzylądowanie nie swiadczy o tym, że rejs nie jest bezposredni. Na bezposredniosc rejsu to obsluga lotu na całej trasie przez ten sam samolot i z tym samym numerem rejsu a tak było w przypadku tego lotu. QF5/6 obsługiwany na całej trasie tym samym samolotem i ten sam numer rejsu. Miał tylko stopa po drodze co nie oznacza, że nie jest to rejs bezposredni. wroord raczej miał na myśl to, że nie był to rejs non-stop i z tym się zgadzam bo było lądowanie w SIN ale nie oznacza, że nie był to lot bezposredni bo był.
krzysiekl
2013-04-16 10:41
@gosc_174d1
raczej to Ty nie masz racji, Singapore Airlines miał/ma loty do stanów _bez_ międzylądowania samolotami wyłącznie z klasą biznes (może dlatego mieli na tym stratę;) oraz faktem, że obsługiwały je paliwożerne A340. sprawdź sobie SQ lot 21.
Lot był dosyć długi jak na lot bezpośredni w ekonomicznej to prawda...ale czy międzylądowanie wydłużające całkowity czas lotu to lepsza opcja dla ludzi? Raczej linie nie widzą w tym po prostu szansy na lepszy zysk.
gosc_1fb33
2013-04-16 09:06
Najbardziej ciesza sie mieszkajacy opodal lotniska.Byl to jeden z ostatnich lotow i strasznie halasowal.Teraz tylko przesunac aeroflot i od 22.30 bedzie spokojniej ,)