Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pabloair
2013-04-07 23:25
To, że fala krytyki się rozlała po uziemieniu całej floty B787 to się można było spodziewać i lepiej, że teraz FAA uziemiła wszystkie te samoloty niż po jakimś wypadku z ofiarami (oczywiście żadnemu producentowi i żadnej osobie tego nie życzę). Ale gdyby tak się stało to każdy kto teraz głośno krzyczy wtedy krzyczał by jeszcze głośniej dlaczego służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo zezwoliły na ciągłe latanie tych samolotów. Cieszmy się, że wszystkie dotychczasowe problemy z bateriami nie skończyły się tragedią.
gosc_d88d7
2013-04-07 01:27
@Komentarz moderatora: Przecież odkąd jest uziemiony, to w Polsce jest fala krytyki tych samolotów.
Krytyka bubla jest rzeczywiście uzasadniona, ale krytyka faktu "lotów technicznych na maszynie PLL LOT" nie ma uzasadnienia. To dwie różne sprawy.
gosc_876a1
2013-04-06 14:05
Czy LOT przygotowuje się do powrotu B787 i czy piloci przechodzą ponowne szkolenia na symulatorach? Bo okaże się jeszcze że SP-LRC przyleci do Polski i nie będzie komu na nim latać, a Japończycy nas przegonią. Znając życie, pewnie tak będzie.
Czyli może jednak w czerwcu latamy? Może faktycznie Japończycy dostali jakiś cynk i stąd ich decyzja o szkoleniu pilotów? Skoro wczorajszy lot był ostatni, to liczmy miesiąc do ostatecznej decyzji FAA, potem ewentualne decyzje innych organów administracyjnych - jeśli będą potrzebne (ale tutaj pewnie kwestia kilku dni po decyzji FAA). No i potem kilka dni na przeróbki plus 3-4 obloty każdego z już dostarczonych egzemplarzy. Myślicie, że trzyma się kupy?
najczesciej krytykuja ci co nie maja pojecia, ale onikrytykuja wszystko i wszytskich wiec nie maco sie przejmowac, choroba wieku dziciecego czesto sie zdarza tym bardzie przy tak ogromnych projektach, ale to trzeba miec troche oliwy w głwie zeby to wiedziec.
piotrek737
2013-04-06 10:56
gosc_0acfb: Owszem jest uzasadniona krytyka opóźnienia i całej tej sytuacji, która ostatnio wyniknęła, ale mówienie o tym samolocie tylko jako bubel jest jednak daleko nie na miejscu... Przypatrz się na wszystkie projekty A330/A340, B777, B767 zanim zaczęły schodzić z linii produkcyjnej jak bułeczki też zaliczały wtopy, ale wtedy nie było takich hejterów na necie, to wszystko się skończyło i teraz nikt nie pamięta problemów B777 bo jest to najbezpieczniejszy samolot szerokokadłubowy na świecie.
gosc_0acfb
2013-04-06 09:52
krytyka B787 jest jak najbardziej uzasadniona- to nie jest normalne by samolot pasażerski (nawet nowy model) był uziemiony na tak długi okres. Po prostu Boeing sprzedał LOT-owi bubla, z ponad czteroletnim opóźnieniem.
gosc_af7a1
2013-04-06 01:49
@b737800max - czyli mam rozumieć iż LOT otrzyma w ciągu 1mc od certyfikacji baterii aż 3 dymlinery?
gosc_0c708
2013-04-05 23:26
W związku z często pojawiającą się krytyką??? Przecież dzięki temu jako pierwszy jest naprawiony! Komentarz moderatora: Przecież odkąd jest uziemiony, to w Polsce jest fala krytyki tych samolotów.
gosc_2f99d
2013-04-05 23:00
Co do SP-LRD i -E, to po "poprawieniu" akumulatorów każdy z nich oczywiście będzie miał standardowe loty testowe. Dopiero po wykonaniu tych lotów będzie dostawa.
Pytanie - jak długo może trwać otrzymanie pełnej certyfikacji przez Boeinga ?
usuniety
2013-04-05 22:54
Tak są zmontowane i czekają na odbiór po naprawieniu baterii.
gosc_c67c3
2013-04-05 22:45
tak, czekają na loty testowe
dpietrzak17
2013-04-05 22:37
samoloty SP-LRD i SP-LRE wogole są zmontowane?
gosc_d5142
2013-04-05 22:26
Super mam nadzieje ze juz wnet, A co LOT zrobi z787 w ORD? Czy Boeing g zprowadzi fo KPAE to to wszystko odbedzie sie w ORD
gosc_0459f
2013-04-05 22:15
i bardzo fajnie. Ja nie miałem żadnych przeciwskazań. Trzymam kciuki