Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a7150
2013-03-20 10:15
2/3 emigrantów we Włoszech czy Francji pochodzi z Podkarpackiego, a półki co z powodu kiepskiego połączenia Lublina z Rzeszowem ci ludzie zawsze wybiorą jak dotychczas Kraków, a nie Lublin. Choćby nie wiem jak bardzo Lublin się starał tego nie zmieni, sam mieszkałem ponad 2 lata w Paryżu, a spora część krewnych mieszka w Rzymie, tak więc znam to z autopsji. Lubelskie pieniactwo (pod kazdym artykułem nt LUZ czy RZE) swoją drogą, a realia swoją.
Obawiam się ze taka Timiszoara może się pojawić tylko przy sporych dopłatach. To już lepiej płacić za coś innego?
gosc_baa50: Czy twoja zasada 300km nie dotyczy aby dystansu na Zachodzie a nie po polskich drogach lub polskim pociągiem? Dodatkowo w przypadku przejazdu z Lublina na Okęcie trzeba przejechać przez zakorkowaną Warszawę a to sprawia, że trzeba dodać spory bufor czasowy - tak na wszelki wypadek. Lufthansa nawet przy niemieckich autostradach i pociągach łamie tę zasadę na takich trasach: z Norymbergi do MUC jest 160km, ze Stuttgartu do FRA jest 197km, ze Stuttgartu do MUC jest 240km.
gosc_baa50
2013-03-19 14:51
WAWLUZ jak WAWBZG? - Roznica jest taka, ze odleglosc miedzy dwoma pierwszymi to ok. 170 km, a drugimi dwoma ok. 250 km. A generalnie mowi sie, ze samolot ma szanse wygrac z innymi srodkami lokomocji od 300 km w gore. I to jest powod dla ktorego nie bedzie lotniczego polaczenia WAWLUZ.
Dobry wieczór :)
@gosc_3e62c, " do takiej Bydgoszczy" ELO lata gdyż przejął tę trasę jak i wszystkie krajowe kierunki od LO. A LO latał na trasie dlatego że otrzymywał dopłaty od samąrządo woj. za obsługę kierunku pod hasłem" promocja województwa".
" taka Bydgoszcz" to zadupie z dwoma uniwerkami z których jeden zajął trzecie miejsce w Polsce wśród uczelni technicznych, co nie zmienia postaci rzeczy że dalej jest to ładne zadupie warte odwiedzin.
Timiszora to piekne miasto? Chybaty!
gosc_db19c
2013-03-18 17:16
Timiszoara to piękne miasto. Natomiast ze stalinowskiej epoki jest Świdnik, chociaż jest ładnym miastem. Carpatair nie jest lekiem na żle zarządzane lubelskie lotnisko. Nie uzdrowią tej sytuacji, również pielgrzymki. Trzeba jak najwięcej lotów na północ i zachód Europy, bo tam jest masa pracujących Polaków i oni będą latać. Nie zdziwię się jak włodarze LUZ wymyślą UŁAN-BATOR
gosc_3e62c: też jestem zwolennikiem utworzenia połączenia WAW-LUZ - z myślą o pasażerach przesiadkowych oczywiście - i nawet za sowitą dopłatą samorządu. Obawiam się, że prawda jest niestety brutalna. Nie byłoby do połączenie dla mas i pod publiczkę, ale "tylko" dla miejscowego biznesu, instytucji, obecnych i przyszłych inwestorów. Obawiam się, że zarząd i właściciele lotniska nie myślą perspektywicznie, ale tylko o najbliższych wyborach. A wyborcy potrzebują tanich linii, by dzieci mieszkające na Wyspach ich częściej odwiedzały albo żeby samemu tanio polecieć zobaczyć wnuki. A połączenie WAW-LUZ komu potrzebne? Zaraz rozległyby się gwizdy tłumów: do Warszawy możemy jechać samochodem!! Połączenie pewnie dla posłów bo im się nie chce samochodem d.. tłuc!! Do tego dopłacają do takiego bezsensownego połączenia pieniądze!! Ehhh..
gosc_80a2a
2013-03-18 16:05
LUZ bardzo preznie sie rozwija w porownaniu z marazmem w RZE gdzie LH zamyka polaczenia...
gosc_3624c
2013-03-18 15:58
Carpatair to nie linia czarterowa.Samoloty turbosmiglowe obsluguja krotkie ,trasy.Lecialem kilka lat temu z Aten do Timisoary.Samolot opozniony,kiepski catering.Timisoara straszne miasto jakby ze stalinowskiej epoki
gosc_3e62c
2013-03-18 15:20
Dziwne, dlaczego Eurolot nie chce latac do Lublina? Do takiej Bydgoszczy lata 2 x dziennie, a do Lublina nie chce? Na pewno znaleźli by się chętni na przesiadkę przez WAW!
gosc_03248
2013-03-18 14:11
a są jeszcze wolne sloty na LUZ?
gosc_d71f5
2013-03-18 13:55
A ja jestem w rumunii i bardzo chetnie bym tu przylecial, ale oprocz Bukaresztu nie ma innej mozliwosci. Rumunia jest dobrym rynkiem dla przedsiebiorcow, wiele polskich firm prowadzi tu biznes.
gosc_a6441
2013-03-18 13:32
brawo Lublin Rumunia swietny kierunek czarterowy!
gosc_6e30a
2013-03-18 12:55
CARPATAIR może latać między dowolnymi portami lotniczymi UE i nie tylko - więc LUZ także powinien skorzystać z usług tego przewoźnika ...
To może Italia via. TSR. Te 30 osób dla 50 miejscowego Saaba jak znalazł, a ceny jak w Jet Air. Przy okazji widać jaki jest realny koszt (wszyscy by chcieli latać za 50-100 zł, a tu 450 zł one-way) 2h lotu do Włoch na A320.
gosc_68a2c
2013-03-18 12:14
LUZ idzie w ślady RZE i obok SZZ oraz BZG robi postępy - dobrze jak Zarząd jest rozliczany i wspomagany przez niezależny Samorząd, a nie kolesi ... szukajcie a znajdziecie, bo nie tylko FR i W6 chcą latać z/d do PL !
gosc_51b67
2013-03-18 12:12
Nie powinniśmy się dowiedzieć jakie romowy prowadzą włodarze innych lotnisk, bo to by naraziło te rozmowy na szwank. Lublin tego właśnie nie może się nauczyć. Decyzje o nowych lotach ogłasza przewożik a nie władze lotniska. Lublin przez brak pokory i dyskrecji w negocjacjach może stracić a nie zyskać. Moim zdaniem obeci przewożnicy obsługujący Lublin mają nieograniczone możliwoci latania po całym świecie, więc po diabła szukać z wielkim rozgłosem innych. Przykład Rzeszów , Ryanair wykonuje prawie 80 lotów do i z RZE.
gosc_8481f
2013-03-18 12:08
za biedne społeczeństwo, na pociąg może by się chętni znaleźli.. ale pewno jechali by ze 2-3 dni :D fajne hasło mamy lotnisko, ale po co i dla kogo? jak za komuny, dla dygnitarzy tylko?
gosc_ac709
2013-03-18 11:55
Cała Polska lata na północ i zachód Europy / cele zarobkowe/ Lublin chce na pielgrzymki i do Rumunii.Do Rumunii jeżdziło się za PRL-u. Wszystkie lokalne lotniska stawiają na CARGO, a lubelski prezes nie chce CARGO w Lublinie , bo mówi, ze buraków i zboża samolotami się nie wozi. W rozmowach z przewożnikami zachowuje się jak małolat , jeszcze rozmowy w toku, on już w prasie ogłasza sukces. Całkowity brak kurtuazji.