Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_17c1d
2013-02-26 14:46
a kto otwieral te polaczenia? sprawdzcie ktory prezio tak ubarwil siatke lotami do erewania hehe a teraz mowi ze to nie koniec ciec???
gosc_ace68
2013-02-25 12:43
Ale pleciecie baje z tym rozkładaniem batoników i soczków. Który handling będzie się bawił w robienie pikniku przy wejściu do samolotu w różnych warunkach pogodowych i np. w momencie krótkiej rotacji ( bo już jest opóźnienie ). Batoniki...soczki...ludzie, jakie wy macie pojęcie o pracy operacyjnej....
gosc_39785
2013-02-25 12:39
Restrukturyzacja po polsku, czyli wywalić max liczbę personelu i z jednego człowieka zrobić 4 osoby ( 1 pracuje za 4). Fakt, że admin mogliby obciąć. Związkowców też. Żeby pozbyć się związków trzeba ogłosić upadłość.
W momencie gdy operuje na krajówce Dash bądź ATR to personel pokładowy musi być z K2 więc nijak ma się do tego co piszecie...
gosc_30b1f
2013-02-20 20:44
moze raz jeszcze na kazde 50 foteli w samolocie ma byc 1 osoba PP. ATR 42 ma miejsc 46/48 wiec 1 osoba była wystarczajaca, ATR 72 ma miejsc 64 wiec skład jest zawsze 2 osobowy (nie liczac sytuacji nadzywczajnych), Dash miejsc 78 wiec tez co najmniej 2 osoby. Liczy sie liczba foteli (potencjalnych pasazerow) i nic innego
Zgadzam sie, ze personel pokładowy to nie tylko rozdawanie napoi, ale bezpieczeństwo i sytuacje awaryjne. Pytanie tylko jak to sie ma do faktu, ze w pewnym okresie na ATRach 42 latala tylko jedna osoba i to nawet przy sporym oblozeniu? Trwało to przez kilka miesięcy bodaj z rok temu, obecnie znów jest dwuosobowa obsługa.
a w tanich liniach tez sa zawsze dwie stewki lub wiecej?
gosc_6f734
2013-02-20 16:03
chmurka , stefki na pokladzie to nie tylko serwis, pamietajmy o tym ale przede wszystkim bezpieczenstwo!
gosc_0d594: sluszna uwaga z tymi krajowkami. Po kiego walca te rozdawnictwo. Przypomnialem sobie, ze Lufa wystawila batoniki przy wejsciu do samolotu na krajowce i gitara. Kazdy sobie bral lub nie i juz. I faktycznie jedna stewka mniej moze byc. Mozna by tez rozlozyc przy wejsciu soczki w kartonikach malych, ale tak pic ze slomki w samolocie to juz troche obciach, nieprawdaz?:-)
gosc_4c4a4
2013-02-20 15:55
liczba Personelu Pokladowego jest uzależniona od liczby foteli w samolocie a nie od serwisu jaki oferuje linia. Gdyby byly nawet automaty z napojami to i tak by lecialy 2 osoby w Q400
Przede wszystkim trzeba albo zamknąć, albo zrobić 7x PEK. te2/3 loty to bezsens.
gosc_18c99
2013-02-20 14:53
Lot ma problemy z płynnością finansową, powiedział Pan Prezes, szkoda tylko, że nie dodał kogo i za ile zatrudniał jak był poprzednio prezesem
gosc_5938e
2013-02-20 13:32
@maciek_waw
Jeżeli chodzi o BUD, na 90% Wizzair będzie stamtąd latał nawet po ponownym otwarciu lotniska. Wizzair jest teraz poniekąd narodowym przewoźnikiem dla Węgier i stara się przykuć biznes więc właśnie z Budapesztu lata na możliwe główne lotniska czego przykładem jest Okęcie albo chociażby Mediolan Malpensa.
gosc_0d594
2013-02-20 12:37
ostatnio leciałem z WAW-GDN i powrót, lot obsłygiwany przez ELO nowym Q400, lot trwał 40 minut, nie wiem po co na takich trasach wafelki i napoje, stewki ledwo nadazają a i pasazerowiesrednio zaiteresowani. Moim zdaniem lepszym rozwiazaniem jest tenszy bilet niz paluszki czy cola. wtedy wystarczy jedna stewka i juz koszty duzo nizsze na jednym tylko locie. pozdrawiam Pana prezesa i mam nadzieje ze sie uda wyciagnac LOT z bagna. Chociaz juz nie wiem czy bedzie otwarta wojna z ZZ bo cisza w mediach przed wyborami do Euro parlamentu jest potrzebna, jak PO przegra to opozycja bedzie bic jak w beben ze to juz koniec i czas na ziany, wiec tej cegielki tez nie odpuszca.Nie zeby nowa stara opozycja cos zmieniła.
gosc_e552e
2013-02-20 11:03
maciek_waw: świetny ten Mikosz, masz rację, a jak mu się nie uda, to przecież przez Modlin albo Radom a nie brak kompetencji. I zaśpiewamy mu tak jak Smudzie - również uwielbianemu na początku przez lud: "Nic się nie stało, Polacy, nic się nie stało!".
maciek_waw
2013-02-20 10:58
Dobrze mówi Mikosz. Na nieszczęście dla LOTu, lowcosty zabierają mu wielu klientów w WAW, trudniej jest zapełnić samolot chociażby do BCN czy BUD. Modlin powinien wrócić!
gosc_7206d
2013-02-20 10:51
Drodzy forumowicze,to co mówi Mikosz to tylko i wyłącznie pr-owska zagrywka.On mówi w mediach to co "lud" chce usłyszeć bo "lud" się dowiedział ile kasy (mojej,twojej i innych) zostało tam przejedzone i dalej przejadane.Ta cała gadka o zmianach w LOT w stylu PO to tylko mydlenie oczu, bo de facto i tak niewiele się zmieni.Rząd i wszystko co niżej się ciągnie to w 90% banda nieumiałków, którzy zostali "klepnięci lub/i kopnięci" przez wujka/ciocię do zdobycia doświadczenia i zabawienia się za pieniądze podatników poważnym sektorem.W tej chwili w LOT i spółkach zależnych (niby sprzedanych ale tak naprawdę dalej będących pod wpływem "mocnych",ci co są w temacie to wiedzą o co chodzi -->fundusze gospodarcze i inne twory bez adresu) dowodzą osoby bez doświadczenia i praktyki w branży a ze specjalistów i osób ambitnych robi się sztucznie idiotów i systematycznie usuwa na boczny tor.Ten proceder zaczął się mniej więcej rok po objęciu władzy przez PO i trwa nadal.Skandalem jest to dzieje się w naszym kraju i naprawdę dziwi fakt że nie doszło do czegoś w stylu zamachu stanu!Ale ludziom kończy się cierpliwość i utrzymywanie darmozjadów!PO,PSL(sprzedawczyki pójdą z każdym),TVN,ONET,Gazeta Wyborcza,LOT,KGHM,Holding Węglowy i wiele innych ( już z autoamtu nie wspominam o takich "urzedach" jak ZUS,US,UKS,SG,NIK) te miejsca to przechowalnia dla pociotków i "uczacych" sie biznesu!pzdr[,LOT-nik]
gosc_280db
2013-02-20 08:05
j_b_o : ale w tym właśnie tam tkwi problem, że na decyzyjnych stanowiskach tam są tylko ludzie "nowi". To znaczy krewni i znajomi królika.
usuniety
2013-02-20 07:48
Mysle, ze jesli sie im uda, wiele linii podobnego rozmiaru beda podazaly za lotem. Ale na prawde, zarzad nie moze sie ugiac oraz musi znalezc wszystkie, nawet najmniiejsze dziury w efektywnosci firmy. To wiarze sie z obstawieniem odpowiednich, rowniez nowych pracownikow na decydujacych stanowiskach.
gosc_0d1da
2013-02-20 06:57
O tak! Właśnie tych dwóch Panów to są dzisiaj największe PO-wskie autorytety w dziedzinie lotnictwa cywilnego w Polsce. Wspólnie jakieś pół miliarda do pieca! A to jeszcze nie koniec tego co potrafią!