Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b9956
2013-02-04 20:37
Brawo! Uwielbiam TK, swietny serwis
gosc_ed339
2013-02-04 20:21
piotrek737: tu nie chodzi o średni wiek i rodzaje samolotów, ale raczej o poziom obsługi technicznej. Rankingi jasno pokazują, że latanie samolotem serwisowanym przez turków jest mniej bezpieczne, niż latanie tym samym samolotem serwisowanym przez Niemców. Ja osobiście nie latam linią, która co roku znajduje się na liście 10 najniebezpieczniejszych linii na świecie.
piotrek737
2013-02-04 19:28
gosc_c4dec: Pitolisz troszkę. LOT w takich rankingach też jest wysoko bo ma na koncie parę wtop podobnie jak TK. Ale czasy się zmieniają, samoloty również, więc teraz to już jest inna sprawa. Mają we flocie tyle maszyn. Co miesiąc przylatują jakieś nowe 738 lub A320, a średni wiek floty TK to 6,5 lat vs LO 8,7 lat :)
gosc_a3b25
2013-02-04 18:47
Qatar i TK celują w dokładnie tych samych klientów, a jakoś Qatar nie pcha się do portów, w których TK jest rzekomo blokowany przez LO. TK albo ktoś inny puścił informację o chęci wejścia i już od roku tyle podniety to wywołuje.
TK jest na najwyższym poziomie , tym bardziej ,że mają doświadczenie - chciałbym , żeby wreszcie latali z Łodzi - cargo czeka - dlaczego ciągle przez WAW i 2x drożej ??
Och te umowy pokomunistyczne , ale to się skończy gdy wreszcie padną pozostałości po PRL - LOT , PPL , Eurolot , Społem Empik itd , itp
gosc_c4dec
2013-02-04 17:41
A ja powiem, że TK to też najniebezpieczniejsza linia, a i wszelkie rankingi o tym świadczą - jest to linia, która przoduje w ilości katastrof i ofiar śmiertelnych. Dlatego pisanie, że TK jest linią z trzeciego świata ma pewne solidne podstawy.
gosc_62324
2013-02-04 17:25
Oczywiscie Turkish moze sie rozwijac wszedzie tylko nie w Polsce gdzie jest blokowany przez nieLOT. A Turkish planowal otworzyc trase do KRK 4 razy w tygodniu od marca, ale nie moze bo LOT go blokuje...
gosc_c41d9
2013-02-04 17:08
oby wybrali 747-8i. Ciągle mam ogromny sentyment do "garbusów" ;-)
gosc_43d33
2013-02-04 17:07
qbdel @ dokladnie a na dodatek stale i bardzo preznie sie rozwijaja!
TK ma bardzo dobry serwis i moze smialo konkurowac z EK czy nawet QR. a stare lotnisko IST jest i tak chyba lepsze od starego lotniska w DOH
Czym kierują się linie wybierając A330 vs B777? Jakie są argumenty za jednym a jakie za drugim modelem. Skoro TK wybiera oba to z pewnością każdy z nich sprawdza się w jakimś segmencie rynku. Czy ktoś może to objaśnić?
krzysiekl
2013-02-04 15:26
a ktoś tak mówi?;)
to co z Ethiopian ;) rankingi też dają Turkish więcej gwiazdek niż np. LOT
@wroord: wyniki TK we wszelkich rankingach raczej przeczą tej rzekomej marnej opinii pasażerów. Jeśli sa niepochlebne opinie to głównie są one inspirowane poprawnością polityczną a nie realiami związanymi z jakością serwisu i produktu.
Ilosc polaczen i posiadanych maszyn nie musi isc w parze z wysoka jakoscia uslug. TK zrobil bardzo duze postepy lecz w dalszym ciagu na zachodzie nie cieszy sie zbyt pochlebna opinia. Poza tym ze starym lotniskiem w IST trudno jest im konkurwac z EK czy QR.
marqoos_pl
2013-02-04 15:13
I niech ktos tutaj teraz powie, ze TK to jest przewoznik z "trzeciego swiata" (co sie zdarzalo wczesniej)... TK jest jedna z najszybciej rozwijajacych sie linii w ostatnich latach i wyglada na to, ze calkiem dobrze im to idzie. Powodzenia!