LOT: Do marca 767 zamiast 787

LOT: Do marca 767 zamiast 787 W związku z uziemieniem Dreamlinerów rejsy dalekodystansowe Polskich Linii Lotniczych LOT zaplanowane do pierwszych dni marca zostaną wykonane na samolotach Boeing 767-300ER.Przesunięte zostały także inauguracyjne rejsy B787 do Toronto i Nowego Jorku.Z opublikowanego harmonogramu wynika, że LOT wierzy w powrót Dreamlinerów do operacji lotniczych w przeciągu...
29/01/2013 23:04   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_a6a8f 2013-01-31 21:00   
gosc_a6a8f - Profil gosc_a6a8f
gosc_1d4ed dziekuje za pocieszenie :)
krzysiekl 2013-01-31 16:13   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Teoretycznie LOT mógłby dogadać się z Air China i lepiej promować połączenie Warszawa - Pekin - Australia.
WAW-PEK-SYD to tylko 2% dalej niż teoretyczne najkrótsze połączenie bez międzylądowania, jest bliżej niż np. przez DXB,znacznie bliżej niż przez FRA i SIN
gosc_19a45 2013-01-31 15:01   
gosc_19a45 - Profil gosc_19a45
kolejna ciekawostka
zobacz link
gosc_433b0 2013-01-31 13:42   
gosc_433b0 - Profil gosc_433b0
śp LOT ['] Rynek tak chciał. Proszę niech sprzedadzą ten LOT za grosze....zaraz KE każe zwrócić kasę jak za stocznie! A tak może pare groszy weźmiemy za to. Odsprzedałbym również prawa na B787
gosc_e0cea 2013-01-31 10:25   
gosc_e0cea - Profil gosc_e0cea
akurat decyzja KE nie dziwi - wiadomo było że jest to pomoc niedozwolona - nawet nazywając to pożyczką - której LOT nie ma szans spłacić
gosc_365bf 2013-01-31 08:48   
gosc_365bf - Profil gosc_365bf
a tymczasem KE już krytykuje pomoc publiczną udzieloną z pieniędzy podatników dla LOTu
gosc_1276d 2013-01-30 22:58   
gosc_1276d - Profil gosc_1276d
air india ma w leasingu 787 to co oni chca sprzedac
gosc_1d4ed 2013-01-30 22:31   
gosc_1d4ed - Profil gosc_1d4ed
gosc_98dbb
Klasę biznes w 767, ale to raczej małe pocieszenie
gosc_f0a19 2013-01-30 22:30   
gosc_f0a19 - Profil gosc_f0a19
To sobie poleciałam "dreamkiem" do NYC. Bez sensu.
zenek767 2013-01-30 20:15   
zenek767 - Profil zenek767
@b737800max - ja jednak trochę inaczej widzę ten czarny scenariusz. Mianowicie Boeing ma przed soba bardzo duży problem, ale jednak B787 ma już Certyfikat Typu a A350 nie ma. Problem Dreamka może spowodować równie olbrzymie problemy z harmonogramem A350. Ani EASA ani FAA tak szybko go certyfikują. W chwili obecnej raczej spodziewam się zwiększonego zainteresowania sprawdzonymi modelami tj. A330 czy B767-300ER
gosc_98dbb 2013-01-30 19:50   
gosc_98dbb - Profil gosc_98dbb
Ciekaw jestem co LOT zaoferuje mi jezeli mam bilet w klasie Premium ?
usuniety 2013-01-30 19:10   
usuniety - Profil usuniety
To co się dzieje teraz w Boeing odnośnie 787 to jest jedne wielkie oszołomstwo. Przez ponad 5 lat 787 był testowany (wirtualnie i w rzeczywistości), było ponad 6 czy 7 opóźnień dostaw (pierwotnie w 2008 roku). Przecież po tylu opóźnieniach dostaw, samolot powinien być "dotarty", bez żadnych ukrytych wad. Jak dobrze pamiętam, wszystkie 6 testowych B787 miały ponad 100.000 h testowych lotów. Bardzo dziwne, ze awarie, które spotkały DelayLinery, nie wyszły podczas testów. Nie zdziwiłbym się, gdyby sprawdził się czarny scenariusz, że linie lotnicze zaczęłyby masowo odwoływać swoje zamówienia na rzecz Arbuza A350.
gosc_5dbc6 2013-01-30 18:02   
gosc_5dbc6 - Profil gosc_5dbc6
Tym gorzej dla nich gościu_e9deb. Teraz to już trzeba czekać.
gosc_c3041 2013-01-30 17:25   
gosc_c3041 - Profil gosc_c3041
No to musza cos konbinowac zeby przetrwac, Ale jak usuna wszystki usterki to samolot bedzie magiczny.
gosc_e9deb 2013-01-30 17:15   
gosc_e9deb - Profil gosc_e9deb
Air India zdecydowała się sprzedać wszystkie swoje 787
http:// zobacz link
forplay 2013-01-30 12:20   
forplay - Profil forplay
@piotrek737 - nie mówię że jest trudniejsze od 787 - pewnie sporo łatwiejszy - ale prawda jest taka że nasi piloci dopiero poznali 787 i to nie do końca więc i 777 chwilę im zajmie - nie mówiąc o uprawnieniach. Nasze orły czy wrony latały do tej pory na zabytkowych 767 więc nie można ich przemęczać co raz to innymi konstrukcjami - bo bądź co bądź panowie mają swoje lata i nie zauważają już wszystkich bezpieczników.
irkolo 2013-01-30 12:10   
irkolo - Profil irkolo
777/787

"Type Rating 787 ma byc common z 777. Czyli jedno gruntowne szkolenie na jeden z tych samolotow i tylko przeszkolenie na "roznice" zalatwia mozliwosc latania na 777 i 787 rownoczesnie. Ale czy sa jednak az tak duze podobienstwa? Poczekalismy do momentu kiedy 787 przestal byc dla nas jedna wielka zagadka i zglosilismy sie na 2 godziny FFS 777."
zobacz link
piotrek737 2013-01-30 12:03   
piotrek737 - Profil piotrek737
forplay: Bez przesady, że 777 to taka nagła przepaść... przecież kosy są mniej skomputeryzowane niż 787 więc nie wiem w czym on jest trudniejszy do ogarnięcia od Dreamlinera.
forplay 2013-01-30 11:46   
forplay - Profil forplay
poza tym nasi piloci jeszcze do końca nie wiedzą co do nich 787 mówi a chcecie ich przesadzać na 777
forplay 2013-01-30 11:42   
forplay - Profil forplay
@gosc_95494 - akurat napisałeś sam że jest potrzebne dodatkowe szkolenie
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy