gosc_a6a8f
2013-01-31 21:00
gosc_1d4ed dziekuje za pocieszenie :)
krzysiekl
2013-01-31 16:13
Teoretycznie LOT mógłby dogadać się z Air China i lepiej promować połączenie Warszawa - Pekin - Australia.
WAW-PEK-SYD to tylko 2% dalej niż teoretyczne najkrótsze połączenie bez międzylądowania, jest bliżej niż np. przez DXB,znacznie bliżej niż przez FRA i SIN
gosc_433b0
2013-01-31 13:42
śp LOT ['] Rynek tak chciał. Proszę niech sprzedadzą ten LOT za grosze....zaraz KE każe zwrócić kasę jak za stocznie! A tak może pare groszy weźmiemy za to. Odsprzedałbym również prawa na B787
gosc_e0cea
2013-01-31 10:25
akurat decyzja KE nie dziwi - wiadomo było że jest to pomoc niedozwolona - nawet nazywając to pożyczką - której LOT nie ma szans spłacić
gosc_365bf
2013-01-31 08:48
a tymczasem KE już krytykuje pomoc publiczną udzieloną z pieniędzy podatników dla LOTu
gosc_1276d
2013-01-30 22:58
air india ma w leasingu 787 to co oni chca sprzedac
gosc_1d4ed
2013-01-30 22:31
gosc_98dbb
Klasę biznes w 767, ale to raczej małe pocieszenie
gosc_f0a19
2013-01-30 22:30
To sobie poleciałam "dreamkiem" do NYC. Bez sensu.
zenek767
2013-01-30 20:15
@b737800max - ja jednak trochę inaczej widzę ten czarny scenariusz. Mianowicie Boeing ma przed soba bardzo duży problem, ale jednak B787 ma już Certyfikat Typu a A350 nie ma. Problem Dreamka może spowodować równie olbrzymie problemy z harmonogramem A350. Ani EASA ani FAA tak szybko go certyfikują. W chwili obecnej raczej spodziewam się zwiększonego zainteresowania sprawdzonymi modelami tj. A330 czy B767-300ER
gosc_98dbb
2013-01-30 19:50
Ciekaw jestem co LOT zaoferuje mi jezeli mam bilet w klasie Premium ?
usuniety
2013-01-30 19:10
To co się dzieje teraz w Boeing odnośnie 787 to jest jedne wielkie oszołomstwo. Przez ponad 5 lat 787 był testowany (wirtualnie i w rzeczywistości), było ponad 6 czy 7 opóźnień dostaw (pierwotnie w 2008 roku). Przecież po tylu opóźnieniach dostaw, samolot powinien być "dotarty", bez żadnych ukrytych wad. Jak dobrze pamiętam, wszystkie 6 testowych B787 miały ponad 100.000 h testowych lotów. Bardzo dziwne, ze awarie, które spotkały DelayLinery, nie wyszły podczas testów. Nie zdziwiłbym się, gdyby sprawdził się czarny scenariusz, że linie lotnicze zaczęłyby masowo odwoływać swoje zamówienia na rzecz Arbuza A350.
gosc_5dbc6
2013-01-30 18:02
Tym gorzej dla nich gościu_e9deb. Teraz to już trzeba czekać.
gosc_c3041
2013-01-30 17:25
No to musza cos konbinowac zeby przetrwac, Ale jak usuna wszystki usterki to samolot bedzie magiczny.
gosc_e9deb
2013-01-30 17:15
Air India zdecydowała się sprzedać wszystkie swoje 787
http://
zobacz link
@piotrek737 - nie mówię że jest trudniejsze od 787 - pewnie sporo łatwiejszy - ale prawda jest taka że nasi piloci dopiero poznali 787 i to nie do końca więc i 777 chwilę im zajmie - nie mówiąc o uprawnieniach. Nasze orły czy wrony latały do tej pory na zabytkowych 767 więc nie można ich przemęczać co raz to innymi konstrukcjami - bo bądź co bądź panowie mają swoje lata i nie zauważają już wszystkich bezpieczników.
777/787
"Type Rating 787 ma byc common z 777. Czyli jedno gruntowne szkolenie na jeden z tych samolotow i tylko przeszkolenie na "roznice" zalatwia mozliwosc latania na 777 i 787 rownoczesnie. Ale czy sa jednak az tak duze podobienstwa? Poczekalismy do momentu kiedy 787 przestal byc dla nas jedna wielka zagadka i zglosilismy sie na 2 godziny FFS 777."
zobacz link
piotrek737
2013-01-30 12:03
forplay: Bez przesady, że 777 to taka nagła przepaść... przecież kosy są mniej skomputeryzowane niż 787 więc nie wiem w czym on jest trudniejszy do ogarnięcia od Dreamlinera.
poza tym nasi piloci jeszcze do końca nie wiedzą co do nich 787 mówi a chcecie ich przesadzać na 777
@gosc_95494 - akurat napisałeś sam że jest potrzebne dodatkowe szkolenie