gosc_02a2b
2013-01-28 11:25
Na krótkiej liście kandydatów na prezesa LOT są dwie osoby związane z branżą, Francuz z Petrolinvestu, były szef Stoczni Gryfia i menedżer z Bomi, podała Rzeczpospolita.
To Paweł Dąbkowski, były szef m.in. White Eagle Aviation, Andrzej Wysocki z LOT, Bertrand LeGuern z Petrolinvestu, Patryk Michalak, były prezes stoczni Gryfia oraz menedżer znajdującego się w upadłości układowej Bomi, którego nazwiska dziennikarzom gazety nie udało się ustalić.
Według gazety.pl nie ma na tej liście ani Mikosza ani Mazura.
gosc_2ab53
2013-01-28 09:01
To byłby szczyt jak by Pan Zbigniew Mazur dotychczasowy członek zarządu ds. finansowych który jest odpowiedzialny za taką kondycję finansową spółki jaka jest został powołany na Prezesa. W Polsce mnie nic nie zdziwi tupet ludzie mają straszny.
gosc_bc32e
2013-01-28 08:45
Gdyby p. Mikosz wrócił byłoby naprawdę super, gdyż to jedyny w ostatnich latach prezez LOTu, który miał jasną i klarowną wizję na przyszłość. No niestety jednak dla każdego prezesa jedno będzie bardzo trudne - ta skamielina związków zawodowych LOTu. Ja rozumiem związki zawodowe w stoczni, gdyż tam ludzie pracują ciężko i nie zawsze są dobrze wynagradzani, ale tu - w LO - ich absolutnie nie powinno być i dla mnie powinno się je szybko rozwiązać. Trzeba być wyjątkowo bezczelnym, aby dosyć dobrze zarabiając, jeszcze stwarzać problemy w restrukturyzacji zadłużonej firmy; związki zawodowe LOTu porównałbym do stada wściekłych orangutanów potrafiących rozwalić nawet nowy wybieg.
Według nieoficjalnych informacji w gronie kandydatów na prezesa są Sebastian Mikosz i Zbigniew Mazur.
gosc_d1622
2013-01-27 23:58
1000000000zl /4000 pracownikow to po 250tys na pracownika. Wszyscy wiemy ze to nie kredyt, od panstwa to darowizna dla firmy, ktorej nie da sie juz uratowac, tu Jobs by nie pomogl. Rozdac po100tys kazdemu, zaoszczedzi sie na tym w kontekscie "podarunku" 1miliarda, a i nie pojdzie to w bloto. Moze nawet powstanie tyle miejsc pracy, ze ponad te 4tys ludzi znajdzie prace. Czas te farse zakonczyc. Wegry bez Maleva, to i Polska bezcLotu traumy nie przezyje...
gosc_2a758
2013-01-26 14:08
niech się również zainteresuje LS Airport Services które zaniżają ceny obsługi handlingowej w portach lotniczych w Polsce.
gosc_3f72f
2013-01-26 11:02
Przejście do EOL to niejest taka prosta sprawa.... ETOPS-y, Certyfikaty itp. Prościej jest włączyć EOL do LOT jako jeden z działów i zaoszczędzić na zdublowanym Zarządzie, RN, księgowości , mundurówce itd.. Spółka Eurolot powstała w lipcu 1997 nie mając żadnego samolotu, pilota lub stewardesy. Na samolotach LOT-u domalowano mały znaczek "e" jako logo nowej spółki i załogi LOT-u, przez ponad pół roku wykonywali loty zmieniając "callsign" na eurolot. Pierwsi piloci Eurolotu zaczeli obsługiwać ATR-y LOT-owski przeniesione do spółki-córki w kwietniu 1998r.
Na krótkiej liście kandydatów na prezesa zostało 5 osób. 4 lutego kolejne przesłuchania, tym razem koncepcje restrukturyzacji.
a co komu przeszkadza aby w warunkach dla nowego prezesa wpisać , aby w przypadku braku zysków zrezygnował z pensji i odpraw ??
ciekawe po co dyr. handowy jak firma ma przejsc do EOL?? moze dobra odprawa bedzie? moze ktos to wyjasnic?