Modlin czeka na plan ERBUD-u

Modlin czeka na plan ERBUD-u Wciąż nie wiadomo, jak i kiedy odbędzie się generalna naprawa drogi startowej w Modlinie. Port lotniczy czeka na plan firmy ERBUD S.A., która jest generalnym wykonawcą pasa. Wymiana nawierzchni jest zaplanowana na wiosnę niezależnie od tego, jak doraźną naprawę drogi startowej oceni Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego.Dziś (23.01) w Modlinie odbyła się wizja lokalna,...
23/01/2013 14:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e2c36 2013-01-24 18:31   
gosc_e2c36 - Profil gosc_e2c36
dokładnie, w madrycie były czasy, że i ponad 50 milionów było. dziś czytałem prognozę, że może uda się osiągnać 50 ponownie w 2018 najwcześniej...
gosc_5cd20 2013-01-24 18:00   
gosc_5cd20 - Profil gosc_5cd20
Wydaje mi się, że jak byłem to nocowały, ale ok, widocznie bardzo późne rejsy po 23. W każdym razie nie piszmy że ElPrat to nie lotnisko dla LCC jeśli cały wielki terminal 2 został im przeznaczony. Swoją drogę dwa lata temu na T2 czynne były 2 częsci: A i B a C cała zakryta folią i zamknięta. A dla easyjet, B dla pozostałych LCC. Niecałe pół roku temu nawet część A zamknięta, easy jet przeniesiony do B (moduł 0 i 1), część B z zamkniętymi modułami 2 i 4 jeśli dobrze pamiętam, no i całe C. Czyli T2 działa gdzieś w 30% możliwości... kryzys i wyższe opłaty lotniskowe robią swoje.
gosc_8e455 2013-01-23 18:36   
gosc_8e455 - Profil gosc_8e455
nie ma w barcelonie bazy easyjet.
gosc_1f1b2 2013-01-23 17:51   
gosc_1f1b2 - Profil gosc_1f1b2
tak, hiszpańskie ElPrat na którym zbazowanych jest z 10 czy 15 maszyn francy, kilka easyjetów i jedyne lotnisko w okolicy na które lata W!ZZ. Rzeczywiście typowe lotnisko tylko dla tradycyjnych linii.
usuniety 2013-01-23 17:41   
usuniety - Profil usuniety
PS. Zapomniałem o najlepszym przykładzie choć nieco powoli zacierającym się - Rzym Fiumicino dla tradycyjnych a Ciampino dla tanioliniowych.
usuniety 2013-01-23 17:38   
usuniety - Profil usuniety
@kamiskl:Kraje zachodnie mają ZAWSZE po 1 lotnisku, który jest TYPOWO dla tanich linii lotniczych. Więc nie rozumiem dlaczego i Polacy mają nie mieć tanioliniowej odmiany Okęcia? W Szwecji mają Arlandę dla tradycyjnych linii lotniczych oraz Vasteras i Skavsta dla LCC. W Niemczech mają kolejno FRA i HHN oraz MUC i Memmingen . W Hiszpanii jest El Prat i Girona oraz REUS. W Londynie jest LHR i LGW oraz STN, LTN. W Norwegi mają OSL oraz Rygge i Torp. Więc nie rozumiem dlaczego ludzie się burzą, ze Modlin jest gównianą inwestycją nie mająca sensu ekonomicznego?
kamiskl 2013-01-23 17:13   
kamiskl - Profil kamiskl
Nie wiem z czego się tak cieszysz konradb. W interesie nas wszystkich jest istnienie portu dla tanich linii lotniczych w rejonie agomeracji warszawskiej. Konkurencja między wizz i rynanem skutkowała ciekawymi promocjami i wieloma tanimi lotami po świecie. Niech naprawią ten pas, potem ILS i niech sobie Modlin działa. Zawsze lepiej jest mieć wybór pomiędzy modlinem a okęciem niż go nie mieć.
konradb 2013-01-23 16:53   
konradb - Profil konradb
Plan jest taki
do późnej wiosny jest po modlinie
:)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy