gosc_e2c36
2013-01-24 18:31
dokładnie, w madrycie były czasy, że i ponad 50 milionów było. dziś czytałem prognozę, że może uda się osiągnać 50 ponownie w 2018 najwcześniej...
gosc_5cd20
2013-01-24 18:00
Wydaje mi się, że jak byłem to nocowały, ale ok, widocznie bardzo późne rejsy po 23. W każdym razie nie piszmy że ElPrat to nie lotnisko dla LCC jeśli cały wielki terminal 2 został im przeznaczony. Swoją drogę dwa lata temu na T2 czynne były 2 częsci: A i B a C cała zakryta folią i zamknięta. A dla easyjet, B dla pozostałych LCC. Niecałe pół roku temu nawet część A zamknięta, easy jet przeniesiony do B (moduł 0 i 1), część B z zamkniętymi modułami 2 i 4 jeśli dobrze pamiętam, no i całe C. Czyli T2 działa gdzieś w 30% możliwości... kryzys i wyższe opłaty lotniskowe robią swoje.
gosc_8e455
2013-01-23 18:36
nie ma w barcelonie bazy easyjet.
gosc_1f1b2
2013-01-23 17:51
tak, hiszpańskie ElPrat na którym zbazowanych jest z 10 czy 15 maszyn francy, kilka easyjetów i jedyne lotnisko w okolicy na które lata W!ZZ. Rzeczywiście typowe lotnisko tylko dla tradycyjnych linii.
usuniety
2013-01-23 17:41
PS. Zapomniałem o najlepszym przykładzie choć nieco powoli zacierającym się - Rzym Fiumicino dla tradycyjnych a Ciampino dla tanioliniowych.
usuniety
2013-01-23 17:38
@kamiskl:Kraje zachodnie mają ZAWSZE po 1 lotnisku, który jest TYPOWO dla tanich linii lotniczych. Więc nie rozumiem dlaczego i Polacy mają nie mieć tanioliniowej odmiany Okęcia? W Szwecji mają Arlandę dla tradycyjnych linii lotniczych oraz Vasteras i Skavsta dla LCC. W Niemczech mają kolejno FRA i HHN oraz MUC i Memmingen . W Hiszpanii jest El Prat i Girona oraz REUS. W Londynie jest LHR i LGW oraz STN, LTN. W Norwegi mają OSL oraz Rygge i Torp. Więc nie rozumiem dlaczego ludzie się burzą, ze Modlin jest gównianą inwestycją nie mająca sensu ekonomicznego?
Nie wiem z czego się tak cieszysz konradb. W interesie nas wszystkich jest istnienie portu dla tanich linii lotniczych w rejonie agomeracji warszawskiej. Konkurencja między wizz i rynanem skutkowała ciekawymi promocjami i wieloma tanimi lotami po świecie. Niech naprawią ten pas, potem ILS i niech sobie Modlin działa. Zawsze lepiej jest mieć wybór pomiędzy modlinem a okęciem niż go nie mieć.
Plan jest taki
do późnej wiosny jest po modlinie
:)