Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_65fb3
2013-01-07 16:52
a czy okecie aresztuje tez samoloty lotu z powodu gigantycznych zaleglosci naleznych odlotu dlaokecia?
usuniety
2013-01-07 16:31
mietek: jakoś latają na trasie IEV-KTV-IEV i nikt do nikogo pretensji nie ma. Fakt faktem, rejsy te są wykonywane A320 na ukraińskich rejestracjach ( UR-xxx)
usuniety
2013-01-07 16:31
IEV-KTW-IEV* Przepraszam za błąd.
A czy przypadkiem nie blokuje ich umowa dwustronna na loty pomiędzy Polską a Ukrainą?
gosc_9e6e9
2013-01-07 11:36
Ciekawe czy Wizz Air otworzy połączenie WMI-IEV? Byłoby super mnóstwo ludzi z okolic Kijowa pracuje w Warszawie.
gosc_06fa2: WIZZ air to low cost który chce zarabiać kasę. jeżeli połaczenia do BUD i IEV z okęcia będą miały obłożenia to je zostawi. Bądź co bądź są one raczej dedykowane do biznesu a naprawdę nie widze przeszków dlaczego miałbym nie chcieć lecieć Wizzem w przypadku gdy podróż trwa max dwie godziny.
gosc_6990f
2013-01-07 09:41
gosc_06fa2 - A jaka to różnica czy Wizzair to lowcost czy nie? Okęcie jest lotniskiem użytku publicznego i mogą z niego latać wszyscy. Również ci, którzy zrobili błąd stulecia i przenieśli się do Mgłodlina i teraz tego bardzo żałują.
gosc_1ec1b
2013-01-07 09:28
Przy tej przestrzeni na nogi mogą pomarzyć o tym, że ludzie do nich przyjdą. Już w Ryanair jest dużo lepiej.
gosc_6ce39
2013-01-07 09:19
co na to handlowcy z LOT-u
gosc_06fa2
2013-01-06 23:36
@gosc
Wizzair to lowcost.
Dlaczego miałby latać z Okęcia?
BUD-WAW to chwilowe potyczki Wizzaira z Modlinem.
Inna sprawa, że Wizzair na Węgrzech pełni teraz mentalną funkcję narodowego przewoźnika i nawet próbują ludzi z biznesu przygarnąć do siebie.
gosc_d3077
2013-01-06 23:28
Wizz nie zdecyduje się uruchomić połączenia WMI-IEV, natomiast jest duże prawdopodobieństwo, że uruchomi WAW-IEV, jak już na stałe wróci na Okęcie w lipcu br.
gosc_16399
2013-01-06 23:05
raczej BUD-WAW i IEV-WAW :-) Gdyby mieli zastąpić aerosvit to latając na główne lotnisko
gosc_12663
2013-01-06 22:48
jej ale oni mili :D pomoc, chyba glownie z mysla o sobie. marketingowe zagranie
gosc_87649
2013-01-06 22:31
@b737800
Myślę że to kwestia czasu, do tej pory przeszkodą był fakt że loty na Ukrainę zawsze były drogie bo bagaż rejestrowany musi być według Ukraińskiego prawa w cenie biletu, do tego jeszcze dochodziły wysokie stawki na Okęciu i sumarycznie bilety musiałby być bardzo drogie.
Dodatkowo Ryanair nie próbuje nawet ruszać Ukrainy więc konkurencji LCC brak.
Wszystko pod warunkiem, że Wizzair dogada się z Modlinem, bo na razie nastroje są raczej wojenne. Nie będą uruchamiać nowych kierunków jak ci nie oddadzą im kasy dłużnej z tytułu ILS.
gosc_2898f
2013-01-06 22:03
rozumiem ze ratunek to bylo by za same oplaty i podatki, a tak naganiaja sobie klientow i jeszcze te ostrzezenia ze pula jest ograniczona i szybko szybko bo zabraknie, typowe marketingowe podejscie
gosc_12355
2013-01-06 21:59
Sympatycznie, teraz tylko czekać aż wizz ukraine utworzy trasę do Warszawy
usuniety
2013-01-06 21:57
Ciekaw jestem czy Wizz Air zdecyduje się kiedyś uruchomić połączenie WMI - IEV po bankructwie Aerosvit.