×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Opinie o linii lotniczej Air Italy


cubacaan
cubacaan
Zalety: A ja własnie wróciłam z Kuby tymi liniami. Loty bardzo długie bo po 14 godzin z międzylądowaniem na Azorach a z powrotem w Kanadzie. 2 posiłki darmowe, loty bardzo spokojne, ogólnie pozytywne wrażenie.
Wady: Troche ciasny ten samolot na tak długi lot nie ma gdzie nog wyprostowac ale jakos sie dalo wytrzymac.
9

/10

09/07/2008 17:24,  
Vinga
Vinga
Zalety: Czysty, zadbany samolot, bardzo miła obsługa (steward anglojęzyczny pomogl mi w paru sytuacjach), a co do stewarda blondynka uważam,że byl w porządku nie oceniajmy go po wygladzie (był nawet przystojny),a co do zmian ubrania-oni tak mają w zapisie, to chyba dobrz,że zaloga jest czysta.A no i super pilot-mówił(co prawda po angielsku)gdzie przelatujemy i z której strony są fajne widoki, tak że zdjęcia można było robic.
Wady: Bardzo mało miejsca pomiędzy jednym rzędem a drugim.
9

/10

25/06/2008 16:31,  
Maciej Serafin
Maciej Serafin
Zalety: Samolot ok bo serwisowany w Weronie. Jako spotter udało mi się 2 razy wejść do kokpitu w trakcie lotu, co się rzadko zdarzało nawet na czarterach. Znam 2 stewardów tej linii i chłopaki nadają się do tej roboty. Leciałem 10.02.08 do Varadero i dzięki polskiem F/O wiedzieliśmy wszystko na temat lotu. Załoga ok w obydwie strony. Z cateringiem na pokładzie również nie było problemów. Najlepszy czarter póki co jakim leciałem. Pozdrawiam
Wady: brak
10

/10

14/03/2008 18:10,  
Marcinek
Marcinek
Zalety: brak
Wady: Lecialem ta linia do Bangkoku,chyba z tym samym pedzio - OKROPNIE - twarz pelna tradziku zamaskowana tanim PUDREM,zachowanie jak dama .Usta pelne botoksu a wzrokiem robil loda kazdemu.Zimna bulka,1 maly kubeczek soku jedzenie nie do zjedzenia.Ale widok tego goscia nie 1 wakacje pewnie obrzydzil ,masakra.Brak dobrego filmu
1

/10

10/03/2008 11:11,  
Ralf
Ralf
Zalety: Leciałem Air Italy Polska na Dominikane. Strasznie dlugi lot przez Varadero. Boeing 757 nie nadaje sie na takie trasy. Ogólnie okey. Załoga młoda, miła i uśmiechnięta. Szefowa pokładu z Warszawy TRAGEDIA (blond włosy starsza)!! Krzyczała na pasażerów, żałowała szklanki soku i straszyła kapitanem. to całkowicie popsuło moja podróż. Nie ma gazety na pokładzie, koc tez nie wszyscy dostali. Nie było numerowanych miejsc. Pozatym okey.
Wady: jak wyżej
5

/10

09/03/2008 22:49,  
Zalety: Verona - Warszawa i Warszawa -veron super podroz ,samolot leciusienko wystartowal i tak samo wyladowal ,jedna z moich milszych podròzy.Nie mam zastrzezen do obslugi -bylo wszystko na prawde ok.
Wady: nie ma
10

/10

02/03/2008 11:43,  
Michał Kozłowski
Michał Kozłowski
Zalety: Co do komentarza powyżej to na miejscu tego chłopaka poważnie zastanawiałbym sie czy nie zrobic sobie z Twojego komentarza użytku. Bo chyba przegiąłeś. Prośba do moderatora o zweryfikowanie tej wypowiedzi.
Wady: (-)
5

/10

28/02/2008 21:34,  
Paweł Kruszewski
Paweł Kruszewski
Zalety: brak
Wady: ja tez lecialem ta linia i chyba z tym stewardem,raczej stewardessa ;)Wstyd dla tej linii,zachowywał się jak ciota bo to chyba trans był.Obrzydliwy blondyn
5

/10

28/02/2008 19:42,  
Michał Kozłowski
Michał Kozłowski
Zalety: Leciałem Air Italy Polska z Wenezueli do Warszawy. Obsługa bardzo miła, szczególnie jeden steward blondyn z irokezem, usmiechniety i ladnie wygladajacy mlody chlopak:) jednym slowem az milo bylo popatrzec;) polecam loty ta lina, razem z zona bylismy bardzo zadowoleni. Samolot w dobrym stanie i czysciutki.
Wady: brak
10

/10

27/02/2008 13:56,  
Artur Rzegocki
Artur Rzegocki
Zalety: *Brak*
Wady: Fatalna, arogancka do granic mozliwosci obsluga,brak kawy i kanapek na trasie Warszawa-Varadero(12,5 h lotu),zimne tzw."cieple posilki" i jedna odpowiedz na pytania pasazerow:"pretnsje moze Pan miec do biura podrozy"..Poziom baru Wars na trasie Koluszki-Tluszcz.Steward ,ktory obslugiwal moj rewir chodzil i pachnial(swoja droga moglby oszczedzic pasazerom obfitego oblewania sie perfumami w tak ciasnym pomieszczeniu),bo na obsluge pasazerow nie mial czasu(za to w trakcie lotu 3 razy zmienil garderobe-maja koszulki firmowe i sweterki w kolorze czerwonym!!).Swietelko sluzace do wzywania obslugi zapewne by sie przepalilo gdybym go litosciwie nie wylaczyl. Moge byc wdzieczny tym wspanailym liniom ,ze skutecznie zniechecily mnie do jakichkolwiek czarterow w przyszlosci. A swoja droga to potwierdzilo sie powiedzenie ,ze ..."wloszczyzna jest dobra , ale w ..rosole..."
1

/10

14/01/2008 18:57,  

Jeśli reprezentujesz linię lotniczą Air Italy i chcesz odpowiadać na opinie swoich klientów - dowiedz się więcej.

Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie