usuniety
2021-01-10 16:52
Może to trochę późno ta odpowiedz
Jeżeli miał Pan wykupioną obcję wizz flex to bez względu na okoliczności zawsze można zrezygnować z lotu i dostać pueniądze na konto wizz lub można przebudowywać ile razy się chce-przy przebukowaniu płaci się ewentualna różnice w bilecie
To może taka porada na orzyszlosc
Nawet jeśli ubezpieczenie obejmuje COVID to chyba żadne nie obejmuje odwołania podróży z powodu wprowadzenia kwarantanny przez jakiś kraj. Nie odwołując lotów, linie poprawiaja sobie płynność finansowa, nie musza bowiem oddawać pieniędzy za niewykorzystane bilety. Pasażer traci wtedy wszystkie poniesione koszty.
Ubezpieczenie nie pokrywa COVID-owych perypetii. Zarówno lot jak i kasa Wam przepadną. To jest taka polityka tanich linii - przecież lot się odbył więc nie miej pretensji że ze względu na inne czynniki niezależne od nich zdecydowałeś się nie lecieć.