Kadłuby LOT-owskich Iłów 62 i 62M z zewnątrz nie różniły się niczym. Zewnętrznie różnica była jednak widoczna na silnikach zewnętrznych ze względu na zastosowanie innych odwracaczy ciągu. Iły-62M (egz. SP-LBA do SP-LBH) miały tzw. odwracacze muszlowe, takie same jak w Tu-154M. Co do samego malowania, to nie różniło się ono niczym. Warto dodać, że tylko Iły-62 (egz. SP-LAA do SP-LAG) miały dwa schematy malowania. W pierwszym latały od 1972 roku do końca lat siedemdziesiątych, a w nowym do 1983 roku, czyli do momentu wycofaniach ich z PLL LOT.
gość_092a5
2020-07-24 13:39
IŁ 62M po drugiej katastrofie w Locie miał nad kadłubem wyprowadzone alternatywne sterowanie chyba steru wysokości. Zaczynało się w połowie kadłuba i biegło do ogona. Pozdrawiam!