adam7691
2020-02-17 09:34
(1) Wiatr jest zdarzeniem losowym na które przewoźnik nie ma wpływu, zatem przewoźnik nie odpowiada za opóźnienia i odwołanie lotu.
(2) gość_3a2eb: nie wprowadzaj w błąd: za lot odpowiada przewoźnik, który realizuje pierwszy odcinek, w tym przypadku LH (nie ma znaczenia kto sprzedał bilet),
(3) Tomson190: nie rozumiem Twojego problemu, przebookowali Ci bilet i poleciałeś. Kolegę udało się wepchnąć w samolot wcześniejszy, a Ciebie nie więc poleciałeś późniejszym. Co chciałbyś jeszcze.
(4) Nie warto kierować się tym , że jeden samolot wystartował a inny nie. Pamiętam jak kiedyś lecąc z BCN (był to czas wybuchu wulkanu na Islandii), po 2 godzinach czekania na odlot do MUC, kapitan ogłosił, że akurat jest chwila gdy może wystartować, ale musi się zmieścić w 15 minutach. Bording A320 trwał 10 minut. To było tempo, jeszcze nie wszyscy usiedli, a samolot już jechał do pasa.
gość_55be0
2020-02-16 23:00
Dostałeś odwołanie lotu z powodu...? Napisali jaki powód, czy ty się tego domyśliłeś?
gość_a1509
2020-02-13 20:02
Ja to bym się cieszył że zmienili mi lot na inny. Jakby to był FR, to oddali by ci kasę i radź sobie sam.
gość_f0906
2020-02-12 21:30
Ale po co pismo i do kogo? Żeby się pożalić? Bo chyba po nic innego.
Autor, jak zdecydowana większość pasażerów, ma tylko wyobrażenia, za to żadnej wiedzy na temat tego jak działa zarządzanie siatka połączeń w sytuacjach niespodziewanych perturbacji. Zawsze jeśli gdzieś są problemy np. pogodowe, w pierwszej kolejności (o ile lotnisko działa) obsługuje się samoloty obce, zaś odwołuje przede wszystkim rejsy tego przewoźnika, który jest „u siebie”.
Poza tym takie decyzje nigdy nie są jednoczynnikowe, to czy dany lot zostanie odwołany, czy nie zależy od wielu rzeczy, a nie tylko od wygody pasażerów.
gość_0ec52
2020-02-12 13:12
Aurtor widac nie wie o problemach pogodwych blokujacych frankfurt ostatnio... Ograniczenia w ruchu spowodowały że sporo maszyn znalazło się w niewłaściwych lokacjach. Utrudnienia pogodowe rozwaliły całą siatkę połaczeń frankfurtu i uporządkowanie tego nie jest możliwe szybko. TAP widać miał samolot z załogą na miejscu kiedy warunki były dość dobre do startu, lufa akurat to połączenie (jak i wiele innych) musiała odwołać. Lufthansa w ostatnich dniach wyszła sporo poza swoje obowiązki organizując rebookowanie, hotele i vouchery na jedzenie we fra (akurat sam tam trafiłem w środek tego zamieszania) w sytuacji całkowicie do nch niezależnej.
gość_3a2eb
2020-02-12 12:49
Pokrętne tłumaczenia, żeby pozbyć się klienta. Prawda jest taka, że za wszystkie odcinki lotu odpowiada przewoźnik, który sprzedał bilet. Pisz pismo i wyślij pocztą, ale ze wszystkimi szczegółami/skanami/wydrukami. Powodzenia!