Ladowania w czasie burzy. Gdansk

Wczoraj wieczorem (miedzy 21 a polnoca mniej wiecej) szalala ostra burza nad Gdanskiem. Obserwowalem przyloty do Gdanska w tym czasie. Jasne bylo ze prawie wszystkie przyloty byly opoznione. Wiekszosc kursow zaczela krazyc w okolicach Kolobrzegu w ovzekiwaniu na poprawe pogody lub zostalo przekierowanych do Bydgoszczy (glownie Ryanair). Natomiast co mnie zdziwilo to ze oba loty LH z Monachium i Frankfurtu podczas tej burz wyladowaly (opoznione ale wyladowaly), tak samo KLM z Amsterdamu. Zastanawiam sie jedynie co takiego ma LH czego nie maja inni typu Ryanar czy Wizz, ze pozowolilo im to ladowac, a innym nie. Przyznaje ze jestem laikiem jesli chodzi o technike (jesli tu jest pies pogrzebany). Potem mi sie przypomnialo ze wylatujac z Gdanska na poczatku stycznia Lufthansa, w Gdansku silnie wialo a na morzu byl sztorm. Nasz lot LH wystartowal normalnie a pozostale loty czekaly na polepszenie pogody, hmmm.
11/06/2019 10:38  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
kemot97 2019-06-16 13:33   
kemot97 - Profil kemot97
Ciesze sie ze pytasz. Miejsce mialem z przodu w rzedzie nr 1. Przylecielismy owszem przed czasem, ale z powodu silnego wiatru podchodzilismy dwa razy do ladowania wiec ostatecznie wyladowalismy po czasie jakies 20minut.
Znajac LOT to z powodu pogody zapewne by odwolal lot, wiec na szczescie nie ryzykowalem podrozy z nimi. Mam nadzieje ze moja odpowiedz zaspokoila twoja ciekawosc.
gość_1da1a 2019-06-14 12:32   
gość_1da1a - Profil gość_1da1a
kemot: a wtedy co tak nieprzyjemnie lądowałes rok temu, to miejsce gdzie miałeś? Przy wyjściu awaryjnym? No i jak było z opóźnieniem, pewnie przyleciałes przed czasem, bo tylko Lot się spóźnia, nie?
gość_93c46 2019-06-12 23:31   
gość_93c46 - Profil gość_93c46
Jak to co maja LH czy KLM, a nie maja FR i W6 - kasę. Takie latanie w kółko kosztuje, a na to LCC nie są skłonne tracić pieniędzy, bo wysadzenie samolotu w Bydgoszczy będzie tańsze.
kemot97 2019-06-11 16:54